Az Eisberg ismét Superbrand!

Eisberg Superbrands Díj 2020
Eisberg Superbrands Díj 2020

Az Eisberg idén tizedik alkalommal érdemelte ki a Superbrands-díjat a fogyasztói piacon elért munkájáért, de nem ez volt az egyetlen elismerés, amellyel gazdagodott a cég, ugyanis ezúttal már negyedszer hódították el a Business Superbrands címet is.

2010 óta tíz alkalommal nyerte el az Eisberg a Superbrands, négyszer pedig a Business Superbrands díjat. 2015-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban ugyanis duplán sikeres évet zárt az egészséges finomságairól híres vállalat, mert mindkét elismerést bezsebelhette.

„A Superbrands-díj kiváló fokmérője annak, hogy adott márka mennyire ismert, hiteles, szerethető. Az elismerés mögött ott az egész Eisberg csapat munkája, mindenkié, akik a termékeinkre oly jellemző minőséget és frissességet garantálják. Ez a díj számunkra azt is jelenti, hogy a fogyasztók és a szakma letette voksát a cég által fontosnak tartott értékek – a természetesség, az egyenesség, az emberek tisztelete és mások segítése – mellett” – mondta örömmel Szalai Judit, az Eisberg értékesítési vezetője.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 16. alkalommal ítélte oda a Superbrands, míg 13. alkalommal a Business Superbrands-díjakat azoknak a márkáknak, amelyeket magas minőségű termék, valamint kiemelkedő piaci teljesítmény jellemez. A díj tehát egy olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon mutat rá a legjobbakra. A 25 éve létező Superbrands cím ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést.

„A Superbrands logó olyan kitüntetett márkát jelöl, amiben a fogyasztó megbízhat. Egy egységes védjegyről van szó, melyet egy független szakértői bizottság a legkiválóbb márkáknak ítél oda. Nagy megtiszteltetés számunkra ez a fajta elismerés, hiszen minőségjelzőként funkcionál a fogyasztók számára, így segítve őket a döntéshozatalban, hogy a lehető legkiválóbb minőséghez jussanak egy-egy márka kiválasztása által” – vélekedik Spielmann Laura, az Eisberg kiemelt-ügyfél menedzsere.

A Business Superbrands címet az üzleti szektor (B2B) legjobb márkáinak ítélik oda. A mintegy 4.000 brandet tartalmazó listába az üzleti élet kiválóságainak számító vállalatok tartoznak bele, amelyek rendelkeznek kommunikációs és márkaépítési gyakorlattal is. Az Eisberg stratégiájának mindkettő szerves része, így nem csoda, hogy idén negyedik alkalommal kapta meg ezt az elismerést.

Eisberg Superbrands
Eisberg Superbrands

További hírek

24

AUG.

Még zöldebb az Eisberg

Hamarosan a GREEN BRANDS védjegy logóját viselhetik az Eisberg Hungary Kft kiskereskedelmi forgalomba kerülő csomagolt friss saláta- és zöldségkeverékei.  A védjegy biztosítja, hogy a minősített márka valóban környezetbarát és fenntartható, ezzel hozzájárul a környezet, a természet és az éghajlat védelméhez, valamint az értékes természeti erőforrások megőrzéséhez. Az Eisberg hosszú évek óta elkötelezett ezen értékek iránt. Ennek a törekvésnek egyik elismerése az új védjegy is.

Tudjon meg többet
16

AUG.

Bronzérem születésnapra

Harmadik lett az Eisberg által támogatott Erőműhely csapata a 7. Ultra Tisza-tó versenyen. Hétfős csapatban teljesítették a váltót, amelyen a júliusi forróság ellenére bronzérmet érő időt futottak. Az egyesület idén lett 10 éves, és szinte a kezdetektől szorosan együttműködik az Eisberggel, közös elhivatottságuk az egészséges életmód népszerűsítése. Szecsei Szilárd, az egyesület vezetőedzője azt mondja, a saláták ezen a versenyen is erőt adtak a kitűnő teljesítményhez.

Tudjon meg többet
04

JÚL.

Sikerrel zárult a Salátázás Hónapja

Sokan még mindig úgy vélik, hogy az egyre népszerűbb salátafogyasztás valamiféle 20. századi fogyókúrás hóbort. Pedig a salátának valóságos történelme van.  Népszerűsége legalább az ókori Egyiptomig nyúlik vissza, erről tanúskodnak a négyezer éves falfestmények. Ehhez képest nem is volt olyan rég, amikor 1939-ben egy chicagói étterem megnyitotta az első salátabárt. Szerte a világban májusban ünneplik a Nemzetközi Salátázás Hónapját, amelyhez az Eisberg második éve csatlakozott.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest