Fradi bajnoki győzelem, avagy salátás Zöld-derbi a Groupamában

A téli hangulatú mérkőzések után, az „aranyat érő” tavaszi esőben érkezett el a magyar labdarúgás egyik legrégibb, már-már ősi rangadónak minősülő Ferencváros-Újpest mérkőzés. A meccsen megdőlt a hazai nézőcsúcs, több mint 20 ezer szurkoló előtt került sor a várva várt találkozóra, az Eisberg 30 munkatársa is a teltházas arénában szurkolt. A 30. bajnoki címét bezsebelő Fradi már bajnokként lépett pályára, helyzetekben végig bővelkedett a derbi, végül 2-1-re a Ferencváros nyert a nagy rivális Újpest ellen. A meccs külföldön is tarolt, ugyanis a hazai szurkolók által bemutatott koreográfiát a La Grinta francia portál - akik minden héten összegyűjtik a világ stadionjainak legemlékezetesebb lelátói produkcióit - az elmúlt hét leglátványosabb szurkolói akciójának választotta. A látványos és izgalmas mérkőzés támogatója a FRESH & GÓL plakátokról, valamint az Év Sportolója Gálán bemutatott kreatív „Salátalabdáról” már sokak által megismert Eisberg Hungary volt. Nekik köszönhetően a meccsre kilátogató közönség több ezer adag friss, ropogós salátát fogyaszthatott ízletes öntetekkel, nagy sikere volt a zöldeknek.
Az Eisberg aktívan részt vesz az egészséges életmód népszerűsítésében, felhívva a figyelmet a kiegyensúlyozott táplálkozás - azon belül is a zöldségek kiemelt szerepére -, valamint a rendszeres mozgás fontosságára. A cég sokféle sportágat támogat, mint például futás, kerékpározás, kajak, karate, wakeboard, fitnesz, saját testsúlyos edzés, ökölvívás és már új belépőként, a futballt is. Az utánpótlás nevelés kérdését is kiemelten fontosnak tartják, ezért álltak az OTP Bozsik programja mellé, hogy a tehetséges gyermekekből olyan futball játékosok legyenek, akik teljesítményükkel újra a régi fényében tündöklő magyar futball sportot hozzák majd el.

További hírek

MÁRC.

20

Speciális védőfelszereléseket adományozott az Eisberg a Semmelweis Egyetem koraszülött intenzív részlegének

Amikor minden híradás az egyre több megbetegedést okozó új típusú koronavírus járvánnyal foglalkozik, akkor az emberekben és a cégekben is megszólal a vészcsengő: segítenem kell. Az Eisberg – a koraszülött ellátás támogatójaként – most azokra a kismamákra gondolt, akik esetleg koronavírussal fertőződhetnek meg. Rajtuk segítenének, illetve az őket ellátó, körülvevő ápolók, orvosok életét szeretnék megkönnyíteni.

MÁRC.

17

Sali Kapitány vészhelyzetben is a fedélzeten van

Sali Kapitány minden dolgozót elér az üzemben, így folyamatos a kapcsolattartás a cégvezetés és az üzemben dolgozó fizikai munkások között. A közel egy éve bevezetett chatbot most jelesre vizsgázott, hiszen amíg sok kékgallérost foglalkoztató cég azzal küzd, hogyan értesítse az e-mail címmel nem rendelkező kollégákat vészhelyzet esetén, itt működik a rutinos válságkezelő hozzáállás.

MÁRC.

05

Eisberg - Bolero – A GG Tánc Eger budapesti bemutatója a Nemzeti Táncszínházban

Elképzelhető egy olyan jövő, ahol egészséges környezetben élhetünk, békében egymással, a női-férfiszerepek a helyükre kerülnek? Ahol a szennyező energia már a múlté és a klímaváltozást megállítottuk? Ahol tiszta vizek, tiszta talaj és levegő vesz körül minket? Ahol nem a fogyasztás a cél, hanem a közösség boldogulása? Ezt egyedül senki sem tudja elérni. De összefogással igen. Fejet hajtva a Föld élővilága és természeti adottságai előtt, felvillantva a helyes irányt a túléléshez. Ezekkel a mondatokkal hirdette öko táncszínházát a GG Tánc Eger a Nemzeti Táncszínházba, amelyre az Eisberg barátokat és ügyfeleket hívott egy kellemes estére.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube