Örömében is ugrálhatott az Eisberg által támogatott Szurikáta Alapítvány

Szórakozás közben is lehet fontos célokért harcolni. Ezt a szeptember 12-én megrendezett Eisberg Jump To Help Kangoo Flashmob is bebizonyította. Az Eisberg Hungary Kft. támogatásában megvalósuló eseményen Sifter Tímea (Sifi) 150 fős kangoo csapata és a hozzájuk csatlakozó lelkes jelentkezők végül 300 000 forintot gyűjtöttek össze. Az adományt a Szurikáta Alapítvány kapta, akik a diabéteszes gyermekek életének jobbá tételén dolgoznak.

Közös célokért munkálkodnak

Az égbe nyúló Citadella tetején, a mozgalmas Corvin sétányon, és most már a Margit-sziget varázslatos környezetében is sportolt már kangoo cipőben egy-egy nemes ügyért Sifter Tímea, azaz Sifi és csapata. A szeptember 12-én, vasárnap rendezett jótékonysági Eisberg Jump To Help Kangoo Flashmobon ezúttal a Szurikáta Alapítvány harcát támogatták, akik a diabéteszes gyermekek mindennapjainak jobbá tételéért küzdenek. A jó hangulatú rendezvényt az Eisberg Hungary Kft. patronálta, ami Spielmann Laura, a vállalat marketingvezetője szerint egy percig sem lehetett kérdés:  

– Mindenképp egy szimpatikus szervezetet szerettünk volna segíteni, akinek a céljaival maximálisan közösséget tudunk vállalni, és mivel nekünk, valamint a Szurikáta Alapítványnak is kiemelten fontos a gyermekek egészségéért folytatott küzdelem, ezért magától értetődő volt, hogy újra összefogunk – árulta el.

Az esemény óriási sikert aratott, amit a közösen összegyűjtött 300 000 forint is jól példáz, melyet végül Kocsisné Gál Csilla, az intézmény megálmodója vehetett át a Szurikáták nevében.

Gyorsan jelentkező tünetek, amikre oda kell figyelni

Az alapítvány lelkes vezetője saját tapasztalatait ültette át, amikor életre hívta az I-es típusú cukorbetegségben szenvedő gyerekek támogatására összpontosító szervezetet, mely létrehozásától kezdve minden erejével azért küzd, hogy a diabéteszes gyerkőcök óvodai és iskolai befogadása minél gördülékenyebb legyen. Közben pedig a cukorbetegséggel élő lurkók szüleinek is igyekszik támaszt nyújtani.

Csilla a figyelemfelhívás érdekében elmondta azt is, milyen tünetek húzódhatnak meg a betegség hátterében:

– Az 1-es típusú cukorbetegség döntően kisgyermekkorban, valamint kamaszként jelentkezik, de idősebbeknél is felütheti a fejét, és élethosszig tartó inzulinkezelést von maga után. Érdemes odafigyelni az egyik napról a másikra jelentkező árulkodó jelekre, mint a túlzott folyadékfogyasztás, a gyakori vizelési inger, a fáradtság és a fogyás.

Kedves gesztussal indult minden

Csilla örömmel elevenítette fel a salátaóriással való közös múltjuk első állomását is, mely egyetlen figyelmes gesztussal kezdődött – évekkel ezelőtt:

– Épp egy konferenciakiállításon vettünk részt, ahol az Eisberg is képviseltette magát. A nap végén odalépett hozzám egy szimpatikus férfi, akit addig nem ismertem, és nemcsak nekem, hanem minden kollégámnak hozott egy tál salátát. Nagyon meghatódtam ettől a kedvességtől, és szóba elegyedtünk. Ekkor tudtam meg, hogy Gazsi Zoltánnal, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélek, aki szívesen támogat a céggel karöltve jótékony célokat. Innen már egyenes út vezetett a rendszeres együttműködésünkhöz, mely azóta is töretlen.

A sport fontos pillére a kezelésnek

Az I-es típusú diabétesz sajnos nem előzhető meg életmódbeli odafigyeléssel (ellentétben a II-es típusú diabétesszel), de a mozgás sokat segít a kezelésben – a helyes táplálkozás és az inzulinadagolás mellett. Ha pedig sport, akkor Sifter Tímeának, vagyis Sifinek magától értetődő módon a kangoo jut eszébe, így egyértelmű volt számára, hogy egy flashmob remekül ráirányítaná a figyelmet a Szurikáta Alapítvány munkájára.

– Minden évben szervezünk egy megmozdulást, amivel egyszerre szeretnénk népszerűsíteni a kangoo sportot, és támogatni egy fontos társadalmi tevékenységet folytató szervezetet. Ezért 2019-ben a Mályvavirág Alapítványért, idén pedig a Szurikáta Alapítványért mozgattuk meg magunkat és a közönséget – mondta Timi, akinek már 10 éves múltra tekint vissza az Eisberggel való kapcsolata:

– Ennyi idő után bátran kijelenthetem: nem létezik olyan őrült ötlet vagy merész gondolat, aminek a megvalósításában ne lenne partner az Eisberg! Minden rendezvényünk előtt közösen ülünk le, majd írunk egy listát azokról a szervezetekről, akik szerintünk fontos társadalmi munkát végeznek, és akiknek a céljaihoz, tevékenységéhez tudunk kapcsolódni. Természetesen a felsorolás hosszú, és rengeteg olyan ügy van, melyek mellé bármikor oda lehetne állni, így nagyon nehéz volt egyszerre csak egy alapítványt megnevezni. Jó hír viszont, hogy nem fogunk megállni, és jövőre újabb flashmobot szervezünk majd, ahol egy könnyed kangoozás után ismét finom salátákat ehetnek majd a nemes ügyekért tenni akaró látogatók.

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest