Az Eisberg ismét Superbrand!

Az Eisberg idén tizedik alkalommal érdemelte ki a Superbrands-díjat a fogyasztói piacon elért munkájáért, de nem ez volt az egyetlen elismerés, amellyel gazdagodott a cég, ugyanis ezúttal már negyedszer hódították el a Business Superbrands címet is.

2010 óta tíz alkalommal nyerte el az Eisberg a Superbrands, négyszer pedig a Business Superbrands díjat. 2015-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban ugyanis duplán sikeres évet zárt az egészséges finomságairól híres vállalat, mert mindkét elismerést bezsebelhette.

„A Superbrands-díj kiváló fokmérője annak, hogy adott márka mennyire ismert, hiteles, szerethető. Az elismerés mögött ott az egész Eisberg csapat munkája, mindenkié, akik a termékeinkre oly jellemző minőséget és frissességet garantálják. Ez a díj számunkra azt is jelenti, hogy a fogyasztók és a szakma letette voksát a cég által fontosnak tartott értékek – a természetesség, az egyenesség, az emberek tisztelete és mások segítése – mellett” – mondta örömmel Szalai Judit, az Eisberg értékesítési vezetője.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 16. alkalommal ítélte oda a Superbrands, míg 13. alkalommal a Business Superbrands-díjakat azoknak a márkáknak, amelyeket magas minőségű termék, valamint kiemelkedő piaci teljesítmény jellemez. A díj tehát egy olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon mutat rá a legjobbakra. A 25 éve létező Superbrands cím ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést.

„A Superbrands logó olyan kitüntetett márkát jelöl, amiben a fogyasztó megbízhat. Egy egységes védjegyről van szó, melyet egy független szakértői bizottság a legkiválóbb márkáknak ítél oda. Nagy megtiszteltetés számunkra ez a fajta elismerés, hiszen minőségjelzőként funkcionál a fogyasztók számára, így segítve őket a döntéshozatalban, hogy a lehető legkiválóbb minőséghez jussanak egy-egy márka kiválasztása által” – vélekedik Spielmann Laura, az Eisberg kiemelt-ügyfél menedzsere.

A Business Superbrands címet az üzleti szektor (B2B) legjobb márkáinak ítélik oda. A mintegy 4.000 brandet tartalmazó listába az üzleti élet kiválóságainak számító vállalatok tartoznak bele, amelyek rendelkeznek kommunikációs és márkaépítési gyakorlattal is. Az Eisberg stratégiájának mindkettő szerves része, így nem csoda, hogy idén negyedik alkalommal kapta meg ezt az elismerést.

További hírek

SZEPT.

23

A művészi mozdulatokban rejlik a harmónia titka

Egy saláta megkomponálása során az ízeknek is harmóniába kell kerülniük ahhoz, hogy a végeredmény tökéletes legyen. Már-már kötéltánc ez, ahol az Eisberg Hungary Kft. igazán ügyesen egyensúlyozik. Nem csoda, hogy a vállalat évről évre pártfogója a művészeteknek. Ez alkalommal a szeptember 23–27. között tartott Egri Stúdiószínház Táncfesztivált támogatta.

SZEPT.

21

Szívügyük az egészség

Az egészség a legdrágább kincsünk. A statisztikák szerint azonban csak nagyon keveset vagyunk hajlandóak tenni érte. Hazánkban vezető haláloknak számítanak a szív- és érrendszeri, valamint a daganatos betegségek, melyek helyes táplálkozással és ellenőrző vizsgálatokkal elkerülhetőek lehetnének. Erre hívja fel a figyelmet az Eisberg Hungary Kft. is, aki oroszlánrészt vállalt abban, hogy idén ősszel Magyarország Átfogó Egészségvédelmi Szűrőprogramja kollégáihoz, a gyáli lakosokhoz és az ország több pontjára is eljusson.

SZEPT.

18

A mályvavirág szirmai védik a nőket

2013-ban indította útjára a Mályvavirág Alapítványt Nagy-Tóth Ildikó (Tóth Icó) azért, hogy segítséget nyújtson azoknak a sorstársainak, akik nőgyógyászati daganatokkal küzdenek, ugyanakkor a megelőzésre is kiemelt figyelmet fordítanak. Szeptember 20-án, vasárnap a World GO Day eseményhez kapcsolódva számos edukációs programmal készülnek az érdeklődőknek – a koronavírushoz igazodva –, ezúttal online formában. A jó ügyhöz pedig az Eisberg Hungary Kft. is csatlakozott. Sallai Krisztina, az esemény hazai projektvezetője több izgalmas részletet is megosztott velünk.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube