Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

Gábor Tímea átveszi a főnyereményt
Gábor Tímea átveszi a főnyereményt

Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést.

Az 1 millió forint értékű Euronics utalványért – a fődíjért – , valamint a heti és napi nyereményekért több mint 10 ezren játszottak, a tavalyinál közel 40 százalékkal többen. Az Euronics utalványát végül a budapesti Gábor Tímea nyerte el, akinek személyes története igazolja azt, hogy mindenki csak nyerni tud azzal, ha étrendjében rendszeresen szerepel a saláta.

A nyereményjáték számokban 

Több kiskereskedelmi lánc partnerként segítette az Eisberg küldetését: reklámmegjelenésekkel, vagy éppen áruházi kóstoltatásokkal. Rekordszámokat produkálva összesen közel 10.300 blokkal vettek részt a játékosok  2024. április 22- május 31. között a Salátázás Hónapja nyereményjátékban. A tavalyinál így közel 40 százalékkal nőtt a játékszám.

A nyereményjáték social media platformokon történő kommunikációja mellett budaörsi és székesfehérvári áruházakban 1000-1000 fő találkozhatott saláta kóstoltatással. Az Eisberg termékeken összesen 400 ezer termékmatrica népszerűsítette a játékot, ami érezhetően megmozgatta a fogyasztókat, hiszen április és május hónap során összesen 32%-kal több salátakeveréket vásároltak az előző év azonos időszakához viszonyítva.

Életmódváltásnak köszönhető nyeremény és mínusz kilók 

Az Eisberg kampányának főnyereményét, az 1 millió forint értékű Euronics utalványt Gábor Tímea nyerte el. A fiával Budapest 17. kerületében élő, pénzügyi tanácsadóként dolgozó Tímea elmesélte, hogy életmódváltásnak köszönhetően lett az Eisberg termékek igazi rajongója. “A saláta számomra az egészséget jelenti. Amikor megiszom a smoothie-t, azt érzem, hogy teszek az egészségemért, és jó dolgokat töltök a szervezetembe” – meséli. Bár, mint mondja, mindig is sok salátát evett a család, de tavaly nyár óta napi szinten fogyasztják az Eisberg salátáit és isszák a smoothie-kat. “Bár korábban nem voltak súlyproblémáim, nem is reggeliztem soha, azonban, miután betöltöttem a 40-et, elkezdtek felkúszni a kilók.”Sőt a rendszeres salátafogyasztás mellett többet sétál, jobb a közérzete, és 10 kilogrammot is leadott tavaly nyár óta. Tímea bizonyos napokon otthonról, más napokon az irodából dolgozik, és a főzés során a gyors ételeket preferálja, így elsőként a gyorsan elkészíthető smoothie-kat építette be a mindennapi rutinjába.

 „Az Eisberg salátáit azért szeretem, mert gazdaságosak, kényelmesek, és praktikusak” – mondja. Az életmódváltás a 16 éves fia egészségére is hatott: „A fiam a rendszeres sport abbahagyása után viszonylag gyorsan felszedett 30 kilót, amiből az életmódváltásunknak és a visszatérő  edzéseknek köszönhetően le is adott 24 kilót” – meséli, és mosolyogva hozzáteszi, hogy a fia kifejezetten szereti a salátákat. Tímea van, amikor a salátatálakat, máskor a szimpla salátamixeket veszi, és ebédre vagy vacsorára is igyekszik salátát fogyasztani, az Eisberg csirkés cézár a kedvence. Több ilyen termék blokkját küldte be a nyereményjáték során is, ez hozta meg a szerencséjét. 

A főnyereményből egy zöldségszeletelő és -reszelő gépet szeretne venni, és mindenkinek csak ajánlani tudja azt, hogy építse be a rendszeres salátafogyasztást az életébe.

Gratulálunk a nyereményhez és a sikeres életmódváltáshoz!

További hírek

10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
28

JÚN.

Vezetőváltás az Eisberg Hungary élén

Gazsi Zoltánt - aki több mint másfél évtizedig vezette az Eisberg Hungary Kft.-t - a korábbi beszerzési és operatív igazgató, Pál Gyula váltja az ügyvezető igazgatói pozícióban. Gazsi Zoltán cégvezetőként támogatja munkáját, elsősorban a vállalati kapcsolatok és a Magyarországon évtizedek alatt megerősített Eisberg márka további építése, valamint a szlovák és cseh piacokon történő brandépítés terén.

Tudjon meg többet
25

ÁPR.

Nem elég mondani, az egészségtudatos táplálkozásra ösztönözni is kell

Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az egészségünk megőrzéséhez a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének ajánlása alapján, azonban ettől még jócskán el vagyunk maradva. Az Eisberg éppen ezért elindította a salátafogyasztásra ösztönző nyereményjátékát 1 millió forint értékű fődíjjal. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest