„Vedd a hazait! Védd a hazait!”

A Magyar Termék Nonprofit Kft. áprilistól a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” elnevezésű kampányával buzdít mindenkit arra, hogy itthoni termékeket vásároljon, így támogatva a nehéz időkben a magyar termelőket, a gazdaságot és a munkahelyek megőrzését. Az Eisberg pedig elsők között csatlakozott a kezdeményezéshez.

Az Eisberg a Puszta, a Betyár és a Pántlika salátakeverékével a „Hazai Feldolgozású Termék” védjegy kitüntetett használója. Az a cég, aki a „Magyar Termék” védjegyrendszer bármelyikét elnyeri, biztosan megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású terméket készít, így, ha a fogyasztók ezeket az árukat vásárolják, hozzájárulnak a vállalkozások fejlődéséhez, a munkahelyteremtéshez, vagyis az országunk gazdaságának élénkítéséhez.

Most – amikor még mindig nem jelenthetjük ki, hogy vége a koronavírus-járványnak – különösen fontos, hogy segítsünk egymáson. Az Eisberg elsők között csatlakozott az áprilisban indult kampányhoz, feltüntetve a Facebook profilképén a #veddahazait képkeretet, védjegyhasználóként pedig a reklámanyagaikban is szerepeltetik a mozgalom logóját és üzenetét.

„A koronavírus idején és előtte is az volt a kiemelt célunk, hogy a belföldi beszállítókat még inkább támogassuk. Amikor csak lehet, Magyarországról szerezzük be az alapanyagokat. Gyálon pedig közel 250 fő dolgozik azért, hogy friss saláták kerülhessenek az asztalra. A hazai feldolgozású termék logó segíthet a vásárlóknak, hogy a hazai cégeket részesíthessék előnyben a bevásárláskor” – tudtuk meg Spielmann Laurától, az Eisberg Hungary Kft. kiemelt-ügyfél menedzserétől.

Olyan cégek is csatlakoztak a mozgalomhoz, akik még nem védjegyhasználók, de itthon állítanak elő terméket. Összesen csaknem 90 vállalat, sőt magánszemélyek is hozzájárultak a kezdeményezés sikeréhez, akik mind azt vallják: „Szívügyünk a magyar termék!”

Az akció intenzív bevezető szakasza június végével lezárult, de további aktivitásokra a jövőben is számíthatunk.

„A #veddahazait kampányban részt vevő cégek képviselői azt emelték ki, hogy minden gazdasági szereplőből – gyártók, kereskedők, fogyasztók – pozitív érzéseket váltott ki a járványhelyzetben elindított akció. Az is ismét bebizonyosodott, hogy a Magyar Termék igazi ereje a védjegyhasználók összefogásában rejlik” – így összegezte a #veddahazait mozgalom tapasztalatait Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. „Szeretnénk az üzenetet hosszú távon használni, nyárra például influencer kampánnyal és strandkitelepüléssel készülünk, az őszi időszakra pedig több kereskedelmi egységgel is zajlanak az egyeztetések, ahol hangsúlyos megjelenéssel kívánjuk megszólítani a hazai terméke iránt elkötelezett vásárlókat.”

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube