Fenntarthatósági témahét az Üllői Úti Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában

Cégünknél igyekszünk figyelni arra, hogy minél több gyermekkel megszerettessük a salátázás örömét. Vannak olyan események, illetve egészségnapok, ahova rendszeresen küldünk salátát az ottani diákoknak és tanároknak.
 
A mai napon a következő üzenetet kaptuk, amit ezúton is köszönünk:

"Intézményünkben, az Üllői Úti Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában június 7-től június 11-ig került sor a Fenntarthatósági témahét megrendezésére. Kedden az 5.e osztály Csákné Révész Mónika és Kardos Ildikó vezetésével egészségnapot rendezett, melynek egyik témája az egészséges táplálkozás volt. Az Eisberg támogatásának köszönhetően többféle salátát, öntetet kóstolhattak a gyerekek (Nyári Mix, Az Ország Salátája). Fő célkitűzésük volt, hogy felhívják a gyerekek figyelmét a rendszeres, egészséges táplálkozásra és a kellő mennyiségű zöldség és gyümölcsfogyasztásra. A tanárnők nagyon kreatívan tonhal, alma, retek, joghurt, illetve kész Eisberg öntetek hozzáadásával változatos ízvilágot varázsoltak az udvari piknikre. A többség számára újdonságnak számított a zöldségek és alma kombinációja. A salátázás nagy sikert aratott a tanulók körében, örülnének, ha hagyománnyá válna osztályukban.

Barátok, beszélgetés, saláta. Egy csepp testi, lelki egészség! Ez volt a nap szlogenje."

- Kardos Ildikó

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest