Kovács Berta - kiemeltügyfél-menedzser

Berta bölcsészként végzett, magyar-történelem szakon. Ám hamar kiderült számára, hogy a pedagógiai pálya helyett a számok világa sokkal közelebb áll hozzá. Kereskedelmi végzettséget is szerzett, de mint mondja, pszichológiai ismereteit is remekül tudja kamatoztatni  az ügyfelekkel való tárgyalásokon. Mindig is szeretett emberekkel foglalkozni, már a pedagógiai pályában is ez vonzotta eredetileg, végül a kereskedelemben is megtalálta ezt a lehetőséget.

Berta 2022 júniusa óta erősíti az Eisberg sales-csapatát.  Előtte a svájci Bell csoport másik magyarországi érdekeltségénél, a húskészítményeket előállító Zimbo Kft-nél dolgozott kereskedelmi vezető pozícióban. Ám azt a vállalatot időközben eladták, ez után került az ugyancsak a Bell Food Group-hoz tartozó Eisberghez.

Bár ismerte a salátával foglalkozó vállalat néhány vezetőjét, nem volt velük közvetlen kapcsolata. Mégis könnyen ment a beilleszkedés, mondja. A befogadó, pozitív légkörben hamar otthon érezte magát, annak ellenére, hogy egy teljesen más termékcsoportot kellett megismernie, mint amivel korábban kereskedett.

Hitelesen képviselni a márkát

„A saláta korábban számomra az a zöld leveles növény volt, amit apukám kiültetett a kertbe. Mielőtt az Eisberghez kerültem, láttam a boltokban, vásároltam is. Tudtam, hogy többféle salátakeverék létezik, de azt nem gondoltam volna, hogy a zöld leveles növényből, amit korábban ismertem, ennyire sokféle van. Ezeket a termékeket megismerni, megtanulni nem is volt olyan egyszerű, mint első látásra tűnt.”

Az ismerkedés az üzemben kezdődött, egy hónapot töltött a különböző gyártási folyamatok megtapasztalásával.

„Torzsáztam, csomagoltam, mindegyik kemény fizikai munka, még ha elsőre némelyik fázis első látásra nem is tűnik annak. Nagyon nyitottak és segítőkészek voltak a munkatársak, mindent megmutattak, mindenben segítettek. Ilyen tapasztalatok után az ember másképp néz azokra, akik az üzemben dolgoznak. Tisztelet, megbecsülés jár nekik a nap mint nap elvégzett kemény munkáért, amelynek köszönhetően folyamatosan kiváló minőségű saláta kerülhet a boltokba. Kereskedőként hitelesebb vagy, ha tudod, hogyan készül a termék, ismered a folyamatokat. Nagyon jó, hogy ezt végigjárhattam, láttam a rendeléstől kezdve a beszerzésen át a beérkezésig, feldolgozásig, csomagolásig mindent.”

Berta azt mondja, fontos számára, hogy hinni tudjon a termékben, amit elad. Kell lennie egy elköteleződésnek, különben nem tudná hitelesen képviselni a márkát. Éppen ezért képtelen lenne például alkohollal, dohánytermékkel vagy rossz minőségű áruval kereskedni.

Fontos a hozzáadott érték

Előző munkahelyén ketten foglalkoztak az értékesítéssel. A munka lényege most is hasonló, de a konyhakész saláták terén piacvezető Eisbergnél lényegesen nagyobb a pörgés, mondja. A partnerekkel való kapcsolattartás során Berta azt tapasztalta, hogy sokat számít a vállalat pozitív megítélésében az Eisberg szerteágazó támogatási tevékenysége. Gazsi Zoltán ügyvezető igazgatót számtalan szereplése miatt sokan ismerik, ami jó hatással van a termékekre is. A társadalmi szerepvállalást a partnerek is elismerik. Így a Bátor Tábor támogatására megalkotott Bátor Salit és a mellrák elleni harc jegyében született Pink Mixet is kifejezetten jól fogadták, részesei akartak lenni ezeknek a jó ügyeknek.

Berta azt mondja, kevés szabadidejét legszívesebben utazással, olvasással tölti, de nagyon szereti a múzeumokat és a színházat is. Férje agrármérnök, akinek van egy gazdasága, így egyiküktől sem áll távol a saláták világa. Amióta az Eisbergnél megtapasztalta ezek sokszínűségét, új kedvencei is lettek, mint amilyen a Verona Mix vagy a karakteres ízű rukkola.

Berta az Eisbergről:

- Azért jó az Eisbergnél dolgozni, mert ez egy nagy szervezet a korábbi munkahelyeimhez képest, és befogadó, nyitott a csapat.

- A legnagyobb kihívás most a munkámban, hogy a partnereim forgalmát megnöveljem, mert ezek a partnerek az utóbbi időben nem igazán képviseltek jelentős forgalmat az Eisberg életében. Ehhez felhasználhatom a több mint 20 éves pályafutásom alatt szerzett tapasztalataimat.

- Számomra a siker azt jelenti, ha a kitűzött értékesítési célokat elérem; új lehetőségeket, módszereket találok, amivel hozzá tudok járulni a célok eléréshez. Az is fontos számomra, hogy a teljesítményemet elismerjék, visszaigazolást kapjak.




További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest