Sali Kapitány vészhelyzetben is a fedélzeten van

Chatbot segíti a folyamatos kommunikációt az Eisbergnél

Sali Kapitány minden dolgozót elér az üzemben, így folyamatos a kapcsolattartás a cégvezetés és az üzemben dolgozó fizikai munkások között. A közel egy éve bevezetett chatbot most jelesre vizsgázott, hiszen amíg sok kékgallérost foglalkoztató cég azzal küzd, hogyan értesítse az e-mail címmel nem rendelkező kollégákat vészhelyzet esetén, itt működik a rutinos válságkezelő hozzáállás.

Szájmaszk, kézfertőtlenítő, karantén, vészhelyzet és home office, csak néhány fogalom, mellyel a koronavírus kapcsán a médiában találkozunk. A félelemkeltés helyett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerint most az az igazán fontos, hogy a hidegvérünket megőrizzük és azonnal, minél megnyugtatóbban, folyamatosan kommunikáljunk a dolgozók felé.

A termelővállalat minden olyan intézkedést bevezetett, ami a munkavállalóikat, vevőiket, fogyasztóikat, partnereiket és beszállítóikat védi. Napi szinten tájékozódnak a hivatalos szervek útmutatásaival kapcsolatosan, részt vesznek a vállalatcsoport központi válságstábjában, illetve hetente háromszor a vezetőségi megbeszélésen, ahol a többi ország igazgatójával egyeztetnek az aktuális helyzetről.

A folyamatosan változó helyzetre rövid idő alatt alternatív megoldásokkal reagálnak. A kommunikációban például jelesre vizsgázott a már közel egy éve működő “Sali Kapitány” chatbotjuk, amivel Viberen keresztül tudják informálni az okostelefonnal rendelkező kollégákat. Akinek nincsen mobilja, annak a faliújságon, e-mailben üzennek, illetve okostelefonnal rendelkező “mentort” jelölnek ki számukra, hogy minden információ időben célba érjen.

A kollégák a túlélésre és az újratervezésre vannak trenírozva. A módszer a bűvös kocka játék elvén működik. Az ügyvezető minden reggel megkeveri a színeket, a kollégák napközben szépen a helyére tesznek mindent, majd Zoltán újra kever. Gyors reagálás és kreatív problémamegoldás nélkül ez a feladat megoldhatatlan lenne.

„Köztudott, hogy a mi üzletágunk nagyon erősen függ az időjárástól, hiszen főként szabadföldön termelt salátákkal dolgozunk. Az összes salátaféle érzékeny, magas víztartalma miatt rövid ideig tárolható. A globális felmelegedés részeként kialakuló időjárási szélsőségek kezelése nagyon komplex működésmódot feltételez. A természeti katasztrófák egyik pillanatról a másikra csapnak le, gondoljunk a jégesőre vagy felhőszakadásra, a pár nap alatt kialakuló fagyokra vagy nyári hőségre. Nekünk abban a pillanatban újra kell terveznünk: hogyan és honnan pótoljuk a kieső alapanyagot, megbízható, auditált forrásból. A koronavírus az időjáráshoz képest is komplexebb kihívások elé állított, hiszen a teljes ellátási láncot érinti, vevőinket, beszállítóinkat, logisztikánkat és nem utolsó sorban dolgozóinkat.” – vázolta fel az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Gazsi Zoltán.

Az Eisberg Hungary-nél természetesen betartják az előírásokat, a szigorú higiénés szabályokat, mint például szájmaszk, kézfertőtlenítő használata; gyárlátogatási tilalom; testhőmérséklet mérése minden gyártelepre lépő dolgozónál és külsős partnernél; üzleti utak, nagy létszámú események, bolti és rendezvény kóstoltatások törlése. A vészhelyzeti gyártási terv startra készen, a nyersanyag-beszállítókkal és logisztikai partnerekkel napi kapcsolatot tartanak.

„Minden cégen hatalmas a nyomás, hogy megoldja az egyre komplexebbé váló helyzetet. Mi hűek vagyunk az Eisberg névhez, ami arra kötelez bennünket, hogy meg tudjunk élni a jég hátán is. Most mutatkoznak meg igazán az előnyei az elmúlt évek során kialakult rutinnak: kreatívan, felelősen újratervezünk nap mint nap. Nem tankhajónk van, nem 15 km a féktávolság. Mi kenuban utazunk, egyszerre lapátolunk.” – árulta el Gazsi Zoltán.

További hírek

MÁRC.

20

Speciális védőfelszereléseket adományozott az Eisberg a Semmelweis Egyetem koraszülött intenzív részlegének

Amikor minden híradás az egyre több megbetegedést okozó új típusú koronavírus járvánnyal foglalkozik, akkor az emberekben és a cégekben is megszólal a vészcsengő: segítenem kell. Az Eisberg – a koraszülött ellátás támogatójaként – most azokra a kismamákra gondolt, akik esetleg koronavírussal fertőződhetnek meg. Rajtuk segítenének, illetve az őket ellátó, körülvevő ápolók, orvosok életét szeretnék megkönnyíteni.

MÁRC.

05

Eisberg - Bolero – A GG Tánc Eger budapesti bemutatója a Nemzeti Táncszínházban

Elképzelhető egy olyan jövő, ahol egészséges környezetben élhetünk, békében egymással, a női-férfiszerepek a helyükre kerülnek? Ahol a szennyező energia már a múlté és a klímaváltozást megállítottuk? Ahol tiszta vizek, tiszta talaj és levegő vesz körül minket? Ahol nem a fogyasztás a cél, hanem a közösség boldogulása? Ezt egyedül senki sem tudja elérni. De összefogással igen. Fejet hajtva a Föld élővilága és természeti adottságai előtt, felvillantva a helyes irányt a túléléshez. Ezekkel a mondatokkal hirdette öko táncszínházát a GG Tánc Eger a Nemzeti Táncszínházba, amelyre az Eisberg barátokat és ügyfeleket hívott egy kellemes estére.

NOV.

11

beneFIT Prize 2019 - for Happy Employees

A Humánpolitika.com közhasznú Egyesület és az All You Can Move SportPass 2019-ben megalapította a beneFIT Prize programot. A cél azoknak a kis,- közép-, és nagyvállalatoknak a díjazása és bemutatása, amelyek a munkavállalói egészségprogramokra a társadalmi felelősségvállalás részeként tekintenek.Az Eisberg Hungary Kft. két vállalat részére ajánlott fel egy-egy salátával feltöltött hűtőt további különdíjként, elősegítve az egészséges táplálkozás lehetőségének megteremtését ezen a két munkahelyen.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube