Ebben a mezőnyben a saláta sem kispályás

Új versenyző lépett pályára a Ferencvárosi TC – MOL Fehérvár meccsen, itt debütált a Fradi Sali, az Eisberg legfrissebb üdvöskéje. Stílusosan, zöld–fehér színekben mutatkozott be, és már a csomagolásával megdobogtatta a szurkolók szívét. Az ikonikus címer alatt a Fradi jelmondata olvasható: Erkölcs, Erő, Egyetértés, ami most még egy E-betűvel egészült ki, ez pedig az Egészség. Az ötödik E-betű pedig mi más lehetne, mint az Eisberg?

A Groupama Arénában nem először vendégszerepelt az Eisberg, a VIP-szurkolói zóna látogatói korábban is kóstolhatták már a cég zamatos salátáit.

– Ezúttal a nézőknek is érdemes volt labdába rúgni, mondja Spielmann Laura, az Eisberg marketingvezetője. A családi szektorban a játékos kedvűek különböző ajándékokért versenghettek, focilabdát, sípot és egyéb ajándéktárgyakat vihettek haza a legügyesebbek a kapura rúgás után. Ezek legalább olyan népszerűek voltak, mint a salátapulton kínált finomságok.

Zöld szív, zöld saláta

Az Eisberg és a Ferencvárosi Torna Club egyformán szívügyeként kezeli az egészségtudatos életmód népszerűsítését. A kiegyensúlyozott táplálkozás és a rendszeres testmozgás fontosságát a fogyasztók és a szurkolók felé is rendszeresen kommunikálják, például az ilyen együttműködéssel.

A fenntarthatóság a másik terület, amely közös térfélre hozta a szereplőket. A Groupama Aréna a Zöld Aréna nevű projekttel kötelezte el magát a stadion fenntartható működtetése mellett. Mint reprezentatív felmérésükből kiderült, a témára van fogadókészség a szurkolóik körében is, hiszen 71 százalékuk szívesen olvas fenntarthatósággal kapcsolatos híreket, és vesz részt ilyen kezdeményezésekben.

Az Eisberg az első partnerek között volt, akik támogatták ezt a törekvést. Burján Szilárd, a Groupama Arénát üzemeltető SPORTFIVE Hungary Kft. szponzorációs és Zöld Aréna program menedzsere úgy fogalmaz, az Eisberg egyik alappillére ennek az edukációs folyamatnak, amellyel értéket közvetíthetnek a szurkolótábor számára.

Ezen a pályán mindenki nyer

Bár a szotyolát egyelőre aligha szorítják ki a salátalevelek a stadionból, a tradicionális megoldások mellett egészségesebb alternatívát is igyekszik megmutatni a szurkolótábornak a Groupama Aréna. A létesítmény szponzorációs és Zöld Aréna program menedzsere azt mondja, erre van nyitottság, a nézők ma már keresik a VIP-szektorban a salátaszigetet, és kifejezetten jól fogadták a vadonatúj Fradi Salit is.

Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a csupazöld salátakeveréket, amely endíviából, jégsalátából, frizé salátából és kínai kelből áll, nem kell megvárnia a következő rangadót. A Fradi Sali az Eisberg és az FTC közös partnerénél, a Penny Market üzleteiben kapható.

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest