Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Magyarországon a nők körében még mindig a mellrák a vezető halálozási ok, annak ellenére, hogy a betegség 5 éves túlélési esélye korai felismerés esetén 95 százalék. Mégis kevesen, a nők alig 40-50 százaléka jár el az ingyenes szűrővizsgálatokra, miközben a Skandináv országokban ez az arány eléri a 80 százalékot.

A Mellrákinfó Egyesületet 2015-ben Halom Bori alapította személyes érintettsége okán. Az Egyesület célja a betegség korai felismerésére való figyelemfelhívás, valamint a mammográfiás szűrés fontosságának hangsúlyozása. Ugyancsak fontosnak tartják a nők testtudatosságra történő edukálását már fiatal kortól kezdve, hiszen egyre többen érintettek a 20-as, 30-as korosztályból. Ezeknek a célkitűzéseknek a megvalósítására szervezte idei kampányát is az Egyesület. 

„Minden évben azt gondolom, hogy ezt már nem lehet túlszárnyalni, de újra és újra rá kell jönnöm, hogy ez igenis lehetséges” – fogalmazott Halom Bori, az Egyesület elnöke. „Fantasztikus megtapasztalni, hogy milyen sok felelősségteljes cég van, amelyek mögött olyan csodálatos emberek állnak, akik szívükön viselik az ügyünket. Ilyen az Eisberg is, a vállalat nyolcadik éve támogatja az Egyesület törekvéseit, sőt, három éve kifejezetten a mellrák elleni küzdelem támogatására egyedi salátakeveréket alkottak meg. A szépséges csomagolású Pink mix segítségével már több százezer nőhöz jutottak el az üzeneteink” – tette hozzá az egyesület alapítója.

Az Eisberg szívügye a segítés

„Az adománygyűjtő kampány egész október hónapban tartott a boltokban, minden eladott Pink mix után a korábbi években megszokott 5 helyett idén már 10 forintot adományoz az Eisberg a Mellrákinfó Egyesületnek. A tapasztalatok alapján elmondható, hogy az egészségtudatos vevők kifejezetten szeretik és keresik októberben a Pink Mixet. Ezt a számok is jól mutatják: a tavalyihoz képest idén 26 százalékkal nőtt az értékesített csomagok mennyisége. A vásárlók segítségével 600 ezer forint gyűlt össze a mellrák elleni küzdelem támogatására. A befolyt összegből az Eisberg 550 ezer forintot adományoz a Mellrákinfó Egyesületnek, akik az októberi kampányban összegyűlt pénzzel egy vidéki kórház onkológiai osztályát támogatják. A Tesco Go Pink kampányán keresztül a Pink mix saláták eladásából további 50 ezer forintot juttat az Eisberg egy, a Tesco által kiválasztott egészségügyi intézménynek” – foglalta össze az idei kampány eredményeit Gál Judit, marketing és kommunikációs vezető.

A Pink mix az üzletek mellett több helyen is felbukkant. Szeptember közepén Csopakon már a kampány előtt megkóstolhatták az érdeklődők a Race for the Cure® sétán – amelyet a Mellrákinfó Egyesület 8. Országos Konferenciájának keretében rendeztek meg. A 38. SPAR Budapest Maratonon is jól futott a saláta, a rózsaszínben érkező versenyzők egy-egy csomag Pink mixet kaptak ajándékba. Októberben a vállalat ismét megszervezte a már hagyományosnak számító Pink napot saját dolgozói számára, természetesen itt is elmaradhatatlan résztvevő volt a Pink mix. Az eseményen idén is ott volt Halom Bori, aki a korai felismerés és a szűrővizsgálatok fontosságáról, valamint a mellrákkal kapcsolatos tényekről és tévhitekről beszélt az érdeklődőknek, szó esett a mentális és a testi egészség kapcsolatáról is, női szerepekről, női közösségek erejéről is.

A Mellrákinfó Egyesület támogatásához évről évre egyre többen csatlakoznak, ilyen a Pink Gasztro kampány is, amelyben idén több mint 50 vendéglátóhely vett részt. Ebben az évben csatlakozott Közép-Kelet Európa legnagyobb közétkeztetési vállalata, akik jóvoltából további, csaknem 17 ezer embert sikerült elérni.

Több kisebb sportesemény is szerveződött a Pink október jegyében. A hónap végén 60 rózsaszínbe öltözött kangoo-s ugrálta körbe a Városligetet, nyomvonalukkal képzeletbeli szalagot rajzolva a liget köré. A Kangoo Jump’s Hungary csapata által szervezett figyelemfelhívó megmozdulás egyúttal adománygyűjtő akció is volt a Mellrákinfó Egyesületet javára. Ugyanez volt a célja az InterContinental Hotelben megtartott 90 perces Inside Flow Yoga órának is, itt a részvételi díjat ajánlották fel az Egyesületnek a szervezők. A rózsaszínbe öltözött résztvevők mindkét helyszínen egy-egy csomag Pink mix salátacsomagot kaptak ajándékba.

Ezek mellett még számtalan rendezvény segítette októberben az Egyesületet, amelynek alapítója azt mondja, sok százezer emberhez jutott el üzenetük a mellrák elleni küzdelem fontosságáról. Az idei kampány bevételéből a Mellrákinfó Egyesület – csakúgy, mint a korábbi években – egy vidéki kórház onkológiai osztályát támogatja.



További hírek

03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
24

AUG.

Még zöldebb az Eisberg

Hamarosan a GREEN BRANDS védjegy logóját viselhetik az Eisberg Hungary Kft kiskereskedelmi forgalomba kerülő csomagolt friss saláta- és zöldségkeverékei.  A védjegy biztosítja, hogy a minősített márka valóban környezetbarát és fenntartható, ezzel hozzájárul a környezet, a természet és az éghajlat védelméhez, valamint az értékes természeti erőforrások megőrzéséhez. Az Eisberg hosszú évek óta elkötelezett ezen értékek iránt. Ennek a törekvésnek egyik elismerése az új védjegy is.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest