Varázslatos estével lepték meg az Országos Mentőszolgálat dolgozóit

Egy könnyed reggelinek indult, majd délig tartó egyeztetésbe csapott át az az összejövetel, ahol Hajnóczy Soma, kétszeres bűvészvilágbajnok, Serfőző Márta, az Etesd Nonprofit Közhasznú szervezet társalapítója, valamint Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója ült egy asztalhoz. A résztvevők célja az volt, hogy egy varázslatos estét álmodjanak meg az Országos Mentőszolgálat dolgozóinak. Azoknak az embereknek, akiknek bár jelenlétét természetesnek vesszük, mégis sokszor láthatatlan hősökként harcolnak értünk a mindennapokban…

Ahol a társadalmi felelősségvállalás több egy szerződésnél

A koronavírus-járvány számos változást és nehézséget hozott az életünkbe, de a pandémia első hullámával párhuzamosan olyan jótékonysági kezdeményezések is szárba szökkentek, mint az Etesd a dokit!, amelyből aztán az Etesd Nonprofit Közhasznú Kft. nőtte ki magát. Ennek a szervezetnek lett társalapítója Serfőző Márta, aki már régóta szeretett volna olyan cégekkel együttműködni, ahol „a társadalmi felelősségvállalás többről szól puszta szerződéskötésnél…”

– Már régóta figyelemmel kísértem az Eisberg CSR-tevékenységét, és tudtam, hogy teljes vállszélességgel állnak be a jó ügyek mögé. Nagyon szimpatikusnak találtam az ügyvezető igazgató, Gazsi Zoltán értékrendjét is, akivel egy közös reggeli mellett találkoztunk, amire Hajnóczy Soma, kétszeres bűvészvilágbajnok is hivatalos volt. Mondanom sem kell: már az első pillanattól kezdve egy hullámhosszra kerültünk, és ebédidőre meg is született a döntés, hogy egy varázslatos bűvészshow-val lepjük meg az Országos Mentőszolgálat dolgozóit és családtagjaikat. Hálás vagyok érte, hogy az Eisberg első szóra főszponzorunk lett, és segített abban, hogy 1 000 tiszteletjegyet ajándékozhassunk a mentősöknek, akik így augusztus végén, a családjuk körében pihenhették ki a megfeszített hónapok fáradalmait az Illúzió mesterei című előadáson – mesélte Serfőző Márta.

A láthatatlan hősöknek nyújtottak támogatást

A szervezők olyan programot álmodtak meg az OMSz munkatársainak, amelyet kortalanul élvezhet együtt a családdal – Soma szavaival élve: „8–180 éves korig” –, ahol a résztvevők bepótolhatnak valamit abból az időszakból, ami a leterheltség miatt kimaradt az életükből… és amihez örömmel nyúlnak majd vissza később is. Azt a kérdést, hogy miért pont az egészségügyben dolgozóknak kedveztek ezúttal, Márta örömmel válaszolta meg:

– Amikor betegek vagyunk, teljesen természetes, hogy az orvosok, a mentősök és az ápolók segítenek nekünk. A járványhullám legleterheltebb hónapjaiban is éjt nappallá téve dolgoztak értünk, gyakran napi 18 órás műszakokat teljesítve. Talán nem is gondolunk bele, hogy milyen kevés idejük jut saját magukra, miközben rajtunk segítenek.

Márta szerint úgy jó a világ, ha az egymásra való odafigyelés folyamatosan, körforgásszerűen működik.

– Biztos vagyok benne, hogy sokkal jobb egy olyan cégnél dolgozni, ahol támogatják a CSR-tevékenységeket. Remélem, hogy minél több ilyen együttműködés lesz a jövőben, mert azzal mindenki csak nyerhet… az előadás pedig valóban varázslatos volt!

Hajnóczy Soma a segítőjét, Győrfi Pált is lenyűgözte

Hasonlóan gondolkodik a jótékonyságról Hajnóczy Soma bűvész is, aki szerint a cégeknek nagy erejük van ahhoz, hogy jó dolgokat hozzanak létre, amivel élniük kell.

– Örömmel dolgoztam együtt az Eisberggel ezen a projekten, ahol a kreativitás, az anyagi támogatás és az értékek összetalálkoztak azért, hogy mosolyt csalhassunk mások arcára. Élveztem a közös munkát, aminek alapja a jó csapat volt. Természetesen magam is bármikor segítek, és úgy érzem, hogy az ismertséggel együtt kéz a kézben jár a felelősségvállalás, amit, ha okosan használunk fel, akkor új lehetőségeket teremthetünk. Sokat kaptam az élettől, amit szeretnék visszaadni – osztotta meg.

Soma augusztus elején az Eisberg gyáli üzemébe is ellátogatott, ahol egy különleges trükkel nyűgözte le a dolgozókat. Persze minden jó bűvésznek szüksége van egy segédre is. Ezt a feladatot az Országos Mentőszolgálat oldaláról Győrfi Pál látta el. A varázslatról készült videót pedig IDE kattintva bárki megtekintheti.

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest