Sali Kapitány vészhelyzetben is a fedélzeten van

Eisberg Sali Kapitány
Eisberg Sali Kapitány

Chatbot segíti a folyamatos kommunikációt az Eisbergnél

Sali Kapitány minden dolgozót elér az üzemben, így folyamatos a kapcsolattartás a cégvezetés és az üzemben dolgozó fizikai munkások között. A közel egy éve bevezetett chatbot most jelesre vizsgázott, hiszen amíg sok kékgallérost foglalkoztató cég azzal küzd, hogyan értesítse az e-mail címmel nem rendelkező kollégákat vészhelyzet esetén, itt működik a rutinos válságkezelő hozzáállás.

Szájmaszk, kézfertőtlenítő, karantén, vészhelyzet és home office, csak néhány fogalom, mellyel a koronavírus kapcsán a médiában találkozunk. A félelemkeltés helyett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerint most az az igazán fontos, hogy a hidegvérünket megőrizzük és azonnal, minél megnyugtatóbban, folyamatosan kommunikáljunk a dolgozók felé.

A termelővállalat minden olyan intézkedést bevezetett, ami a munkavállalóikat, vevőiket, fogyasztóikat, partnereiket és beszállítóikat védi. Napi szinten tájékozódnak a hivatalos szervek útmutatásaival kapcsolatosan, részt vesznek a vállalatcsoport központi válságstábjában, illetve hetente háromszor a vezetőségi megbeszélésen, ahol a többi ország igazgatójával egyeztetnek az aktuális helyzetről.

A folyamatosan változó helyzetre rövid idő alatt alternatív megoldásokkal reagálnak. A kommunikációban például jelesre vizsgázott a már közel egy éve működő “Sali Kapitány” chatbotjuk, amivel Viberen keresztül tudják informálni az okostelefonnal rendelkező kollégákat. Akinek nincsen mobilja, annak a faliújságon, e-mailben üzennek, illetve okostelefonnal rendelkező “mentort” jelölnek ki számukra, hogy minden információ időben célba érjen.

A kollégák a túlélésre és az újratervezésre vannak trenírozva. A módszer a bűvös kocka játék elvén működik. Az ügyvezető minden reggel megkeveri a színeket, a kollégák napközben szépen a helyére tesznek mindent, majd Zoltán újra kever. Gyors reagálás és kreatív problémamegoldás nélkül ez a feladat megoldhatatlan lenne.

„Köztudott, hogy a mi üzletágunk nagyon erősen függ az időjárástól, hiszen főként szabadföldön termelt salátákkal dolgozunk. Az összes salátaféle érzékeny, magas víztartalma miatt rövid ideig tárolható. A globális felmelegedés részeként kialakuló időjárási szélsőségek kezelése nagyon komplex működésmódot feltételez. A természeti katasztrófák egyik pillanatról a másikra csapnak le, gondoljunk a jégesőre vagy felhőszakadásra, a pár nap alatt kialakuló fagyokra vagy nyári hőségre. Nekünk abban a pillanatban újra kell terveznünk: hogyan és honnan pótoljuk a kieső alapanyagot, megbízható, auditált forrásból. A koronavírus az időjáráshoz képest is komplexebb kihívások elé állított, hiszen a teljes ellátási láncot érinti, vevőinket, beszállítóinkat, logisztikánkat és nem utolsó sorban dolgozóinkat.” – vázolta fel az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Gazsi Zoltán.

Az Eisberg Hungary-nél természetesen betartják az előírásokat, a szigorú higiénés szabályokat, mint például szájmaszk, kézfertőtlenítő használata; gyárlátogatási tilalom; testhőmérséklet mérése minden gyártelepre lépő dolgozónál és külsős partnernél; üzleti utak, nagy létszámú események, bolti és rendezvény kóstoltatások törlése. A vészhelyzeti gyártási terv startra készen, a nyersanyag-beszállítókkal és logisztikai partnerekkel napi kapcsolatot tartanak.

„Minden cégen hatalmas a nyomás, hogy megoldja az egyre komplexebbé váló helyzetet. Mi hűek vagyunk az Eisberg névhez, ami arra kötelez bennünket, hogy meg tudjunk élni a jég hátán is. Most mutatkoznak meg igazán az előnyei az elmúlt évek során kialakult rutinnak: kreatívan, felelősen újratervezünk nap mint nap. Nem tankhajónk van, nem 15 km a féktávolság. Mi kenuban utazunk, egyszerre lapátolunk.” – árulta el Gazsi Zoltán.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest