Az én stílusom, Az én salátám

Egyadagos salátát dobott piacra az Eisberg. „Az én salátám” feliratú, 80 g-os csomagok a fogyasztói igényeket figyelembe véve készültek, hogy a tökéletes köretnek való saláta mindenki számára elérhető legyen.

Egy fő számára túlságosan nagy adag a 150-200 g-os kiszerelésű saláta, főleg, ha nem is főételként, csupán köretként fogyasztja az ember, szűrte le az Eisberg a fogyasztói szokások feltérképezése során. A vásárlói visszajelzésekből egyértelműen kiderült, hogy az emberek elsősorban „kísérőként” választanak friss zöldeket, önmagában általában csak a nők esznek salátát, de ők is hússal vagy hallal gazdagítva azt.


Ezért az Eisberg – válaszul a fogyasztói igényekre – úgy döntött, hogy egy egyszemélyes salátát is piacra dob. A veszélyhelyzet idején a vásárlók különösen megnézik, hogy mire költenek, az egyadagos saláta ára pedig kedvező, remélik, hogy a fogyasztóknak is szimpatikus lesz az új termék. Ízvilágát biztosan szeretni fogják, hiszen az egyszemélyes verzió egy népszerű prémium salátamixük, a Freshbalance utódja.

Egy izgalmas prémium keverékről van szó, amelyben megtalálható a saláták közül a roppanós római saláta, endívia saláta, jégsaláta, frizé saláta, lollo rosso, a finom édeskés ízű sárgarépa és bébispenót. A 80 g-os kiszerelésnek további nagy előnye, hogy egy étkezésre elegendő, így nem kell bajlódni a felesleg tárolásával, ami egyébként sem tesz jót a zöldségeknek, a saláta gyorsabban megromlik, ráadásul tápanyagtartalma is csökken.

A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége által kidolgozott táplálkozási ajánlás, az „Okostányér” szerint a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként naponta legalább négy adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk. Egy adagnak felel meg kb. 100 g zöldség vagy gyümölcs (pl. 1 db közepes paprika vagy 1 db közepes alma), vagy egy kistányérnyi saláta. Shenker-Horváth Kinga, az Eisberg dietetikusa elmondta, hogy „Az én salátám” pont egy adagnyi zöldségbevitelt fedez.

Az időzített termékbevezetés sem volt véletlen, a döntés hátterében az állt, hogy úgy látták, a rendkívüli helyzetben az emberek előre feltöltötték az éléskamrájukat, így salátából is bevásároltak. A praktikus és pénztárcabarát megoldásokat keresték, ezért tartotta időszerűnek az Eisberg, hogy egyszemélyes salátáját piacra dobja. A tavalyi évtől a termék megtalálható a hazánkban előforduló láncok polcain.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest