Az Eisberg megkezdte a zöldség-gyümölcs házhoz szállítást

Zöldség-gyümölcs házhozszállítás Eisberg módra
Zöldség-gyümölcs házhozszállítás Eisberg módra

A koronavírus-járvány magyarországi megjelenése óta hatalmas igény jelentkezik a házhoz szállításra. Ennek felel meg mostantól az Eisberg is. A cég a VEGS & BAGS webshoppal összefogva kezdte meg termékei kiszállítását, folyamatosan alkalmazkodva a piaci igényekhez. A többi házhoz szállító cég közül a kiemelt minőségellenőrzéssel, a rövid szállítási határidővel és egy környezetbarát megoldással, a visszaváltható rekesszel tűnnek ki.

Gombamód szaporodnak a zöldséget és gyümölcsöt is házhoz szállító cégek az országban, miután a #maradjotthon kampánynak eleget téve a vásárlók ritkábban járnak boltba és inkább a házhoz szállítást választják. Erre a piacra tört be az Eisberg is. Amivel pedig kiemelkedik a többi szállítócég közül, az az, hogy meglévő, már jól bevált beszállítói és logisztikai kapcsolatai révén a legjobb minőséget garantálja közvetlenül a termelőktől és gyártóktól. Az árut pedig rövid határidővel és környezetkímélő módon juttatja el a fogyasztókhoz. Egy régóta ismert és bevált beszállítójukkal, a vegsandbags.hu webshopot is üzemeltető céggel szerződtek, amely az Eisberg márkanevet és kapcsolataikat felhasználva, az Eisberg minőségi kontrolljával kiegészítve tesz mostantól eleget a megrendeléseknek.

„Összefogtunk az Eisberg bevált beszállítójával, Kovács Ervinnel és logisztikai partnerével, a Logissimo Kft.-vel, így tudott gyorsan létrejönni a projekt. Kiegészítettük a beszállítói kört, mi adjuk a minőségbiztosítási hátteret: minőségellenőreink folyamatosan kontrollálják a raktárban, hogy a terméket rendelők megbízható, kiváló ár-érték arányú árut kapjanak. Abban tűnünk ki a többi, hasonló profilú cég közül, hogy közel 30 éves zöldségtermesztési kapcsolatrendszerrel, tapasztalattal rendelkezünk, így a legtöbb zöldséget közvetlen azoktól a termelőktől rendeljük, akikkel eddig is együtt dolgoztunk. Ismerjük földjeiket, termesztési technológiájukat, termékkínálatukat, gyakran még a családjukat is” – mondja Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója.

Az import termékeket – pl. banán, avokádó – ők is kereskedőkön keresztül vásárolják, de csak olyanok kerülhetnek be, akik régóta a piacon vannak és az évek során megbízható kontrollt alakítottak ki.

Az Eisberg ragaszkodik az egynapos szállítási határidőhöz. Több céggel egyeztetett előzetesen, amelyek készek infrastruktúrával, hűtőautóval részt venni a kiszállításban, így a várható növekedést is képesek lesznek harmonikusan lekövetni.

„Egyedül az induláskor ideális, hatékony termékkínálat kialakításában nincs még tapasztalatunk, hiszen nem ismerjük a folyamatosan bővülő kiszállítási zónából érkező új online vásárlók igényeit, de igyekszünk minden felmerülő igényre gyorsan reagálni. Az eddigi tapasztalatok alapján a vásárlók az alapvető termékek mellett a szezonális zöldségeket keresik kiemelten. Folyamatosan frissítjük a kínálatot: ma még nincs például spárga a webshopban, de igyekszünk, hogy minden slágertermék gyorsan elérhető legyen” – teszi hozzá Gazsi Zoltán.

Amivel a cég még kitűnik a többi, hasonló profilú vállalkozás közül, az a környezetbarát csomagolás. Jelenleg 99 százalékban környezetbarát a zöldségek és gyümölcsök csomagolása, nem adnak a termékhez felesleges, plusz csomagolóanyagot, csak amihez minőségbiztosítási szempontból szükséges. Ezenkívül kiemelendő a visszaváltható rekeszes megoldás, ami szintén szimpatikus lehet a vásárlók számára.

„Újrahasznosított műanyag rekeszekben szállítunk, amelyeket a következő vásárlásnál kollégáink begyűjtenek, fertőtlenítenek és újra felhasználnak” – mondja Kovács Ervin, a VEGS & BAGS vezetője.

Azt még egyelőre nem látni, hogy ha vége a járványnak, milyen gyorsan fog visszatérni a lakosság a fizikai vásárláshoz, de az Eisberg reméli, hogy akkor is megmaradhat a vevőkör egy része, amennyiben jó minőségű és ár-érték arányú, megfelelően kialakított termékválasztékkal állnak a vevők rendelkezésére.

Házhoz jönnek a friss finomságok
Házhoz jönnek a friss finomságok
Roppanós saláták és egy nagy adag gyümölcs
Roppanós saláták és egy nagy adag gyümölcs

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest