Itt a Salátázás Hónapja! – Ízletes salátákkal a plusz kilók ellen

A tavaszi salátabummot az Eisberg Hungary Kft. is meglovagolja azért, hogy leszámoljon a karantén alatt (vagy előtt) felgyűlt plusz kilókkal. A salátaóriás ezúton is szeretné felhívni a figyelmet az egészségtelen táplálkozás és az elhízás veszélyeire. Magyarország ugyanis az elhízottak arányát tekintve sajnos élvonalbelinek számít: európai szinten első, világszinten pedig a negyedik helyen áll.

Hagyományteremtő szándékkal indította el az Eisberg a Salátázás Hónapját, azzal a nem titkolt céllal, hogy májusban még nagyobb reflektorfénybe helyezzék a kiegyensúlyozott, változatos étrend témakörét – ami egyébként is missziójuknak számít. A tavaszi hónap azért is tökéletes időpont a változások elindítására, mert ilyenkor rengetegféle saláta érhető el lokálisan. Az Eisberg pedig hazai termelőktől szerzi be az alapanyagok nagy részét – ezzel is támogatva a magyar gazdaság élénkítését.

Az otthonmaradás és a karantén-kilók

A HVG cikke szerint napjainkban Magyarországon a felnőttek 60–65 százaléka túlsúlyos vagy elhízott. Az idősek körében pedig még inkább kétségbeejtő ez az arány: a 65 év felettiek 80 százaléka rendelkezik valamekkora súlyfelesleggel - írják. Be kell látni, hogy a koronavírus miatt megnövekedett otthon (sok esetben bezártsággal, inaktívan) eltöltött idő sincs jó hatással az étkezési rutinunkra, a táplálkozással való viszonyunkra. Ez pedig a karantén alatti plusz kilók formájában meg is jelenik.

A „maradj otthon” idején mindenki egy ismeretlen élethelyzetbe, egy másfajta stresszel átszőtt mindennapokba csöppent. Ez a fajta testi-lelki stressz szoros összefüggésbe hozható a zavart étkezési szokásokkal, illetve a nem megfelelő tápláltsági állapottal. Legyen szó stressz okozta túlevésről, vagy éppen nem-evésről, különböző emésztőrendszeri bántalmakról vagy saját magunk elfogadásának hiányából eredő zavarokról – ez mind-mind ezt az összefüggést bizonyítja.

Rendszer és napirend a gyerekek jobb étkezéséért

A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) felméréséből kiderült, hogy a tavalyi iskolabezárás alatt a gyermekek 40 százaléka többet evett, mint korábban, sőt 44 százalékuk el is hízott ebben az időszakban.

Ahogy a felnőttek számára, úgy a gyerekeknek is kiemelten fontos, hogy étkezésükben legyen egy napirend. Egy rendszer, amelynek keretében akár naponta ötször is étkezhetnek. Fontos, hogy a táplálkozásnak legyen egy felépített menete, ami az energia- és tápanyagszükségletüket is figyelembe veszi. A színesebb, „okosabb” étrend kialakításában nagy segítségünkre lehetnek az MDOSZ által kidolgozott táplálkozási ajánlások, a gyermek és a felnőtt OKOSTÁNYÉR®.

Ha dilemmáznánk, segít a salátaóriás

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a saláták fogyasztása nagyban hozzájárul szervezetünk egészséges működéséhez. Így az Eisberg arra bátorít minket, hogy a Salátázás Hónapját ünnepelve minél több és minél sokfélébb salátát, friss zöldséget építsünk be az étrendünkbe. Az immunrendszerünk, a hangulatunk és az alakunk is hálás lesz érte!

Amennyiben mindeközben inspirációra, motivációra vágyunk, kövessük az Eisberg felületeit, ahol az egészség jegyében elindultak a Diéta Dilemma című, rendszeresen érkező podcastadások. Sőt, ebben a hónapban Facebook-nyereményjátékkal is kedveskednek a fogyasztóiknak.

– Mindemellett plusz 20 grammot csomagolunk Az Ország Salátája nevű mixünkbe, és extra akciós kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók az áruházak polcain. Reméljük, ezzel minél több emberhez el tudjuk juttatni a salátázás örömét – mondta Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi és marketingvezetője.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest