Ebben a mezőnyben a saláta sem kispályás

Új versenyző lépett pályára a Ferencvárosi TC – MOL Fehérvár meccsen, itt debütált a Fradi Sali, az Eisberg legfrissebb üdvöskéje. Stílusosan, zöld–fehér színekben mutatkozott be, és már a csomagolásával megdobogtatta a szurkolók szívét. Az ikonikus címer alatt a Fradi jelmondata olvasható: Erkölcs, Erő, Egyetértés, ami most még egy E-betűvel egészült ki, ez pedig az Egészség. Az ötödik E-betű pedig mi más lehetne, mint az Eisberg?

A Groupama Arénában nem először vendégszerepelt az Eisberg, a VIP-szurkolói zóna látogatói korábban is kóstolhatták már a cég zamatos salátáit.

– Ezúttal a nézőknek is érdemes volt labdába rúgni, mondja Spielmann Laura, az Eisberg marketingvezetője. A családi szektorban a játékos kedvűek különböző ajándékokért versenghettek, focilabdát, sípot és egyéb ajándéktárgyakat vihettek haza a legügyesebbek a kapura rúgás után. Ezek legalább olyan népszerűek voltak, mint a salátapulton kínált finomságok.

Zöld szív, zöld saláta

Az Eisberg és a Ferencvárosi Torna Club egyformán szívügyeként kezeli az egészségtudatos életmód népszerűsítését. A kiegyensúlyozott táplálkozás és a rendszeres testmozgás fontosságát a fogyasztók és a szurkolók felé is rendszeresen kommunikálják, például az ilyen együttműködéssel.

A fenntarthatóság a másik terület, amely közös térfélre hozta a szereplőket. A Groupama Aréna a Zöld Aréna nevű projekttel kötelezte el magát a stadion fenntartható működtetése mellett. Mint reprezentatív felmérésükből kiderült, a témára van fogadókészség a szurkolóik körében is, hiszen 71 százalékuk szívesen olvas fenntarthatósággal kapcsolatos híreket, és vesz részt ilyen kezdeményezésekben.

Az Eisberg az első partnerek között volt, akik támogatták ezt a törekvést. Burján Szilárd, a Groupama Arénát üzemeltető SPORTFIVE Hungary Kft. szponzorációs és Zöld Aréna program menedzsere úgy fogalmaz, az Eisberg egyik alappillére ennek az edukációs folyamatnak, amellyel értéket közvetíthetnek a szurkolótábor számára.

Ezen a pályán mindenki nyer

Bár a szotyolát egyelőre aligha szorítják ki a salátalevelek a stadionból, a tradicionális megoldások mellett egészségesebb alternatívát is igyekszik megmutatni a szurkolótábornak a Groupama Aréna. A létesítmény szponzorációs és Zöld Aréna program menedzsere azt mondja, erre van nyitottság, a nézők ma már keresik a VIP-szektorban a salátaszigetet, és kifejezetten jól fogadták a vadonatúj Fradi Salit is.

Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a csupazöld salátakeveréket, amely endíviából, jégsalátából, frizé salátából és kínai kelből áll, nem kell megvárnia a következő rangadót. A Fradi Sali az Eisberg és az FTC közös partnerénél, a Penny Market üzleteiben kapható.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest