A világ egyik legízletesebb olaja fűszerezi a Csicseri salátatálat

Partnerünk, a hidegen sajtolt olajok terén piacvezető Grapoila ismét több csillagot hozott el a világ legrangosabb élelmiszer-kóstoló versenyének számító Great Taste Awardsról. Az Eisberg Csicseri salátatálhoz kifejlesztett olajkeverék, a Grapoila-Eisberg Middle Eastern Salad Oil Mix két csillagot kapott, a versenyre nevezett harminc olaj között a pontszámok alapján a második helyen végzett.

Mostantól aki az Eisberg Csicseri salátatálját kóstolja, abban a tudatban teheti, hogy a világ egyik legfinomabb olaja ízesíti az ételét. A falafelgolyókkal és hummusszal gazdagított saláta aranysárga olajkeveréke a Great Taste Awards 2022 nemzetközi zsűrijét is elvarázsolta.

Egy igazán jó olaj

Az értékelés szerint a szezámmag- és kukoricacsíra-olaj elegye kifejezetten kellemes, kiegyensúlyozott ízű. Méltatták selymes állagát, diós jegyeit és tiszta színét. „Isteni” – írták az ítészek. „Nagyszerű példa arra, milyennek kell lennie egy igazán jó olajnak. Szívesen használnánk a saját konyhánkban is” – tették hozzá.  

A Grapoila és az Eisberg termékfejlesztői kifejezetten ehhez a közel-keleti ízvilágú salátához állították össze az olajos öntetet, sok-sok kóstolás eredményeként született meg a két csillaggal díjazott végeredmény.

Nem adják könnyen a csillagot

Az angol Great Taste-en, a világ legelismertebb, vakteszten alapuló ételkóstoló versenyén híres séfekből, gasztrobloggerekből, független szakértőkből álló zsűri választja ki több kategóriában a legkiválóbb élelmiszereket. A szigorú szempontok alapján kiosztott csillagok minőségi garanciát jelentenek a fogyasztók számára.

Brit disztribútorán keresztül a Grapoila ötödik éve vesz részt az élelmiszerek Oscarjának is nevezett versenyen, rendszeresen hozzák haza a csillagokat különleges termékeikkel. Idén úgy döntöttek, az Eisberggel közösen fejlesztett keverékkel próbálják lenyűgözni a zsűrit, ami sikerült is.

„Úgy látjuk, egyre nagyobb az érdeklődés a különleges, összetett ízek iránt, amit a különböző olajok vegyítésével lehet elérni. Ezek a keverékek kiválóan alkalmasak arra, hogy a lehető legkellemesebb ízhatást érjük el. Az Eisberggel közösen létrehozott olajos salátaöntet tényleg nagyon jól sikerült, úgyhogy annak ellenére neveztünk vele, hogy ebből nincs is saját csomagolású termékünk, kifejezetten csak az Eisberg Csicseri salátatáljához csomagoljuk” – mondja a Grapoila termékeket előállító Virgin Oil Press Kft. alapító-tulajdonosa, Pinczés Marianna.

A Csicseri tálat a vegetáriániusok és vegánok kedvére állította össze az Eisberg.

„Ez a tál az egészséges, de finom vonalat képviseli, és egy teljes értékű étkezéshez ad alternatívát. Az összetételének köszönhetően a nem vegán fogyasztók is előszeretettel fogyasztják, hiszen a friss és ropogós saláta- és zöldségkeverék, az ízletes falafelgolyók, a hummusz és a most már díjnyertes hidegen sajtolt szezámmagolaj és kukoricacsíra-olaj keverék harmóniájának köszönhetően egy ízletes termék kerülhet az asztalra” – mondja Spielmann Laura, az Eisberg marketingvezetője.

A minőség a részletekben rejlik

A Grapoila termékeket gyártó, magyar tulajdonú Virgin Oil Press Kft. több mint 10 éve foglalkozik magolajok gyártásával. Hulladékmentes technológiával, 18-féle magból sajtolnak olajat. A kiváló minőségű, hazai, illetve uniós gazdaságokból származó, GMO-mentes alapanyagokból kizárólag mechanikai eljárással, adalékok, aromák hozzáadása és pörkölés nélkül gyártott termékekben visszaköszön a magok természetes íz- és színvilága, illata.

Ezen értékek mentén választotta az Eisberg a Grapoila olajait több salátatál ízesítésére.

„Nagyon fontos közös értékünk a Grapoila előállítójával a termékről, a minőségről való hasonló gondolkodás, a transzparencia” – mondja az együttműködésről Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi vezetője, aki hozzáteszi, „a most elnyert rangos nemzetközi szakmai díj fontos visszaigazolása cégünk azon törekvésének, hogy csakis a legjobb minőségű alapanyagokat és összetevőket használjuk fel termékeinkhez”.

 

 



További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest