Örömében is ugrálhatott az Eisberg által támogatott Szurikáta Alapítvány

Szórakozás közben is lehet fontos célokért harcolni. Ezt a szeptember 12-én megrendezett Eisberg Jump To Help Kangoo Flashmob is bebizonyította. Az Eisberg Hungary Kft. támogatásában megvalósuló eseményen Sifter Tímea (Sifi) 150 fős kangoo csapata és a hozzájuk csatlakozó lelkes jelentkezők végül 300 000 forintot gyűjtöttek össze. Az adományt a Szurikáta Alapítvány kapta, akik a diabéteszes gyermekek életének jobbá tételén dolgoznak.

Közös célokért munkálkodnak

Az égbe nyúló Citadella tetején, a mozgalmas Corvin sétányon, és most már a Margit-sziget varázslatos környezetében is sportolt már kangoo cipőben egy-egy nemes ügyért Sifter Tímea, azaz Sifi és csapata. A szeptember 12-én, vasárnap rendezett jótékonysági Eisberg Jump To Help Kangoo Flashmobon ezúttal a Szurikáta Alapítvány harcát támogatták, akik a diabéteszes gyermekek mindennapjainak jobbá tételéért küzdenek. A jó hangulatú rendezvényt az Eisberg Hungary Kft. patronálta, ami Spielmann Laura, a vállalat marketingvezetője szerint egy percig sem lehetett kérdés:  

– Mindenképp egy szimpatikus szervezetet szerettünk volna segíteni, akinek a céljaival maximálisan közösséget tudunk vállalni, és mivel nekünk, valamint a Szurikáta Alapítványnak is kiemelten fontos a gyermekek egészségéért folytatott küzdelem, ezért magától értetődő volt, hogy újra összefogunk – árulta el.

Az esemény óriási sikert aratott, amit a közösen összegyűjtött 300 000 forint is jól példáz, melyet végül Kocsisné Gál Csilla, az intézmény megálmodója vehetett át a Szurikáták nevében.

Gyorsan jelentkező tünetek, amikre oda kell figyelni

Az alapítvány lelkes vezetője saját tapasztalatait ültette át, amikor életre hívta az I-es típusú cukorbetegségben szenvedő gyerekek támogatására összpontosító szervezetet, mely létrehozásától kezdve minden erejével azért küzd, hogy a diabéteszes gyerkőcök óvodai és iskolai befogadása minél gördülékenyebb legyen. Közben pedig a cukorbetegséggel élő lurkók szüleinek is igyekszik támaszt nyújtani.

Csilla a figyelemfelhívás érdekében elmondta azt is, milyen tünetek húzódhatnak meg a betegség hátterében:

– Az 1-es típusú cukorbetegség döntően kisgyermekkorban, valamint kamaszként jelentkezik, de idősebbeknél is felütheti a fejét, és élethosszig tartó inzulinkezelést von maga után. Érdemes odafigyelni az egyik napról a másikra jelentkező árulkodó jelekre, mint a túlzott folyadékfogyasztás, a gyakori vizelési inger, a fáradtság és a fogyás.

Kedves gesztussal indult minden

Csilla örömmel elevenítette fel a salátaóriással való közös múltjuk első állomását is, mely egyetlen figyelmes gesztussal kezdődött – évekkel ezelőtt:

– Épp egy konferenciakiállításon vettünk részt, ahol az Eisberg is képviseltette magát. A nap végén odalépett hozzám egy szimpatikus férfi, akit addig nem ismertem, és nemcsak nekem, hanem minden kollégámnak hozott egy tál salátát. Nagyon meghatódtam ettől a kedvességtől, és szóba elegyedtünk. Ekkor tudtam meg, hogy Gazsi Zoltánnal, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélek, aki szívesen támogat a céggel karöltve jótékony célokat. Innen már egyenes út vezetett a rendszeres együttműködésünkhöz, mely azóta is töretlen.

A sport fontos pillére a kezelésnek

Az I-es típusú diabétesz sajnos nem előzhető meg életmódbeli odafigyeléssel (ellentétben a II-es típusú diabétesszel), de a mozgás sokat segít a kezelésben – a helyes táplálkozás és az inzulinadagolás mellett. Ha pedig sport, akkor Sifter Tímeának, vagyis Sifinek magától értetődő módon a kangoo jut eszébe, így egyértelmű volt számára, hogy egy flashmob remekül ráirányítaná a figyelmet a Szurikáta Alapítvány munkájára.

– Minden évben szervezünk egy megmozdulást, amivel egyszerre szeretnénk népszerűsíteni a kangoo sportot, és támogatni egy fontos társadalmi tevékenységet folytató szervezetet. Ezért 2019-ben a Mályvavirág Alapítványért, idén pedig a Szurikáta Alapítványért mozgattuk meg magunkat és a közönséget – mondta Timi, akinek már 10 éves múltra tekint vissza az Eisberggel való kapcsolata:

– Ennyi idő után bátran kijelenthetem: nem létezik olyan őrült ötlet vagy merész gondolat, aminek a megvalósításában ne lenne partner az Eisberg! Minden rendezvényünk előtt közösen ülünk le, majd írunk egy listát azokról a szervezetekről, akik szerintünk fontos társadalmi munkát végeznek, és akiknek a céljaihoz, tevékenységéhez tudunk kapcsolódni. Természetesen a felsorolás hosszú, és rengeteg olyan ügy van, melyek mellé bármikor oda lehetne állni, így nagyon nehéz volt egyszerre csak egy alapítványt megnevezni. Jó hír viszont, hogy nem fogunk megállni, és jövőre újabb flashmobot szervezünk majd, ahol egy könnyed kangoozás után ismét finom salátákat ehetnek majd a nemes ügyekért tenni akaró látogatók.

További hírek

25

JÚL.

Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért

Ahogy a most hétvégén kezdődő Olimpiai Játékoknak, úgy az augusztus 28. és szeptember 8. között zajló Paralimpiai Játékoknak is Párizs ad otthont idén. A paralimpiára eddig 39 sportolónk kvalifikált. A magyar csapatot az Eisberg is támogatja: az új Sport Mix salátakeverék csomagolásán található matricával hívják fel a figyelmet a Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjének támogatására és az egészséges táplálkozás, valamint a rendszeres testmozgás fontosságára.

Tudjon meg többet
10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest