Varázspálca díj a cukorbeteg gyerekekért dolgozó szakembereknek

A Szurikáta Alapítvány a Diabéteszes Gyermekekért idén is 100 olyan pedagógust díjazott a Varázspálca díj – Eisberg. Elbűvölő frissesség elnevezésű elismeréssel, akik példaértékűen segítik a gondjaikra bízott cukorbeteg gyermekeket bölcsődében, óvodában, iskolában, sportegyesületben, zeneiskolában. Az Eisberg Hungary Kft. a díj tavalyi alapítása óta főtámogatóként áll a kezdeményezés mellett.

A Varázspálca-díjak átadása alkalmából szervezett ünnepségen a kitüntetett pedagógusok, gyermekintézmények képviselői, a diabéteszes családok, valamint az ellátásban dolgozók is ott voltak.

„Nagyban függ a pedagógusok hozzáállásától, hogy a diabéteszes gyermekek hogyan tudnak be- illetve visszailleszkedni a gyerekközösségekbe, hogyan folytatódnak a mindennapjaik a diagnózis után. A Varázspálca díjat azzal a céllal alapítottuk 2022-ben, hogy lehetőségeinkhez mérten minden évben köszönetet mondjunk azoknak a bátor és felkészült pedagógusoknak, akik biztonságos közeget teremtenek a diabéteszes gyermekek számára. Szülői jelölések alapján idén is megtaláltuk azt a 100 pedagógust és gyermekintézményt, akiket ünnepelhetünk” – mondta Kocsisné Gál Csilla, a Szurikáta Alapítvány vezetője a pedagógusok munkájának elismeréséről.

 A díjátadó ünnepségen kisfilmek által ismerhették meg a résztvevők azokat szívet melengető történetet, amelyekkel a szülők jelölték diabéteszes gyermekük pedagógusait, gondozóit.

A Szurikáta Alapítvány a Diabéteszes Gyermekekért 2014 óta dolgozik azon, hogy ne érje hátrányos megkülönböztetés a diabéteszes gyermekeket állapotuk miatt, és az intézménykben ugyanolyan jogok illessék őket, mint kortársaikat.

Az Eisberg Hungary Kft. sok éve ápol jó kapcsolatot a Szurikátákkal.

„Láttam, hogy ez egy nagyszerű ügy, és tökéletesen illik a mi tevékenységünkhöz, ami az egészséges táplálkozást illeti.” – így fogalmazott Gazsi Zoltán, a vállalat ügyvezető igazgatója az együttműködés kezdeteiről. Tavaly, amikor a Szurikáta Alapítvány létrehozta a Varázspálca díjat, nem volt kérdés, hogy az Eisberg főtámogatóként áll az ügy mellé.

„Az 1-es típusú diabétesz egyre több gyermeket érint Magyarországon is. Mivel a cukorbetegségnek ezt a típusát sem megelőzni, sem meggyógyítani nem lehet, fontos, hogy tegyünk a kicsik minél jobb életminőségéért, és fontos azoknak az elismerése is, akik nap mint nap dolgoznak ezért az ügyért” – mondta a díj megalapításakor Gazsi Zoltán.

Idén is a salátaóriás adta a nevét a díjhoz.

„Cégünk küldetése a mindennapokban, hogy megismertessük a gyerekekkel és szüleikkel az egészséges táplálkozás rejtelmeit és segítséget nyújtsunk abban, hogy megszeressék a roppanós salátákat és zöldségeket. A játékos zöldségfaragások, az izgalmas üzemlátogatások, kóstolások, az iskolai egészségnapok remek alkalmat nyújtanak erre. Ezek kicsi, de fontos lépések, ahogy az is, hogy elismerjük azokat, akik sokszor erejükön felül támogatják a diabéteszes gyerekeket abban, hogy ők is teljes életet élhessenek” – mondta Spielmann Laura, az Eisberg marketing vezetője a díjátadón.

Az ünnepséget diabétesz szakmai nap kísérte, ahol kerekasztal-beszélgetés és több workshop várta a pedagógusokat és a szülőket. Közben a gyerekek játékos programokon vehetettek részt, az Eisberg standjánál például mókás zöldségfigurákat faraghattak. 



További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest