Kóstolják meg Az Ország Salátáját!

Eisberg - Az Ország Salátája
Eisberg - Az Ország Salátája

Az, hogy a vásárlók véleménye számít igazán, nem csak hangzatos szlogen az Eisberg Hungary Kft.-nél. Idén augusztus végén ugyanis a fogyasztók álmodhatták meg az új terméket, Az Ország Salátáját. A három héten át tartó szavazáson a jégsaláta, a római saláta, a sárgarépa, a kukorica és az édes frisée győzedelmeskedett. A frissen összeállított gasztrokülönlegesség már a boltok polcain is megtalálható. Kóstolják meg az Önök által összeállított, legújabb saláta- és zöldségkeverékünket!

Sikertörténet

Nagy sikert aratott a fogyasztók körében Az Ország Salátája kampány, mely a közösségi médiának köszönhetően több százezer emberhez jutott el. Mi sem példázza ezt jobban, mint az, hogy az Eisberg Hungary Kft. Facebook- és Instagram-felületein több ezren adták le voksukat három héten át azért, hogy megszülethessen az új salátamix. A ropogós összetevőkből készült, egészséges különlegességgel szeptember végétől már bárki találkozhat a legtöbb kis- és nagykereskedelmi lánc polcain. Keressék bátran a magyaros motívumokkal és építészeti remekekkel díszített, exkluzív fóliába bújtatott csemegét!

A magyarok kedvencei

A felhívás remek lehetőséget biztosított arra, hogy kiderüljön, mely alapanyagokat kedvelik leginkább a hazai salátafogyasztók. Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. kiemelt ügyfélmenedzsere büszkén mesélt az elmúlt hetekről: „Nagyon vártuk már a pillanatot, hogy először kézbe vehessük Az Ország Salátáját. Az első héten két salátaalapot, a jégsalátát és a római salátát választották ki a fogyasztók. A második körben a ropogós összetevők következtek, ahol a sárgarépa kapta a legtöbb voksot. Az utolsó felvonásban pedig az édes frisée és a kukorica került ki győztesen” – árulta el Laura, aki hozzátette, hogy Az Ország Salátája termék megvásárlásával a magyar munkavállalókat és – amikor csak lehet – a hazai termelőket támogatják.

Mindenre figyelni kellett

A magas minőségi követelmények mellett gondos tervezést igényelt már a „versenyzők” kiválasztása is. A receptúrák kialakításánál nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni a legmagasabb szintű minőség elérésének érdekében. Nem mindegy ugyanis, hogy mely összetevőket és milyen arányban tartalmazzák a salátakeverékek. Ezen külön minőségbiztosítási és termékfejlesztési csapat dolgozik az Eisbergnél nap mint nap. Spielmann Laura ezzel kapcsolatban is megosztott velünk néhány kulisszatitkot: „Sajnos, nem minden alapanyagot lehet együtt felhasználni. Valamely salátafélék alacsony oxigénigényűek, mások pedig nem, így bármilyen jó lenne a kettő kombinációja, sajnos nem tudjuk megoldani, hogy egy fólia alá kerüljenek. Jó hír viszont, hogy otthon bárki, bármilyen kedvenc hozzávalóval még tovább színesítheti Az Ország Salátája ízvilágát. Jó étvágyat kívánunk hozzá!”

További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest