Ebben a mezőnyben a saláta sem kispályás

Új versenyző lépett pályára a Ferencvárosi TC – MOL Fehérvár meccsen, itt debütált a Fradi Sali, az Eisberg legfrissebb üdvöskéje. Stílusosan, zöld–fehér színekben mutatkozott be, és már a csomagolásával megdobogtatta a szurkolók szívét. Az ikonikus címer alatt a Fradi jelmondata olvasható: Erkölcs, Erő, Egyetértés, ami most még egy E-betűvel egészült ki, ez pedig az Egészség. Az ötödik E-betű pedig mi más lehetne, mint az Eisberg?

A Groupama Arénában nem először vendégszerepelt az Eisberg, a VIP-szurkolói zóna látogatói korábban is kóstolhatták már a cég zamatos salátáit.

– Ezúttal a nézőknek is érdemes volt labdába rúgni, mondja Spielmann Laura, az Eisberg marketingvezetője. A családi szektorban a játékos kedvűek különböző ajándékokért versenghettek, focilabdát, sípot és egyéb ajándéktárgyakat vihettek haza a legügyesebbek a kapura rúgás után. Ezek legalább olyan népszerűek voltak, mint a salátapulton kínált finomságok.

Zöld szív, zöld saláta

Az Eisberg és a Ferencvárosi Torna Club egyformán szívügyeként kezeli az egészségtudatos életmód népszerűsítését. A kiegyensúlyozott táplálkozás és a rendszeres testmozgás fontosságát a fogyasztók és a szurkolók felé is rendszeresen kommunikálják, például az ilyen együttműködéssel.

A fenntarthatóság a másik terület, amely közös térfélre hozta a szereplőket. A Groupama Aréna a Zöld Aréna nevű projekttel kötelezte el magát a stadion fenntartható működtetése mellett. Mint reprezentatív felmérésükből kiderült, a témára van fogadókészség a szurkolóik körében is, hiszen 71 százalékuk szívesen olvas fenntarthatósággal kapcsolatos híreket, és vesz részt ilyen kezdeményezésekben.

Az Eisberg az első partnerek között volt, akik támogatták ezt a törekvést. Burján Szilárd, a Groupama Arénát üzemeltető SPORTFIVE Hungary Kft. szponzorációs és Zöld Aréna program menedzsere úgy fogalmaz, az Eisberg egyik alappillére ennek az edukációs folyamatnak, amellyel értéket közvetíthetnek a szurkolótábor számára.

Ezen a pályán mindenki nyer

Bár a szotyolát egyelőre aligha szorítják ki a salátalevelek a stadionból, a tradicionális megoldások mellett egészségesebb alternatívát is igyekszik megmutatni a szurkolótábornak a Groupama Aréna. A létesítmény szponzorációs és Zöld Aréna program menedzsere azt mondja, erre van nyitottság, a nézők ma már keresik a VIP-szektorban a salátaszigetet, és kifejezetten jól fogadták a vadonatúj Fradi Salit is.

Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a csupazöld salátakeveréket, amely endíviából, jégsalátából, frizé salátából és kínai kelből áll, nem kell megvárnia a következő rangadót. A Fradi Sali az Eisberg és az FTC közös partnerénél, a Penny Market üzleteiben kapható.

További hírek

25

JÚL.

Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért

Ahogy a most hétvégén kezdődő Olimpiai Játékoknak, úgy az augusztus 28. és szeptember 8. között zajló Paralimpiai Játékoknak is Párizs ad otthont idén. A paralimpiára eddig 39 sportolónk kvalifikált. A magyar csapatot az Eisberg is támogatja: az új Sport Mix salátakeverék csomagolásán található matricával hívják fel a figyelmet a Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjének támogatására és az egészséges táplálkozás, valamint a rendszeres testmozgás fontosságára.

Tudjon meg többet
10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest