„Vedd a hazait! Védd a hazait!”

 Eisberg Puszta, Betyár és Pántlika salátakeverékek
Eisberg Puszta, Betyár és Pántlika salátakeverékek

A Magyar Termék Nonprofit Kft. áprilistól a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” elnevezésű kampányával buzdít mindenkit arra, hogy itthoni termékeket vásároljon, így támogatva a nehéz időkben a magyar termelőket, a gazdaságot és a munkahelyek megőrzését. Az Eisberg pedig elsők között csatlakozott a kezdeményezéshez.

Az Eisberg a Puszta, a Betyár és a Pántlika salátakeverékével a „Hazai Feldolgozású Termék” védjegy kitüntetett használója. Az a cég, aki a „Magyar Termék” védjegyrendszer bármelyikét elnyeri, biztosan megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású terméket készít, így, ha a fogyasztók ezeket az árukat vásárolják, hozzájárulnak a vállalkozások fejlődéséhez, a munkahelyteremtéshez, vagyis az országunk gazdaságának élénkítéséhez.

Most – amikor még mindig nem jelenthetjük ki, hogy vége a koronavírus-járványnak – különösen fontos, hogy segítsünk egymáson. Az Eisberg elsők között csatlakozott az áprilisban indult kampányhoz, feltüntetve a Facebook profilképén a #veddahazait képkeretet, védjegyhasználóként pedig a reklámanyagaikban is szerepeltetik a mozgalom logóját és üzenetét.

„A koronavírus idején és előtte is az volt a kiemelt célunk, hogy a belföldi beszállítókat még inkább támogassuk. Amikor csak lehet, Magyarországról szerezzük be az alapanyagokat. Gyálon pedig közel 250 fő dolgozik azért, hogy friss saláták kerülhessenek az asztalra. A hazai feldolgozású termék logó segíthet a vásárlóknak, hogy a hazai cégeket részesíthessék előnyben a bevásárláskor” – tudtuk meg Spielmann Laurától, az Eisberg Hungary Kft. kiemelt-ügyfél menedzserétől.

Olyan cégek is csatlakoztak a mozgalomhoz, akik még nem védjegyhasználók, de itthon állítanak elő terméket. Összesen csaknem 90 vállalat, sőt magánszemélyek is hozzájárultak a kezdeményezés sikeréhez, akik mind azt vallják: „Szívügyünk a magyar termék!”

Az akció intenzív bevezető szakasza június végével lezárult, de további aktivitásokra a jövőben is számíthatunk.

„A #veddahazait kampányban részt vevő cégek képviselői azt emelték ki, hogy minden gazdasági szereplőből – gyártók, kereskedők, fogyasztók – pozitív érzéseket váltott ki a járványhelyzetben elindított akció. Az is ismét bebizonyosodott, hogy a Magyar Termék igazi ereje a védjegyhasználók összefogásában rejlik” – így összegezte a #veddahazait mozgalom tapasztalatait Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. „Szeretnénk az üzenetet hosszú távon használni, nyárra például influencer kampánnyal és strandkitelepüléssel készülünk, az őszi időszakra pedig több kereskedelmi egységgel is zajlanak az egyeztetések, ahol hangsúlyos megjelenéssel kívánjuk megszólítani a hazai terméke iránt elkötelezett vásárlókat.”

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest