Kóstolják meg Az Ország Salátáját!

Eisberg - Az Ország Salátája
Eisberg - Az Ország Salátája

Az, hogy a vásárlók véleménye számít igazán, nem csak hangzatos szlogen az Eisberg Hungary Kft.-nél. Idén augusztus végén ugyanis a fogyasztók álmodhatták meg az új terméket, Az Ország Salátáját. A három héten át tartó szavazáson a jégsaláta, a római saláta, a sárgarépa, a kukorica és az édes frisée győzedelmeskedett. A frissen összeállított gasztrokülönlegesség már a boltok polcain is megtalálható. Kóstolják meg az Önök által összeállított, legújabb saláta- és zöldségkeverékünket!

Sikertörténet

Nagy sikert aratott a fogyasztók körében Az Ország Salátája kampány, mely a közösségi médiának köszönhetően több százezer emberhez jutott el. Mi sem példázza ezt jobban, mint az, hogy az Eisberg Hungary Kft. Facebook- és Instagram-felületein több ezren adták le voksukat három héten át azért, hogy megszülethessen az új salátamix. A ropogós összetevőkből készült, egészséges különlegességgel szeptember végétől már bárki találkozhat a legtöbb kis- és nagykereskedelmi lánc polcain. Keressék bátran a magyaros motívumokkal és építészeti remekekkel díszített, exkluzív fóliába bújtatott csemegét!

A magyarok kedvencei

A felhívás remek lehetőséget biztosított arra, hogy kiderüljön, mely alapanyagokat kedvelik leginkább a hazai salátafogyasztók. Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. kiemelt ügyfélmenedzsere büszkén mesélt az elmúlt hetekről: „Nagyon vártuk már a pillanatot, hogy először kézbe vehessük Az Ország Salátáját. Az első héten két salátaalapot, a jégsalátát és a római salátát választották ki a fogyasztók. A második körben a ropogós összetevők következtek, ahol a sárgarépa kapta a legtöbb voksot. Az utolsó felvonásban pedig az édes frisée és a kukorica került ki győztesen” – árulta el Laura, aki hozzátette, hogy Az Ország Salátája termék megvásárlásával a magyar munkavállalókat és – amikor csak lehet – a hazai termelőket támogatják.

Mindenre figyelni kellett

A magas minőségi követelmények mellett gondos tervezést igényelt már a „versenyzők” kiválasztása is. A receptúrák kialakításánál nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni a legmagasabb szintű minőség elérésének érdekében. Nem mindegy ugyanis, hogy mely összetevőket és milyen arányban tartalmazzák a salátakeverékek. Ezen külön minőségbiztosítási és termékfejlesztési csapat dolgozik az Eisbergnél nap mint nap. Spielmann Laura ezzel kapcsolatban is megosztott velünk néhány kulisszatitkot: „Sajnos, nem minden alapanyagot lehet együtt felhasználni. Valamely salátafélék alacsony oxigénigényűek, mások pedig nem, így bármilyen jó lenne a kettő kombinációja, sajnos nem tudjuk megoldani, hogy egy fólia alá kerüljenek. Jó hír viszont, hogy otthon bárki, bármilyen kedvenc hozzávalóval még tovább színesítheti Az Ország Salátája ízvilágát. Jó étvágyat kívánunk hozzá!”

További hírek

10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
28

JÚN.

Vezetőváltás az Eisberg Hungary élén

Gazsi Zoltánt - aki több mint másfél évtizedig vezette az Eisberg Hungary Kft.-t - a korábbi beszerzési és operatív igazgató, Pál Gyula váltja az ügyvezető igazgatói pozícióban. Gazsi Zoltán cégvezetőként támogatja munkáját, elsősorban a vállalati kapcsolatok és a Magyarországon évtizedek alatt megerősített Eisberg márka további építése, valamint a szlovák és cseh piacokon történő brandépítés terén.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest