Az én stílusom, az én salátám

Eisberg Az én stílusom, az én salátám
Eisberg Az én stílusom, az én salátám

Egyszemélyes salátát dobott piacra az Eisberg. „Az én salátám” feliratú, 80 g-os csomagok a legmodernebb fogyasztói igényeket figyelembe véve készültek és már kaphatók is partnereik üzleteiben.

Egy fő számára túlságosan nagy adag a 150-200 g-os kiszerelésű saláta, főleg, ha nem is főételként, csupán köretként fogyasztja az ember, szűrte le az Eisberg a fogyasztói szokások feltérképezése során. A vásárlói visszajelzésekből egyértelműen kiderült, hogy az emberek elsősorban „kísérőként” választanak friss zöldeket, önmagában általában csak a nők esznek salátát, de ők is hússal vagy hallal gazdagítva azt.

Ezért az Eisberg – válaszul a fogyasztói igényekre – úgy döntött, hogy májustól az akár egy teljes családnak is elegendő keverékeken kívül egyszemélyes salátát is piacra dob. „Az én salátám” fantázianevű termékkel kapcsolatban Szalai Judit, az Eisberg értékesítési vezetője elmondta azt is, hogy mivel a veszélyhelyzet idején a vásárlók különösen megnézik, hogy mire költenek, az egyadagos saláta ára pedig kedvező, remélik, hogy a fogyasztóknak is szimpatikus lesz az új termék. Ízvilágát biztosan szeretni fogják, hiszen az egyszemélyes verzió egy népszerű prémium salátamixük, a Freshbalance utódja. A különbség csupán annyi, hogy 180 g helyett 80 g friss zöld került a csomagba.

Egy izgalmas prémium keverékről van szó, amelyben megtalálható a saláták közül a roppanós romana, endívia, jégsaláta, frisée, lollo rosso, a finom édeskés ízű sárgarépa és bébispenót. A 80 g-os kiszerelésnek további nagy előnye, hogy egy étkezésre elegendő, így nem kell bajlódni a felesleg tárolásával, ami egyébként sem tesz jót a zöldségeknek, hiszen, ha a védőgáz elillan, a saláta gyorsabban megromlik, ráadásul tápanyagtartalma is csökken.

A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége által kidolgozott táplálkozási ajánlás, az „Okostányér” szerint a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként naponta legalább négy adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk. Egy adagnak felel meg kb. 100 g zöldség vagy gyümölcs (pl. 1 db közepes paprika vagy 1 db közepes alma), vagy egy kistányérnyi saláta. Shenker-Horváth Kinga, az Eisberg dietetikusa elmondta, hogy „Az én salátám” pont egy adagnyi zöldségbevitelt fedez, ha az MDOSZ ajánlását vesszük figyelembe. Hozzátette, az sem elhanyagolandó, hogy kényelmesen elfogyasztható mennyiségről van szó, így nem fogunk pazarolni. Tény, hogy senki sem szereti kidobni a felesleget.

A májusi termékbevezetés sem volt véletlen. Szalai Judit értékesítési vezető elárulta, döntésük hátterében azt állt, hogy úgy látták, a rendkívüli helyzetben az emberek előre feltöltötték az éléskamrájukat, így salátából is bevásároltak. A praktikus és pénztárcabarát megoldásokat keresték, ezért tartotta időszerűnek az Eisberg, hogy egyszemélyes salátáját ekkor dobja piacra. Partnereik üzletein (Spar, Auchan, CBA) kívül„Az én salátám”a VEGS&BAGS webshopon keresztül is megrendelhető, az Eisberg többi termékével együtt.



További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest