Teremfociban is otthon van az Eisberg

2021 év végén rendezték meg a Budapesti Corvinus Egyetemen a II. Wave MatchIT Bajnokságot, ahol a csapatok teremfociban és a virtuális térben is összemérték tudásukat. Az Eisberg által már több éve szponzorált Veresiktas a tornán veretlenül tudott győzelmet aratni, sőt, a kispályás bajnokság gólkirálya is ebből a csapatból került ki.

A villanyfényes bajnokság mellett ezúttal teremfocimeccseken bizonyítottak a narancs–szürke fiúk a Corvinus Sporthét keretein belül. A bajnokságon nagyszerű eredményt sikerült elérni: a srácok egyetlen gólt sem kaptak, úgy hozták el a kupát és a gólkirálynak járó jutalmat, amelyet Márton Barnabás érdemelt ki.

Örömfoci ez a javából, derül ki a csapat kapitányával, Maurer Kristóffal folytatott beszélgetésből. A Veresiktas 2019-ben alakult, a Veres Péter Gimnáziumba járó barátaival találták ki maguknak, erre utal a név is. Kristóf azt mondja, valódi klubba bekerülni és beilleszkedni kívülről nagyon nehéz, ezért hozták létre a saját csapatukat barátaival még gimnazistaként, és ezen a néven vesznek részt különböző kisebb bajnokságokon. A fiúk ma már egyetemisták, Kristóf a Corvinus Egyetem média-kommunikáció szakos hallgatója, de mindannyiuk számára fontos a csapat és a sport révén kialakult közösség.

Az elejétől kezdve saját magukat menedzselik, ők választják ki azokat a bajnokságokat is, amelyeken elindulnak. Az Eisberg a kezdetektől fogva támogatja a fiúkat, legyen szó a mezek és egyéb sportfelszerelések beszerzéséről, vagy a tornákon való részvétel nevezési díjáról.  

„Büszkék vagyunk arra, hogy a fiúk ilyen jó eredményeket értek el, és jó hírét vitték cégünknek. Akkor is büszkék lennénk, ha nem nyertek volna, hanem »csak« jót fociztak volna más csapatokkal, hiszen végső soron ez a lényeg: sportoljanak, egyenek egészséges ételeket, és a csapatjátékon keresztül készüljenek fel az élet kihívásaira, tapasztalják meg a közösségi lét szépségeit” – mondta Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest