Büszkék vagyunk a Mentes-M díjra!

Mentes-M díjas termékünk
Mentes-M díjas termékünk

Az Eisberg Hungary Kft. immár második alkalommal zsebelhette be a Mentes-M verseny egyik díját. Két évvel ezelőtt a Tokaj Dressing és Vinaigrette termékcsalád tagja győzedelmeskedett – ekkor a glutén- és laktózmentességet értékelték az ítészek, valamint azt, hogy a termékek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot és tartósítószert.

Idén viszont a vitamindús és frissítő Chia Smoothie nyerte a Mentes-M díjat, mely:

  • 100%-ig természetes összetevőkből áll,
  • nem tartalmaz hozzáadott cukrot,
  • sem színezéket vagy tartósítószert,
  • és vegánok is bátran fogyaszthatják!  

A díjat kizárólag azok a minőségi termékek kaphatják meg, amelyek nem tartalmaznak problémás összetevőket az ételérzékenységgel küzdők számára. Köszönjük szépen az elismerést!

További hírek

25

JÚL.

Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért

Ahogy a most hétvégén kezdődő Olimpiai Játékoknak, úgy az augusztus 28. és szeptember 8. között zajló Paralimpiai Játékoknak is Párizs ad otthont idén. A paralimpiára eddig 39 sportolónk kvalifikált. A magyar csapatot az Eisberg is támogatja: az új Sport Mix salátakeverék csomagolásán található matricával hívják fel a figyelmet a Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjének támogatására és az egészséges táplálkozás, valamint a rendszeres testmozgás fontosságára.

Tudjon meg többet
10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest