Kóstolják meg Az Ország Salátáját!

Eisberg - Az Ország Salátája
Eisberg - Az Ország Salátája

Az, hogy a vásárlók véleménye számít igazán, nem csak hangzatos szlogen az Eisberg Hungary Kft.-nél. Idén augusztus végén ugyanis a fogyasztók álmodhatták meg az új terméket, Az Ország Salátáját. A három héten át tartó szavazáson a jégsaláta, a római saláta, a sárgarépa, a kukorica és az édes frisée győzedelmeskedett. A frissen összeállított gasztrokülönlegesség már a boltok polcain is megtalálható. Kóstolják meg az Önök által összeállított, legújabb saláta- és zöldségkeverékünket!

Sikertörténet

Nagy sikert aratott a fogyasztók körében Az Ország Salátája kampány, mely a közösségi médiának köszönhetően több százezer emberhez jutott el. Mi sem példázza ezt jobban, mint az, hogy az Eisberg Hungary Kft. Facebook- és Instagram-felületein több ezren adták le voksukat három héten át azért, hogy megszülethessen az új salátamix. A ropogós összetevőkből készült, egészséges különlegességgel szeptember végétől már bárki találkozhat a legtöbb kis- és nagykereskedelmi lánc polcain. Keressék bátran a magyaros motívumokkal és építészeti remekekkel díszített, exkluzív fóliába bújtatott csemegét!

A magyarok kedvencei

A felhívás remek lehetőséget biztosított arra, hogy kiderüljön, mely alapanyagokat kedvelik leginkább a hazai salátafogyasztók. Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. kiemelt ügyfélmenedzsere büszkén mesélt az elmúlt hetekről: „Nagyon vártuk már a pillanatot, hogy először kézbe vehessük Az Ország Salátáját. Az első héten két salátaalapot, a jégsalátát és a római salátát választották ki a fogyasztók. A második körben a ropogós összetevők következtek, ahol a sárgarépa kapta a legtöbb voksot. Az utolsó felvonásban pedig az édes frisée és a kukorica került ki győztesen” – árulta el Laura, aki hozzátette, hogy Az Ország Salátája termék megvásárlásával a magyar munkavállalókat és – amikor csak lehet – a hazai termelőket támogatják.

Mindenre figyelni kellett

A magas minőségi követelmények mellett gondos tervezést igényelt már a „versenyzők” kiválasztása is. A receptúrák kialakításánál nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni a legmagasabb szintű minőség elérésének érdekében. Nem mindegy ugyanis, hogy mely összetevőket és milyen arányban tartalmazzák a salátakeverékek. Ezen külön minőségbiztosítási és termékfejlesztési csapat dolgozik az Eisbergnél nap mint nap. Spielmann Laura ezzel kapcsolatban is megosztott velünk néhány kulisszatitkot: „Sajnos, nem minden alapanyagot lehet együtt felhasználni. Valamely salátafélék alacsony oxigénigényűek, mások pedig nem, így bármilyen jó lenne a kettő kombinációja, sajnos nem tudjuk megoldani, hogy egy fólia alá kerüljenek. Jó hír viszont, hogy otthon bárki, bármilyen kedvenc hozzávalóval még tovább színesítheti Az Ország Salátája ízvilágát. Jó étvágyat kívánunk hozzá!”

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest