Sali Kapitány vészhelyzetben is a fedélzeten van

Eisberg Sali Kapitány
Eisberg Sali Kapitány

Chatbot segíti a folyamatos kommunikációt az Eisbergnél

Sali Kapitány minden dolgozót elér az üzemben, így folyamatos a kapcsolattartás a cégvezetés és az üzemben dolgozó fizikai munkások között. A közel egy éve bevezetett chatbot most jelesre vizsgázott, hiszen amíg sok kékgallérost foglalkoztató cég azzal küzd, hogyan értesítse az e-mail címmel nem rendelkező kollégákat vészhelyzet esetén, itt működik a rutinos válságkezelő hozzáállás.

Szájmaszk, kézfertőtlenítő, karantén, vészhelyzet és home office, csak néhány fogalom, mellyel a koronavírus kapcsán a médiában találkozunk. A félelemkeltés helyett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerint most az az igazán fontos, hogy a hidegvérünket megőrizzük és azonnal, minél megnyugtatóbban, folyamatosan kommunikáljunk a dolgozók felé.

A termelővállalat minden olyan intézkedést bevezetett, ami a munkavállalóikat, vevőiket, fogyasztóikat, partnereiket és beszállítóikat védi. Napi szinten tájékozódnak a hivatalos szervek útmutatásaival kapcsolatosan, részt vesznek a vállalatcsoport központi válságstábjában, illetve hetente háromszor a vezetőségi megbeszélésen, ahol a többi ország igazgatójával egyeztetnek az aktuális helyzetről.

A folyamatosan változó helyzetre rövid idő alatt alternatív megoldásokkal reagálnak. A kommunikációban például jelesre vizsgázott a már közel egy éve működő “Sali Kapitány” chatbotjuk, amivel Viberen keresztül tudják informálni az okostelefonnal rendelkező kollégákat. Akinek nincsen mobilja, annak a faliújságon, e-mailben üzennek, illetve okostelefonnal rendelkező “mentort” jelölnek ki számukra, hogy minden információ időben célba érjen.

A kollégák a túlélésre és az újratervezésre vannak trenírozva. A módszer a bűvös kocka játék elvén működik. Az ügyvezető minden reggel megkeveri a színeket, a kollégák napközben szépen a helyére tesznek mindent, majd Zoltán újra kever. Gyors reagálás és kreatív problémamegoldás nélkül ez a feladat megoldhatatlan lenne.

„Köztudott, hogy a mi üzletágunk nagyon erősen függ az időjárástól, hiszen főként szabadföldön termelt salátákkal dolgozunk. Az összes salátaféle érzékeny, magas víztartalma miatt rövid ideig tárolható. A globális felmelegedés részeként kialakuló időjárási szélsőségek kezelése nagyon komplex működésmódot feltételez. A természeti katasztrófák egyik pillanatról a másikra csapnak le, gondoljunk a jégesőre vagy felhőszakadásra, a pár nap alatt kialakuló fagyokra vagy nyári hőségre. Nekünk abban a pillanatban újra kell terveznünk: hogyan és honnan pótoljuk a kieső alapanyagot, megbízható, auditált forrásból. A koronavírus az időjáráshoz képest is komplexebb kihívások elé állított, hiszen a teljes ellátási láncot érinti, vevőinket, beszállítóinkat, logisztikánkat és nem utolsó sorban dolgozóinkat.” – vázolta fel az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Gazsi Zoltán.

Az Eisberg Hungary-nél természetesen betartják az előírásokat, a szigorú higiénés szabályokat, mint például szájmaszk, kézfertőtlenítő használata; gyárlátogatási tilalom; testhőmérséklet mérése minden gyártelepre lépő dolgozónál és külsős partnernél; üzleti utak, nagy létszámú események, bolti és rendezvény kóstoltatások törlése. A vészhelyzeti gyártási terv startra készen, a nyersanyag-beszállítókkal és logisztikai partnerekkel napi kapcsolatot tartanak.

„Minden cégen hatalmas a nyomás, hogy megoldja az egyre komplexebbé váló helyzetet. Mi hűek vagyunk az Eisberg névhez, ami arra kötelez bennünket, hogy meg tudjunk élni a jég hátán is. Most mutatkoznak meg igazán az előnyei az elmúlt évek során kialakult rutinnak: kreatívan, felelősen újratervezünk nap mint nap. Nem tankhajónk van, nem 15 km a féktávolság. Mi kenuban utazunk, egyszerre lapátolunk.” – árulta el Gazsi Zoltán.

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest