Az Eisberg ismét Superbrand!

Eisberg Superbrands Díj 2020
Eisberg Superbrands Díj 2020

Az Eisberg idén tizedik alkalommal érdemelte ki a Superbrands-díjat a fogyasztói piacon elért munkájáért, de nem ez volt az egyetlen elismerés, amellyel gazdagodott a cég, ugyanis ezúttal már negyedszer hódították el a Business Superbrands címet is.

2010 óta tíz alkalommal nyerte el az Eisberg a Superbrands, négyszer pedig a Business Superbrands díjat. 2015-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban ugyanis duplán sikeres évet zárt az egészséges finomságairól híres vállalat, mert mindkét elismerést bezsebelhette.

„A Superbrands-díj kiváló fokmérője annak, hogy adott márka mennyire ismert, hiteles, szerethető. Az elismerés mögött ott az egész Eisberg csapat munkája, mindenkié, akik a termékeinkre oly jellemző minőséget és frissességet garantálják. Ez a díj számunkra azt is jelenti, hogy a fogyasztók és a szakma letette voksát a cég által fontosnak tartott értékek – a természetesség, az egyenesség, az emberek tisztelete és mások segítése – mellett” – mondta örömmel Szalai Judit, az Eisberg értékesítési vezetője.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 16. alkalommal ítélte oda a Superbrands, míg 13. alkalommal a Business Superbrands-díjakat azoknak a márkáknak, amelyeket magas minőségű termék, valamint kiemelkedő piaci teljesítmény jellemez. A díj tehát egy olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon mutat rá a legjobbakra. A 25 éve létező Superbrands cím ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést.

„A Superbrands logó olyan kitüntetett márkát jelöl, amiben a fogyasztó megbízhat. Egy egységes védjegyről van szó, melyet egy független szakértői bizottság a legkiválóbb márkáknak ítél oda. Nagy megtiszteltetés számunkra ez a fajta elismerés, hiszen minőségjelzőként funkcionál a fogyasztók számára, így segítve őket a döntéshozatalban, hogy a lehető legkiválóbb minőséghez jussanak egy-egy márka kiválasztása által” – vélekedik Spielmann Laura, az Eisberg kiemelt-ügyfél menedzsere.

A Business Superbrands címet az üzleti szektor (B2B) legjobb márkáinak ítélik oda. A mintegy 4.000 brandet tartalmazó listába az üzleti élet kiválóságainak számító vállalatok tartoznak bele, amelyek rendelkeznek kommunikációs és márkaépítési gyakorlattal is. Az Eisberg stratégiájának mindkettő szerves része, így nem csoda, hogy idén negyedik alkalommal kapta meg ezt az elismerést.

Eisberg Superbrands
Eisberg Superbrands

További hírek

26

MÁRC.

Egészséges húsvét: ezt tanácsolja a dietetikus

A húsvéti időszak – sok más ünnephez hasonlóan – többek között a nagy lakomákról is szól. A családi és baráti összejövetelek során azonban nem nehéz szem elől téveszteni a mértékletességet, ami megterhelő lehet a szervezetünk számára. Egy táplálkozási szakértőt kérdeztünk az idei trendekről, a táplálkozási szokásaink változásairól és persze az ideális húsvéti étrendről is.

Tudjon meg többet
29

FEBR.

Perinatális szaktanácsadói ösztöndíjat támogat az Eisberg

Az Eisberg minden évben számos fontos ügyet és szervezetet támogat, ezt a küldetését 2024-ben is folytatja a vállalat. Az egyik ilyen kiemelt fontosságú terület az egészségmegőrzés. Az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karával és a Magyar Pre- és Perinatális Pszichológiai és Orvostudományi Társasággal (MPPPOT) történő együttműködés most új szintre lépett, hiszen az Eisberg fél éves ösztöndíjat adományozott Stiglicz-Árkosi Nóra szülésznőnek.

Tudjon meg többet
22

DEC.

2023-ban is számtalan jó ügyet támogatott az Eisberg

A 2023-as év mindannyiunknak sok kihívást tartogatott, ám a vállalat ezek mellett is figyelmet fordított a számára fontos ügyekre és az ezeket képviselő szervezetekre. Az egészségmegőrzés, a kiegyensúlyozott táplálkozás vagy épp a fenntarthatóság olyan témák, amelyeket a vállalat a mindennapi működése során is szem előtt tart. Ezen értékek mentén több szervezet, alapítvány, sportoló és művész részesült támogatásban, hogy folytathassa munkáját, amellyel kicsit élhetőbb hellyé teszik a világot.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest