Újra Magyarországon küzdött a világ judo elitje

Július első hétvégéjén a Papp László Budapest Sportaréna adott otthont a sportág egyik legjelentősebb nemzetközi versenyének, amely egyben az olimpiai kvalifikáció egyik fontos állomása is. Több mint 30 ország legjobbjai mérték össze tudásukat Japántól az Egyesült Államokig, Kanadától Kínáig, de Dél-Amerikából és Afrikából is érkeztek sportolók. Az Eisberg tápláló salátákkal és frissítő zöld turmixszal járult hozzá a sportolók sikeréhez.

Magyarország erős csapattal képviseltette magát a Judo Grand Slam Hungary-n, a háromnapos verseny két érmet is hozott. Végh Zsombor élete első Grand Slam medálját, egy szépen csillogó bronzérmet szerzett a kőkemény 100 kg-os súlycsoportban, míg Pupp Réka rögtön a nyitó napon ellentmondást nem tűrve menetelt a döntőig, ahol végül a legfényesebb aranyéremmel örvendeztette meg a hazai közönséget.

A Magyar Judo Szövetség és az Eisberg Hungary Kft. együttműködése hosszú időre tekint vissza. Az idén 30 éves Eisberg számos sportrendezvényen jelenik meg salátás standjával. A cselgáncs versenyek abból a szempontból különlegesek, hogy itt nem a közönség, hanem maguk a sportolók kerülnek fókuszba. A fizikai és mentális szempontból is maximumon pörgő versenyzőknek a saláták és öntetek, a könnyű ebédnek is beillő komplett húsos, halas vagy vega salátatálak, valamint az örök kedvenc zöld turmix adnak plusz erőt.

A "Zöld Stand" ezúttal is a bemelegítő teremben kapott helyet, a kemény küzdelem után visszaérkezve a sportolók útja gyakran ide vezet először, hogy pótolják a tápanyagokat és a folyadékot. Az egyik kedvenc a Green Drink, amely az Eisberg által fejlesztett különleges smoothie. Friss salátakeverékből, banán, narancslé és víz hozzáadásával készül a helyszínen. Egyre nagyobb népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, hogy a két turmixgép egész nap pörgött, és legalább annyian álltak érte sorba, mint a szomszéd pultnál a kávéért.

Szecsei Szilárd, a Magyar Judo Szövetség és az Eisberg közötti kapcsolattartó azt mondja, a sportolók visszajelzéseiből az derül ki, hogy óriási támogatást jelent számukra egy-egy versenyen a saláták által nyújtott vitamin- és ásványianyag-pótlás, valamint az ízletes, mégis könnyű, tápláló falatok.

Fotók: Pánczél Andrea



Végh Zsombor a díjátadón, a bronzéremmel
Végh Zsombor a díjátadón, a bronzéremmel
Pupp Réka átveszi az aranyérmet
Pupp Réka átveszi az aranyérmet
Eisberg salátapult
Eisberg salátapult

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest