A dzsúdóharcosok is az Eisberg termékeiből merítenek erőt

Izgalmas eseménynek adott otthont június 6–13. között a budapesti Papp László Sportaréna, ahol komoly egészségügyi óvintézkedések mellett rendezték meg a dzsúdó-világbajnokságot. A programot pedig – a szokásokhoz híven – az Eisberg Hungary Kft. is patronálta. Szecsei Szilárd, kyokushin karatés, az Erőműhely alapítója és az Eisberg márkanagykövete saját maga mesélte el a 8 nap során szerzett tapasztalatait.

Az Eisberg és az Erőműhely számos közös projektje közül talán a Magyar Judo Szövetséggel való együttműködés a legjelentősebb. Az előző évek edzőtáborai és nemzetközi versenyei sorából is kiemelkedik az idei, hazai rendezésű világbajnokság, ami egyben az utolsó kvalifikációs lehetőség volt a tokiói olimpia előtt. Rendezőországként kijelenthető, hogy a Szövetség igazán kitett magáért.

A Papp László Budapest Sportaréna június első hetében, nyolc napon át volt hangos a szurkolóktól, akik a világ minden tájáról érkező harcosokat támogatták.

A szervezés elsőrangú, a biztonsági intézkedések pedig kifogástalanok voltak. Belépni csak a napi Covid-teszt után lehetett, a maszkviselés a bemelegítő tatamikon kívül így is mindenhol kötelező volt, és a nyolc napra széthúzott lebonyolítás is a zsúfoltságmentességet szolgálta.

Egy szó mint száz, minden adott volt, hogy ez a bő hét igazi dzsúdóünneppé váljon. Úgy is lett.

Ehhez nagyban hozzájárultak az Eisberg oldaláról is. A bemelegítő teremben helyet kapott stand folyamatos pörgésben igyekezett kiszolgálni a zöldre éhező/szomjazó sportolókat, edzőket, bírókat. Közülük egyre többen már régi ismerősként üdvözölték a méltán népszerű green smoothie-t (napi átlag kb. 60 liter fogyott) és a sokféle salátatálat.

Évről évre részt veszünk hasonló kaliberű cselgáncsversenyeken, és a tapasztalat azt mutatja, hogy folyamatosan növekszik az Eisberg termékek kedveltsége a sportolók körében. Ez nagy öröm, mivel az alapvető cél az volt, hogy a „zöld” bevitelének fontosságát népszerűsítsük mi magunk is. Az ilyen, rendszeres kitelepülések nyomán a sportolók napi rutinjának részévé vált a zöldturmix, a saláta és egyáltalán a növények fogyasztása. Az Eisberggel közös erőfeszítéseink sikeresnek bizonyulnak, hiszen míg pár éve idegenkedve fogták kezükbe a zöld itallal teli poharakat a harcosok, úgy idén már a legnagyobb természetességgel, úgymond „húzóra” hajtották le egyiket a másik után.

Hogy a fenntartható jövő zöld, azt egyre több plénumon halljuk és tapasztaljuk. Ehhez szeretnénk az Eisberggel együttműködve hozzátenni a részünket, hogy az elit versenyzők példáján okulva mindenki számára egyértelmű legyen a növényi táplálék szükségessége és fontossága.

Végül, de nagyon nem utolsósorban köszönettel tartozunk az Eisberg háttérmunkájáért, a kollégák rugalmasságáért és a termékek folyamatosan szuper minőségéért!

A VB legeredményesebb magyar versenyzője Tóth Krisztián lett, aki 90 kg-ban szerzett bronzérmet. Nagy kincs ez a hazai cselgáncséletnek, hisz hét évet vártak egy világbajnoki éremre.
A VB legeredményesebb magyar versenyzője Tóth Krisztián lett, aki 90 kg-ban szerzett bronzérmet. Nagy kincs ez a hazai cselgáncséletnek, hisz hét évet vártak egy világbajnoki éremre.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest