Fradi bajnoki győzelem, avagy salátás Zöld-derbi a Groupamában

A téli hangulatú mérkőzések után, az „aranyat érő” tavaszi esőben érkezett el a magyar labdarúgás egyik legrégibb, már-már ősi rangadónak minősülő Ferencváros-Újpest mérkőzés. A meccsen megdőlt a hazai nézőcsúcs, több mint 20 ezer szurkoló előtt került sor a várva várt találkozóra, az Eisberg 30 munkatársa is a teltházas arénában szurkolt. A 30. bajnoki címét bezsebelő Fradi már bajnokként lépett pályára, helyzetekben végig bővelkedett a derbi, végül 2-1-re a Ferencváros nyert a nagy rivális Újpest ellen. A meccs külföldön is tarolt, ugyanis a hazai szurkolók által bemutatott koreográfiát a La Grinta francia portál - akik minden héten összegyűjtik a világ stadionjainak legemlékezetesebb lelátói produkcióit - az elmúlt hét leglátványosabb szurkolói akciójának választotta. A látványos és izgalmas mérkőzés támogatója a FRESH & GÓL plakátokról, valamint az Év Sportolója Gálán bemutatott kreatív „Salátalabdáról” már sokak által megismert Eisberg Hungary volt. Nekik köszönhetően a meccsre kilátogató közönség több ezer adag friss, ropogós salátát fogyaszthatott ízletes öntetekkel, nagy sikere volt a zöldeknek.
Az Eisberg aktívan részt vesz az egészséges életmód népszerűsítésében, felhívva a figyelmet a kiegyensúlyozott táplálkozás - azon belül is a zöldségek kiemelt szerepére -, valamint a rendszeres mozgás fontosságára. A cég sokféle sportágat támogat, mint például futás, kerékpározás, kajak, karate, wakeboard, fitnesz, saját testsúlyos edzés, ökölvívás és már új belépőként, a futballt is. Az utánpótlás nevelés kérdését is kiemelten fontosnak tartják, ezért álltak az OTP Bozsik programja mellé, hogy a tehetséges gyermekekből olyan futball játékosok legyenek, akik teljesítményükkel újra a régi fényében tündöklő magyar futball sportot hozzák majd el.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube