Az én stílusom, az én salátám

Eisberg Az én stílusom, az én salátám
Eisberg Az én stílusom, az én salátám

Egyszemélyes salátát dobott piacra az Eisberg. „Az én salátám” feliratú, 80 g-os csomagok a legmodernebb fogyasztói igényeket figyelembe véve készültek és már kaphatók is partnereik üzleteiben.

Egy fő számára túlságosan nagy adag a 150-200 g-os kiszerelésű saláta, főleg, ha nem is főételként, csupán köretként fogyasztja az ember, szűrte le az Eisberg a fogyasztói szokások feltérképezése során. A vásárlói visszajelzésekből egyértelműen kiderült, hogy az emberek elsősorban „kísérőként” választanak friss zöldeket, önmagában általában csak a nők esznek salátát, de ők is hússal vagy hallal gazdagítva azt.

Ezért az Eisberg – válaszul a fogyasztói igényekre – úgy döntött, hogy májustól az akár egy teljes családnak is elegendő keverékeken kívül egyszemélyes salátát is piacra dob. „Az én salátám” fantázianevű termékkel kapcsolatban Szalai Judit, az Eisberg értékesítési vezetője elmondta azt is, hogy mivel a veszélyhelyzet idején a vásárlók különösen megnézik, hogy mire költenek, az egyadagos saláta ára pedig kedvező, remélik, hogy a fogyasztóknak is szimpatikus lesz az új termék. Ízvilágát biztosan szeretni fogják, hiszen az egyszemélyes verzió egy népszerű prémium salátamixük, a Freshbalance utódja. A különbség csupán annyi, hogy 180 g helyett 80 g friss zöld került a csomagba.

Egy izgalmas prémium keverékről van szó, amelyben megtalálható a saláták közül a roppanós romana, endívia, jégsaláta, frisée, lollo rosso, a finom édeskés ízű sárgarépa és bébispenót. A 80 g-os kiszerelésnek további nagy előnye, hogy egy étkezésre elegendő, így nem kell bajlódni a felesleg tárolásával, ami egyébként sem tesz jót a zöldségeknek, hiszen, ha a védőgáz elillan, a saláta gyorsabban megromlik, ráadásul tápanyagtartalma is csökken.

A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége által kidolgozott táplálkozási ajánlás, az „Okostányér” szerint a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként naponta legalább négy adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk. Egy adagnak felel meg kb. 100 g zöldség vagy gyümölcs (pl. 1 db közepes paprika vagy 1 db közepes alma), vagy egy kistányérnyi saláta. Shenker-Horváth Kinga, az Eisberg dietetikusa elmondta, hogy „Az én salátám” pont egy adagnyi zöldségbevitelt fedez, ha az MDOSZ ajánlását vesszük figyelembe. Hozzátette, az sem elhanyagolandó, hogy kényelmesen elfogyasztható mennyiségről van szó, így nem fogunk pazarolni. Tény, hogy senki sem szereti kidobni a felesleget.

A májusi termékbevezetés sem volt véletlen. Szalai Judit értékesítési vezető elárulta, döntésük hátterében azt állt, hogy úgy látták, a rendkívüli helyzetben az emberek előre feltöltötték az éléskamrájukat, így salátából is bevásároltak. A praktikus és pénztárcabarát megoldásokat keresték, ezért tartotta időszerűnek az Eisberg, hogy egyszemélyes salátáját ekkor dobja piacra. Partnereik üzletein (Spar, Auchan, CBA) kívül„Az én salátám”a VEGS&BAGS webshopon keresztül is megrendelhető, az Eisberg többi termékével együtt.



További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest