Különdíjjal jutalmazták Sali kapitányt

Díjnyertes Sali kapitányt
Díjnyertes Sali kapitányt

Az Eisberg Hungary Kft. tavaly egyedülálló és innovatív megoldást vezetett be a céges kommunikációban, mely jó szolgálatot tett a koronavírus-járvány elleni küzdelem során is. A Sali kapitány névre keresztelt chatbot segítségével az összes fontos üzenet pár másodpercen belül eljut a dolgozókhoz. A remek technológiai újítás a közelmúltban a HR Awards pályázat „Felelős és empatikus munkaadó” különdíját is besöpörte „Járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz” kategóriában. Ismerjük meg jobban!

Azonnali, gyors információ

Míg a legtöbb cégnél gondot jelent az információ gyors áramlása, addig az Eisberg Hungary Kft.-nél erről szó sem lehet. Az interaktív chatbotnak, Sali kapitánynak hála ugyanis a dolgozók szinte azonnal értesülnek az őket is érintő eseményekről. A HR-piacon abszolút újdonságnak számító technológiát még tavaly élesítették. Az előrelátás pedig jó szolgálatot tett a koronavírus-járvány idején is, amikor felértékelődött az üzenetek gyors célba érésének szerepe. Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója büszke a jól vizsgázó Sali kapitányra, és igyekezett tartani a lelket a nehéz pillanatokban az embereiben.

Mindenkit érintő kérdések

De vajon mi mindenre lehet hatékonyan használni az új fejlesztést? Bognár Adrienn HR-közösségépítési vezető ezt is megosztotta velünk.
- A cég életében történt változásokról azonnal értesíthetjük a dolgozóinkat a chatbotunk segítségével. Így elég csak rápillantani az okostelefonjukra, és máris ott az üzenet arról, hogyan áll egy-egy termék bevezetésének, fejlesztésének folyamata, milyen új szabályok lépnek hamarosan életbe, mikor mehetnek üzemorvoshoz, hogyan alakul a műszakbeosztásuk, vagy mi a helyzet a túlórákkal, a szabadságokkal, a fizetéssel, esetleg a közelgő ünnepekkel. A pandémia megjelenésekor pedig még inkább éreztük, hogy mennyire megkönnyíti a mindennapjainkat Sali kapitány. A maszkhasználatról, a távolságtartásról, az ebédszünetek átszervezéséről, a testhőmérséklet-mérésről, a fertőtlenítők használatáról így – a faliújság és az e-mailek helyett – már innen értesültek a munkatársaink. Ezzel rengeteg negatív pletykának is elejét tudtuk venni. Ráadásul arra is volt lehetősége a dolgozóinknak, hogy a hangulatukról visszajelzést küldjenek egy 1-5-ös skálán” – mesélte Adrienn, aki hozzátette, hogy azoknak az eisbergeseknek, akik nehezen viselték a koronavírus-járvány időszakát, ingyenes pszichológiai beszélgetést is lehetővé tettek.

Fontos mérföldkő HR fronton

A chatbotot a közelmúltban értékes díjjal jutalmazták, ami nagy lépést jelentett a HR életében.

– Nagyon örülünk a HR Awards pályázatán „Járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz” kategóriában megszerzett „Felelős és empatikus munkaadó” különdíjnak. Ez volt az első hivatalos elismerésünk ezen a területen, és azon fogunk dolgozni, hogy a jövőben gyarapítsuk ezt a számot. Természetesen a HR eddig, és ezután is jelen lesz személyesen is a dolgozók életében – Sali kapitánnyal kiegészülve – avatott be Adrienn.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest