Idén is rózsaszínbe borultunk a mellrák elleni küzdelemért
Az Eisberg Hungary számára az egészség és a társadalmi felelősségvállalás szorosan összefonódik – ezért hoztuk létre négy évvel ezelőtt a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amely azóta is egy különleges küldetést teljesít. Októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában a rózsaszín csomagolású salátakeverék nemcsak az egészséges táplálkozás színes pillanatait hozza el vásárlóinknak, hanem a korai mellrákszűrés fontosságára is figyelmet irányít. A korai diagnózis kiemelten fontos, hiszen a hazai statisztikák szerint az időben felismert mellrák 5 éves túlélési esélye 95%.
Közösen egy nemes célért
Az Eisberg Hungary idén is büszkén támogatta a Mellrákinfó Egyesület munkáját minden eladott Pink mix csomag után 10 forinttal. A Mellrákinfó Egyesület célja, hogy felhívja a figyelmet a betegség korai felismerésére és hangsúlyozza a mammográfiás szűrések jelentőségét. A kampány idén szeptember 25. és november 8. között zajlott a boltokban és a számok alapján ismét nagy sikert aratott a rózsaszín csomagolású limitált termék. Így vásárlóink segítségével idén is közel 530 000 forint gyűlt össze a mellrák elleni küzdelem támogatására. Az összegből a Mellrákinfó Egyesület újabb kórházakat segít, hogy még több intézmény juthasson vénaszkennerhez, amely megkönnyíti a rákos betegek kezeléseit. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy idén is ilyen sokan csatlakoztak hozzánk ebben a küldetésben! – mondta el Gál Judit, az Eisberg Hungary marketing- és kommunikációs vezetője.
A Tesco a Go Pink kampány során 2024. október 1–31. között értékesített Pink mix csomag után további 5 forint támogatást ajánlott fel a kedvezményezettnek, ami ezúttal a Szent Margit Kórház Onkológiai osztályának alapítványa volt. A kampány keretében a szállítói termékek után összegyűlt támogatás mértéke összesen 1.485.760 Ft, melyet a Tesco 2.000.000 Ft extra támogatással egészített ki, így a Szent Margit Kórház alapítványának, az ONCORDIA a Daganatos Betegekért Közhasznú Alapítványnak mindösszesen 3 485 760 Ft-ot utalt az áruházlánc.
Új csomagolásban mutatkozott be a Pink mix 2024-ben
Idén, az Eisberg márka nemzetközi megújulásának részeként, új csomagolásban került a boltok polcaira szeptemberben a Pink mix salátakeverék. Nemcsak az üzletekben találkozhattatok vele, hanem különböző eseményeken is. A Race for the Cure® sétán és a 40. SPAR Budapest Maratonon a résztvevők megkóstolhatták a Pink mixet, emellett minden rózsaszín pólóval érkező résztvevő ajándékba kapott egy csomaggal.
Köszönjük, hogy együtt színezzük az életet!
A Pink mix kampány nem csupán támogatást jelent, hanem közösséget is épít. Vásárlóink és partnereink nélkül mindez nem valósulhatott volna meg, így köszönjük, hogy velünk vagytok ebben a küldetésben!
Tegyünk együtt az egészségért és a mellrák elleni küzdelemért!
#ColourYourLife #PinkMix #MellrákinfóEgyesület