Különdíjjal jutalmazták Sali kapitányt

Díjnyertes Sali kapitányt
Díjnyertes Sali kapitányt

Az Eisberg Hungary Kft. tavaly egyedülálló és innovatív megoldást vezetett be a céges kommunikációban, mely jó szolgálatot tett a koronavírus-járvány elleni küzdelem során is. A Sali kapitány névre keresztelt chatbot segítségével az összes fontos üzenet pár másodpercen belül eljut a dolgozókhoz. A remek technológiai újítás a közelmúltban a HR Awards pályázat „Felelős és empatikus munkaadó” különdíját is besöpörte „Járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz” kategóriában. Ismerjük meg jobban!

Azonnali, gyors információ

Míg a legtöbb cégnél gondot jelent az információ gyors áramlása, addig az Eisberg Hungary Kft.-nél erről szó sem lehet. Az interaktív chatbotnak, Sali kapitánynak hála ugyanis a dolgozók szinte azonnal értesülnek az őket is érintő eseményekről. A HR-piacon abszolút újdonságnak számító technológiát még tavaly élesítették. Az előrelátás pedig jó szolgálatot tett a koronavírus-járvány idején is, amikor felértékelődött az üzenetek gyors célba érésének szerepe. Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója büszke a jól vizsgázó Sali kapitányra, és igyekezett tartani a lelket a nehéz pillanatokban az embereiben.

Mindenkit érintő kérdések

De vajon mi mindenre lehet hatékonyan használni az új fejlesztést? Bognár Adrienn HR-közösségépítési vezető ezt is megosztotta velünk.
- A cég életében történt változásokról azonnal értesíthetjük a dolgozóinkat a chatbotunk segítségével. Így elég csak rápillantani az okostelefonjukra, és máris ott az üzenet arról, hogyan áll egy-egy termék bevezetésének, fejlesztésének folyamata, milyen új szabályok lépnek hamarosan életbe, mikor mehetnek üzemorvoshoz, hogyan alakul a műszakbeosztásuk, vagy mi a helyzet a túlórákkal, a szabadságokkal, a fizetéssel, esetleg a közelgő ünnepekkel. A pandémia megjelenésekor pedig még inkább éreztük, hogy mennyire megkönnyíti a mindennapjainkat Sali kapitány. A maszkhasználatról, a távolságtartásról, az ebédszünetek átszervezéséről, a testhőmérséklet-mérésről, a fertőtlenítők használatáról így – a faliújság és az e-mailek helyett – már innen értesültek a munkatársaink. Ezzel rengeteg negatív pletykának is elejét tudtuk venni. Ráadásul arra is volt lehetősége a dolgozóinknak, hogy a hangulatukról visszajelzést küldjenek egy 1-5-ös skálán” – mesélte Adrienn, aki hozzátette, hogy azoknak az eisbergeseknek, akik nehezen viselték a koronavírus-járvány időszakát, ingyenes pszichológiai beszélgetést is lehetővé tettek.

Fontos mérföldkő HR fronton

A chatbotot a közelmúltban értékes díjjal jutalmazták, ami nagy lépést jelentett a HR életében.

– Nagyon örülünk a HR Awards pályázatán „Járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz” kategóriában megszerzett „Felelős és empatikus munkaadó” különdíjnak. Ez volt az első hivatalos elismerésünk ezen a területen, és azon fogunk dolgozni, hogy a jövőben gyarapítsuk ezt a számot. Természetesen a HR eddig, és ezután is jelen lesz személyesen is a dolgozók életében – Sali kapitánnyal kiegészülve – avatott be Adrienn.

További hírek

20

ÁPR.

Eisberg Grönland Expedíció

Nem mindennapi útra készül az extrém kalandjairól ismert Rakonczay Gábor és párja, Vámos Nóra. A kétfős csapat utánpótlás és külső segítség nélkül teljesíti a világ egyik legkeményebb ultratávú sarkvidéki kihívását, a 600 kilométeres Grönland-átkelést. Nóra lesz az első magyar nő, aki részt vesz egy ilyen szintű sarkvidéki expedícióban. A kihívásokkal teli, különleges utazás főtámogatója az Eisberg Hungary Kft.

Tudjon meg többet
31

MÁRC.

Gasztrohősök és saláták sikere a SIRHA-n

Fontos eseményen vett részt az Eisberg márciusban, a HUNGEXPO területén rendezték meg a közép-kelet-európai régió lefontosabb élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítását, a SIRHA Budapestet. Az itt megtartott Fenntarthatósági konferencián hirdette ki a Felelős Gasztrohős Alapítvány az Eisberg támogatásával megvalósuló Gasztrohős Díj 2022 - Hazai körforgásban verseny díjazottjait.


Tudjon meg többet
22

MÁRC.

Ezúttal a segítőket bűvölték el Hajnóczy Soma és barátai

Nincs ahhoz fogható, mint élőben látni a varázslatot. Ebben a páratlan élményben lehetett része annak a különleges közönségnek, amelynek tagjai meghívást kaptak az Illúzió mesterei című show-ra. Hajnóczy Soma az ország legjobb illuzionistáival és nemzetközi sztárvendégeivel kápráztatta el a nézőket, akik egy igazi, 21. századi, látványos és rendkívül szórakoztató produkció részesei lehettek. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest