A dzsúdóharcosok is az Eisberg termékeiből merítenek erőt

Izgalmas eseménynek adott otthont június 6–13. között a budapesti Papp László Sportaréna, ahol komoly egészségügyi óvintézkedések mellett rendezték meg a dzsúdó-világbajnokságot. A programot pedig – a szokásokhoz híven – az Eisberg Hungary Kft. is patronálta. Szecsei Szilárd, kyokushin karatés, az Erőműhely alapítója és az Eisberg márkanagykövete saját maga mesélte el a 8 nap során szerzett tapasztalatait.

Az Eisberg és az Erőműhely számos közös projektje közül talán a Magyar Judo Szövetséggel való együttműködés a legjelentősebb. Az előző évek edzőtáborai és nemzetközi versenyei sorából is kiemelkedik az idei, hazai rendezésű világbajnokság, ami egyben az utolsó kvalifikációs lehetőség volt a tokiói olimpia előtt. Rendezőországként kijelenthető, hogy a Szövetség igazán kitett magáért.

A Papp László Budapest Sportaréna június első hetében, nyolc napon át volt hangos a szurkolóktól, akik a világ minden tájáról érkező harcosokat támogatták.

A szervezés elsőrangú, a biztonsági intézkedések pedig kifogástalanok voltak. Belépni csak a napi Covid-teszt után lehetett, a maszkviselés a bemelegítő tatamikon kívül így is mindenhol kötelező volt, és a nyolc napra széthúzott lebonyolítás is a zsúfoltságmentességet szolgálta.

Egy szó mint száz, minden adott volt, hogy ez a bő hét igazi dzsúdóünneppé váljon. Úgy is lett.

Ehhez nagyban hozzájárultak az Eisberg oldaláról is. A bemelegítő teremben helyet kapott stand folyamatos pörgésben igyekezett kiszolgálni a zöldre éhező/szomjazó sportolókat, edzőket, bírókat. Közülük egyre többen már régi ismerősként üdvözölték a méltán népszerű green smoothie-t (napi átlag kb. 60 liter fogyott) és a sokféle salátatálat.

Évről évre részt veszünk hasonló kaliberű cselgáncsversenyeken, és a tapasztalat azt mutatja, hogy folyamatosan növekszik az Eisberg termékek kedveltsége a sportolók körében. Ez nagy öröm, mivel az alapvető cél az volt, hogy a „zöld” bevitelének fontosságát népszerűsítsük mi magunk is. Az ilyen, rendszeres kitelepülések nyomán a sportolók napi rutinjának részévé vált a zöldturmix, a saláta és egyáltalán a növények fogyasztása. Az Eisberggel közös erőfeszítéseink sikeresnek bizonyulnak, hiszen míg pár éve idegenkedve fogták kezükbe a zöld itallal teli poharakat a harcosok, úgy idén már a legnagyobb természetességgel, úgymond „húzóra” hajtották le egyiket a másik után.

Hogy a fenntartható jövő zöld, azt egyre több plénumon halljuk és tapasztaljuk. Ehhez szeretnénk az Eisberggel együttműködve hozzátenni a részünket, hogy az elit versenyzők példáján okulva mindenki számára egyértelmű legyen a növényi táplálék szükségessége és fontossága.

Végül, de nagyon nem utolsósorban köszönettel tartozunk az Eisberg háttérmunkájáért, a kollégák rugalmasságáért és a termékek folyamatosan szuper minőségéért!

A VB legeredményesebb magyar versenyzője Tóth Krisztián lett, aki 90 kg-ban szerzett bronzérmet. Nagy kincs ez a hazai cselgáncséletnek, hisz hét évet vártak egy világbajnoki éremre.
A VB legeredményesebb magyar versenyzője Tóth Krisztián lett, aki 90 kg-ban szerzett bronzérmet. Nagy kincs ez a hazai cselgáncséletnek, hisz hét évet vártak egy világbajnoki éremre.

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest