Májusi díjeső hullott az Eisbergre – Újabb Superbrands-díjak kerültek a vitrinbe

Rangos elismerésekben részesült az Eisberg Hungary Kft., mely idén a 11. Superbrands- és az 5. Business Superbrands-díjat is megszerezte. A színvonalas szakmai kitüntetéseket olyan kiváló márkáknak ítélték oda, akik a tökéletes minőség képviselete mellett tették le a névjegyüket.

A magas minőség védjegyének számító Superbrands- és Business Superbrands-díjakat minden cégvezető szeretné a vitrinjében látni. Nem csoda. A nívós szakmai elismerésekben ugyanis csak a legkiválóbb márkák részesülnek, melyek már bizonyították rátermettségüket a piacon.

Örömmel jelentjük: az Eisberg Hungary Kft. idén is elhódította a fogyasztói és üzleti márkák rangos kitüntetéseit! A Superbrands-díjból a 11., míg Business Superbrands-díjból az 5. oklevelet zsebelhette be a salátaóriás. Az elismerések – azon túl, hogy megerősítik a márka rátermettségét az üzleti életben – sokat jelentenek azoknak, akik kemény munkával nap mint nap azon dolgoznak, hogy a vállalat megtartsa és megerősítse pozícióját a kiemelkedő  brandek között. Az Eisberg oldaláról Spielmann Laura kiemelt ügyfél- és marketingmenedzser osztotta meg gondolatait az oklevelek kézhezvétele után:

– A Superbrands és az Eisberg egyik közös pontja a minőségre való törekvés, melyre szeretnénk jobban ráirányítani a figyelmet. Jól illeszkedik ehhez a megfelelő védjegyek és elismerések kommunikálása, melyekkel meg tudjuk magunkat különböztetni a többi versenytárstól. A Superbrands/Business Superbrands is remek alkalom erre, így nagyon boldogok vagyunk, hogy idén is a díjazottak között lehettünk! – árulta el, majd búcsúzóul hozzátette: mindent megtesznek azért, hogy jövőre is újabb díjakkal gazdagodhassanak.

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest