beneFIT Prize 2019 - for Happy Employees

Both Szabolcs, Bergmann Könyvelő Iroda Kft. és Gazsi Zoltán, Eisberg Hungary Kft.
Both Szabolcs, Bergmann Könyvelő Iroda Kft. és Gazsi Zoltán, Eisberg Hungary Kft.

A Humánpolitika.com közhasznú Egyesület és az All You Can Move SportPass 2019-ben megalapította a beneFIT Prize programot. A cél azoknak a kis,- közép-, és nagyvállalatoknak a díjazása és bemutatása, amelyek a munkavállalói egészségprogramokra a társadalmi felelősségvállalás részeként tekintenek. Ezek a cégek hozzájárulnak a munkaerő elvándorlásának megállításához, jelentősen javítanak saját munkaerőpiaci pozíciójukon és erősítik a cégük iránti lojalitást a dolgozókban.

A felhívásra összesen 97 cég jelentkezett, amelyből 57 pályázat lett shortlistes, így összesen 300 ezer munkavállalót képviseltek a pályázó cégek. A szakmai díjak odaítéléséről független bírálóbizottság döntött.

A zsűri tagjai: Gazsi Zoltán az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Schneider Balázs az AYCM alapítója és ügyvezető igazgatója, Feuertag Ottó az Európa Design alapító-tulajdonosa, Makrai Fanni Y2Y Business Coaching executive coach, Kurtisz Krisztián a Cherrisk alapító vezérigazgatója, Szegedi Dávid Nespresso Professional sales managere, Dr. Csernák Zsolt a Synlab Hungary Kft. szakmai igazgatója, valamint Stremeny Gábor a Develor üzletfejlesztési igazgatója.

A díjazott vállalatok: Kisvállalati kategóriában az Interticket Kft., középvállalati kategóriában a Swicon Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt., míg nagyvállalatként a Vodafone lett a nyertes. A közönség is szavazhatott azokra a vállalatokra, amelyek egy-egy microsite-on mutatták be, hogy miért is jó náluk dolgozni, milyen náluk a munka világa. A közönségdíjat kisvállalati kategóriában az Online Comparison Shopping Kft. kapta, a Marso Kft. nyert a középvállalati kategóriában, míg nagyvállalatként a Borsodchem nyert.

Különdíjakkal azokat értékelte a szakmai zsűri, akik egy-egy szegmensben alkottak kiemelkedőt. A mentál wellness területen a Digic Pictures Kft. győzött, a biztosítások területén a dm Kft., a sportolás-rekreáció díját az Adevinta CMH Kft. nyerte el, az öko-barát kategória különdíjasa a Zwack Uniqum Nyrt. lett, az egészségügyi prevenció témakörében az Unilever Magyarország Kft. lett a legjobb, az edukáció terén a Magyar Református Egyház Bethesda Gyermekkórháza bizonyult a legjobbnak, a családbarát kategóriát szintén a Bethesda nyerte el, a munkakörnyezet pedig az ExxonMobil Üzletsegítő Központnál a legideálisabb.

Az Eisberg Hungary Kft. két vállalat részére ajánlott fel egy-egy salátával feltöltött hűtőt további különdíjként, elősegítve az egészséges táplálkozás lehetőségének megteremtését ezen a két munkahelyen. A vállalatok, akik a salátával teli hűtővel lehettek gazdagabbak az Online Comparison Shopping Kft kisvállalati közönségdíjas kategória győztese, valamint Both Szabolcs beneFIT Ambassador különdíjas alkalmazottja vehette át a díjat a Bergmann Könyvelő Iroda Kft. képviseletében.

Gratulálunk minden díjazottnak és pályázónak!

További hírek

10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
28

JÚN.

Vezetőváltás az Eisberg Hungary élén

Gazsi Zoltánt - aki több mint másfél évtizedig vezette az Eisberg Hungary Kft.-t - a korábbi beszerzési és operatív igazgató, Pál Gyula váltja az ügyvezető igazgatói pozícióban. Gazsi Zoltán cégvezetőként támogatja munkáját, elsősorban a vállalati kapcsolatok és a Magyarországon évtizedek alatt megerősített Eisberg márka további építése, valamint a szlovák és cseh piacokon történő brandépítés terén.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest