Sikerrel zárult a Salátázás Hónapja

Sokan még mindig úgy vélik, hogy az egyre népszerűbb salátafogyasztás valamiféle 20. századi fogyókúrás hóbort. Pedig a salátának valóságos történelme van.  Népszerűsége legalább az ókori Egyiptomig nyúlik vissza, erről tanúskodnak a négyezer éves falfestmények. Ehhez képest nem is volt olyan rég, amikor 1939-ben egy chicagói étterem megnyitotta az első salátabárt. Szerte a világban májusban ünneplik a Nemzetközi Salátázás Hónapját, amelyhez az Eisberg második éve csatlakozott.

Magyarországon a saláta szó hallatán a többség sokáig az ecetes-cukros lében kínált fejessalátára gondolt, amit a nagymamák tavaszi primőrként tálaltak a tojásos nokedli vagy a csirkepaprikás mellé. A hazai fogyasztók bő harminc éve kaptak rá a friss, ropogós levelekre. A jégsalátával kezdődött, az átlagfogyasztó a McDonald’s hamburgereiben kóstolt először ilyet, a 90-es évek elején. A szendvicsekbe kerülő leveleket az Eisberg szállította a gyorsétteremláncnak.

Azóta alaposan megnőtt a választék

A vállalat tavaly 37 millió zacskó salátával járult hozzá az egészségesebb életmódhoz. Mára talán elmondható, hogy az Eisberg neve összeforrott a nagy választékban kapható, konyhakész csomagolt salátákkal. A Magyarországon piacvezető salátaóriás második éve csatlakozott a Nemzetközi Salátázás Hónapjához, amelynek célja, hogy minél többen építsék be étrendjükbe a friss zöldeket. Hogy a vásárlók megismerjék a saláták sokszínű világát, májusban az Eisberg a szokásosnál is több akciót bonyolított partnereivel.

„A Salátázás Hónapja meghonosításával szeretnénk még több magyar emberhez eljuttatni a fogyasztásra kész, mosott saláták szeretetét, melyekkel kényelmesen színesíthetik, tehetik egészségesebbé a napi étkezést. Szinte valamennyi kiskereskedelmi lánc partnerként áll mellettünk ebben a küldetésünkben, már második éve májusban a szokásosnál is több akciós újságos megjelenéssel, áruházi kóstoltatással igyekszünk felhívni a figyelmet arra, hogy a saláták finomak és elérhetőek” - fogalmazott Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi vezetője.

Nyereményjáték és egyéb aktivitások

„A Salátázás Hónapját áruházi kóstoltatásokkal is népszerűsítettük, amelyek során a Fitness +30%-os termékünket népszerűsítettük a Spar, InterSpar és Auchan áruházakban május első két hétvégéjén. A termék az adott láncok hirdetett akcióiban is szerepelt. A vásárlók nagyon örültek annak, hogy egészséges salátát kóstolhattak, és kifejezetten tetszett nekik a termék ízvilága is, amit az önteteinkkel együtt fogyaszthattak el. A kóstoltatások során azt a visszajelzést kaptuk, hogy az egészséges életmódra való törekvésnek köszönhetően egyre többen,  a vásárlók 70-80 százaléka vásárol rendszeresen salátákat ” - árulta el Kovács Berta, az Eisberg kiemeltügyfél-menedzsere.

A salátázás hónapja alkalmából a Vapiano étteremlánc ugyancsak salátafogyasztásra buzdította fogyasztóit, ahol exkluzív Eisberg menüket hirdettek a tálcapapírokon 6 héten keresztül.

„A Vapiano csapatával közösen két különleges fogással készültünk a salátarajongóknak május alkalmából, amiben alapként visszaköszöntek kedvenc salátakeverékeink, Az én salátám és A Te salátád! Az éttermekben egész hónapban tálcapapíron hirdettük a két Eisberg menüt, amik az INSALATA LA MIA ÉS INSALATA LA TUA névre hallgattak. Míg Az én salátám termékünkből egy ínycsiklandó csirkés, bulguros, olívabogyós, fetasajtos változat készült, addig A Te salátád termékünket inkább zöldségekkel, főtt tojással és Grana Padano-val turbóztuk fel. Az egészséges életmód jegyében természetesen szénsavas vagy szénsavmentes vízzel lehetett kérni bármely étteremben” - számolt be az éttermi akcióról Spielmann Laura, az Eisberg marketing vezetője.

Az Eisberg Salátázás Hónapja fókuszú játékával a Screvo mobilalkalmazásában 4 héten keresztül játszhattak a vevők a Spar és InterSpar üzletekben vásárolt Eisberg termékekkel. Egyebek mellett Eisberg-logóval ellátott konyhai eszközökre és használati tárgyakra tehettek szert a szerencsések. A sorsoláson 4 db Nutribullet turmixgép és egy balatoni élményhajózás is gazdára talált, a fődíj pedig egy 500 000 Ft értékű Spar vásárlási utalvány volt.

A nyereményjáték részleteiről is Spielmann Laura beszélt:

„A májusi kampányunk nem lett volna az igazi, ha nem kedvezünk külön a fogyasztóinknak vásárláshoz kötött nyereményjátékkal. Nagy hangsúlyt fektettünk a napi nyeremények mennyiségére és minőségére, így az összes játékszám hozta, és felül is teljesítette az elvárt számokat.
Összesen 192 ajándék talált gazdára, amiből 186 darabot napi sorsolásban nyerhettek a szerencsések és az extra nyeremények, valamint a fődíj is kedvezőek és motiválók voltak a vásárlók számára. A promóció dátumára időzített áruházi kóstoltatók és a termékekre felhelyezett matricák is segítették a játék megismertetését és mechanizmusát, így pozitív visszajelzésekkel, gördülékenyen és sikeresen zártuk a hónapot.”

Szalai Judit kereskedelmi vezető arról számolt be, hogyan motiválták májusban az egyik kereskedelmi partner dolgozóit.

„Májusban nemcsak a fogyasztóinknak kedveskedtünk, de egyik nagy partnerünknél eladási versenyt is hirdettünk a zöldség-gyümölcs osztály vezetői, dolgozói között, amelyet Eisberg ajándékokkal díjaztunk. Ezzel szerettünk volna még nagyobb fókuszt helyezni a saláták rendelésének tervezésére és kihelyezésére, hogy a vásárlók még biztosabban megtalálják a polcon kedvenc salátájukat. A kollégák  örömmel fogadták a kezdeményezést, és szépen feltöltött hűtőkkel támogatták a Salátázás Hónapját.” 


 





Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest