Az Eisberg ismét Superbrand!

Eisberg Superbrands Díj 2020
Eisberg Superbrands Díj 2020

Az Eisberg idén tizedik alkalommal érdemelte ki a Superbrands-díjat a fogyasztói piacon elért munkájáért, de nem ez volt az egyetlen elismerés, amellyel gazdagodott a cég, ugyanis ezúttal már negyedszer hódították el a Business Superbrands címet is.

2010 óta tíz alkalommal nyerte el az Eisberg a Superbrands, négyszer pedig a Business Superbrands díjat. 2015-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban ugyanis duplán sikeres évet zárt az egészséges finomságairól híres vállalat, mert mindkét elismerést bezsebelhette.

„A Superbrands-díj kiváló fokmérője annak, hogy adott márka mennyire ismert, hiteles, szerethető. Az elismerés mögött ott az egész Eisberg csapat munkája, mindenkié, akik a termékeinkre oly jellemző minőséget és frissességet garantálják. Ez a díj számunkra azt is jelenti, hogy a fogyasztók és a szakma letette voksát a cég által fontosnak tartott értékek – a természetesség, az egyenesség, az emberek tisztelete és mások segítése – mellett” – mondta örömmel Szalai Judit, az Eisberg értékesítési vezetője.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 16. alkalommal ítélte oda a Superbrands, míg 13. alkalommal a Business Superbrands-díjakat azoknak a márkáknak, amelyeket magas minőségű termék, valamint kiemelkedő piaci teljesítmény jellemez. A díj tehát egy olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon mutat rá a legjobbakra. A 25 éve létező Superbrands cím ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést.

„A Superbrands logó olyan kitüntetett márkát jelöl, amiben a fogyasztó megbízhat. Egy egységes védjegyről van szó, melyet egy független szakértői bizottság a legkiválóbb márkáknak ítél oda. Nagy megtiszteltetés számunkra ez a fajta elismerés, hiszen minőségjelzőként funkcionál a fogyasztók számára, így segítve őket a döntéshozatalban, hogy a lehető legkiválóbb minőséghez jussanak egy-egy márka kiválasztása által” – vélekedik Spielmann Laura, az Eisberg kiemelt-ügyfél menedzsere.

A Business Superbrands címet az üzleti szektor (B2B) legjobb márkáinak ítélik oda. A mintegy 4.000 brandet tartalmazó listába az üzleti élet kiválóságainak számító vállalatok tartoznak bele, amelyek rendelkeznek kommunikációs és márkaépítési gyakorlattal is. Az Eisberg stratégiájának mindkettő szerves része, így nem csoda, hogy idén negyedik alkalommal kapta meg ezt az elismerést.

Eisberg Superbrands
Eisberg Superbrands

További hírek

20

ÁPR.

Eisberg Grönland Expedíció

Nem mindennapi útra készül az extrém kalandjairól ismert Rakonczay Gábor és párja, Vámos Nóra. A kétfős csapat utánpótlás és külső segítség nélkül teljesíti a világ egyik legkeményebb ultratávú sarkvidéki kihívását, a 600 kilométeres Grönland-átkelést. Nóra lesz az első magyar nő, aki részt vesz egy ilyen szintű sarkvidéki expedícióban. A kihívásokkal teli, különleges utazás főtámogatója az Eisberg Hungary Kft.

Tudjon meg többet
31

MÁRC.

Gasztrohősök és saláták sikere a SIRHA-n

Fontos eseményen vett részt az Eisberg márciusban, a HUNGEXPO területén rendezték meg a közép-kelet-európai régió lefontosabb élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítását, a SIRHA Budapestet. Az itt megtartott Fenntarthatósági konferencián hirdette ki a Felelős Gasztrohős Alapítvány az Eisberg támogatásával megvalósuló Gasztrohős Díj 2022 - Hazai körforgásban verseny díjazottjait.


Tudjon meg többet
22

MÁRC.

Ezúttal a segítőket bűvölték el Hajnóczy Soma és barátai

Nincs ahhoz fogható, mint élőben látni a varázslatot. Ebben a páratlan élményben lehetett része annak a különleges közönségnek, amelynek tagjai meghívást kaptak az Illúzió mesterei című show-ra. Hajnóczy Soma az ország legjobb illuzionistáival és nemzetközi sztárvendégeivel kápráztatta el a nézőket, akik egy igazi, 21. századi, látványos és rendkívül szórakoztató produkció részesei lehettek. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest