Lételemünk a segítségnyújtás

Hány arca lehet a segítségnek? Rengeteg! Főleg akkor, ha olyan kreatív és lehetetlent nem ismerő támogatóról beszélünk, mint az Eisberg Hungary Kft. Ezt bizonyítja, hogy az elmúlt évek alatt nehéz olyan területet mondani, ahol a vállalat nem vette volna ki a részét a jótékonykodásból. Milyen érzés egy ilyen cégnél dolgozni, és kik segítenek abban, hogy másoknak könnyebb vagy jobb legyen az élete? Cikkünkből most mindez kiderül!

Elbűvölő estével meglepni az Országos Mentőszolgálat dolgozóit, fociderbi alatt Egészségnapot tartani, kangoozás közben adományt gyűjteni a cukorbeteg gyerekek jóllétéért – ez csak pár kiragadott kezdeményezés, melyeket az Eisberg támogatott az elmúlt hónapokban. Szeptember 13-án pedig a XXIX. Sérült Gyermekek Napját pártfogolta a cég, melyet az idén 155 éves, Fővárosi Állat- és Növénykertben tartottak. Az eseményen 5 183 gyerek és felnőtt arcára sikerült mosolyt varázsolni a színes programkínálatnak és a vitaminokban dúskáló, friss salátáknak köszönhetően.

Még a válogatós gyerekek is jóllaktak

A szuper hangulatot Györke Bea, az Add Communications reklámügynökség tulajdonosa is mélyen átérezte, aki vállalatával már 15 éve dolgozik együtt az Eisberggel karöltve, hogy olyan rendezvények valósulhassanak meg, melyekkel mindenki nyer:

– Óriási pozitív energiát ad nekem és a csapatomnak is, amikor hasonló jellegű eseményt szervezünk, mint a Sérült Gyermekek Napja. A résztvevők egytől egyig bámulatosan jól neveltek, nagyon kedvesek, udvariasak, fantasztikus szüleik és nevelőik vannak. Igaz, hogy ezek a rendezvények nagyobb odafigyelést, tervezést igényelnek, hiszen sok esetben a sérült gyerekek mozgáskoordinációja és reakciója nem mindig kiszámítható. Fontos a biztonság. Viszont amikor olyan visszajelzéseket kapunk a nap végén, hogy már a zöldségfaragáson jóllaknak a gyerekek, vagy a válogatós apróságok is boldogan majszolták el az ízletes salátákat, akkor tudjuk, hogy minden perce megérte a munkának.

Eggyé válni a márkával, ez a siker titka

Az elmúlt években a tudatosabb táplálkozás is egyre szélesebb tömeget érintett meg, aminek Bea is őszintén örül, mert az Add Communications számára sem közömbös az egészséges életmód. Sőt! Igyekeznek erre felhívni a legkisebbek figyelmét is, ezért számos céges egészségnapot, valamint iskolai és sportrendezvényt szerveztek már.

– Nyilván, fontos a brandépítés, de mindezt az edukáció mentén valósítjuk meg. Szerencsés helyzetben vagyunk, mert az Eisbergnek remek a termékpalettája, amit a rendezvényeken való megjelenéssel, kóstoltatás útján tudunk megismertetni az emberekkel. A hitelességünk abban rejlik, hogy minden terméket, amivel dolgozunk, valóban szeretünk, használunk, fogyasztunk, és arra törekszünk, hogy megismerjük a partnercéget, a vállalat működését, az ott dolgozókat, és akkor tudunk igazán jól és eredményesen munkálkodni. Szeretünk egy csapat részévé válni, nálunk ez a garancia a minőségre – avatott be Bea, aki szerint példamutató, ahogy az Eisberg „minden olyan alkalmat megragad, ami a támogatásról szól”. Így történt ez a reklámügynökség saját szervezésű futóversenyén is.

Szívükön viselik a jó ügyeket

Magyarország piacvezető, konyhakész salátákat gyártó és forgalmazó cégével azonban nemcsak kívülről, hanem belülről is öröm együtt építkezni. Ezt erősítette meg Spielmann Laura marketingvezető is, aki 6 évvel ezelőtt gyakornokként érkezett a céghez. Ma viszont már nehezen tudja elképzelni azt, hogy máshol dolgozzon…

– Emlékszem, nagyon szorított az idő, amikor az egyetem alatt gyakorlati helyet kerestem, és Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője egy időpontot tudott a leadási határidő előtt felajánlani, ami egybeesett az egész cég karácsonyi ünnepségének előkészületével. A helyszínre érkezve pörköltfőzés fogadott, így a bogrács mellett ejtettük meg az első beszélgetést, tulajdonképpen interjút. Már akkor éreztem, hogy ez a cég nem mindennapi – mondta nevetve Laura, majd hozzátette: komolyra fordítva a szót, nekem iskolás koromban – amikor még csak a zsebpénzből gazdálkodhattam – is fontos volt mások boldogsága, és ha csak kicsit is, de igyekeztem egy kicsit továbbadni. Az, hogy ezt most igazán nagyban élhetem át az Eisbergen keresztül, az fantasztikus érzés, itt sosem kérdés, hogy egy jó ügy mellé álljunk, és azt hiszem, ez az egyik oka, hogy nagyon szeretek itt dolgozni.

Mi sem példázza ezt jobban, mint az, hogy a beszélgetésünk alatt a marketingvezető épp a következő helyszínre, a Bethesda Gyermekkórházba tartott, megrakodva azzal a 350 adag PINK MIX salátával, amit az intézményben dolgozóknak, a betegeknek és hozzátartozóiknak készült kiosztani. Az apropót ehhez Az élelmezési világnap szolgáltatta, melyet minden év október 16-án rendeznek.

A gyermekek egészsége ráadásul kiemelt helyen szerepel az Eisberg jótékonysági listáján, ezért az oktatási intézményekkel együttműködve olykor az apróságoknak is szívesen engednek betekintést a gyáli üzemük működésébe. Laura pedig búcsúzóul elárulta, hogy a jövő munkaereje is biztosítva van a cégnél, ugyanis a lelkes gyerkőcök közül sokan jelzik a gyárlátogatáskor: felnőttként szívesen dolgoznának az Eisberg Hungary Kft. csapatában.

További hírek

10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
28

JÚN.

Vezetőváltás az Eisberg Hungary élén

Gazsi Zoltánt - aki több mint másfél évtizedig vezette az Eisberg Hungary Kft.-t - a korábbi beszerzési és operatív igazgató, Pál Gyula váltja az ügyvezető igazgatói pozícióban. Gazsi Zoltán cégvezetőként támogatja munkáját, elsősorban a vállalati kapcsolatok és a Magyarországon évtizedek alatt megerősített Eisberg márka további építése, valamint a szlovák és cseh piacokon történő brandépítés terén.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest