Aranyérmet nyert az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád

Aranyérmes termék
Aranyérmes termék

218 márka kiemelkedő termékei szálltak harcba egymással nemrég, hogy elhódítsák a SPOTI STUDIO által fémjelzett Nagy Brand Casting-díjat. A verseny szoros volt, de végül az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád állhatott a dobogó legfelső fokára – egy igazán kreatív és izgalmas pályázat segítségével, mely még „CSAK Norrisnak” is feladta a leckét...

Egy önéletrajz, ami mindent vitt

Tudták, hogy már egy asztal és egy innovatív technológia segítségével is készülhetnek lenyűgöző reklámfilmek a termékek népszerűsítésére? Nem? Nos, a SPOTI STUDIO történetesen éppen ezzel foglalkozik. Itt azonban nem álltak meg, ugyanis szerették volna, ha a hazai márkák is kiaknáznák a saját lehetőségeiket. Így született meg a Nagy Brand Casting ötlete, mely összesen 218 cég marketingeseit mozgatta meg, akik izgalmas koncepciókat álmodtak a pályázatra. Nem is volt könnyű feladata a zsűrinek, melyet a SPOTI STUDIO ügyvezetője, Loschinger Tamás is megerősített, aki szintén tagja volt a bíráknak.

„Nagyon nehéz volt a döntés, amit az is mutat, hogy a 3 dobogós helyezett mellé 10 különdíjat is ki kellett osztanunk, annyi remek megoldás érkezett. A pontozás során két aspektust vettünk figyelembe: egyrészt kreatív módon kellett bemutatni a terméket, másrészt pedig tabletop reklám forgatásra is alkalmasnak kellett lennie a terméknek. Mondanom sem kell, hogy a mi fantáziánk is egyből beindult a szuper pályázatokat olvasva, melyek között szinte minden szektor képviseltette magát. Az pedig már nem titok, hogy a győztes az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád lett, mely önéletrajz formátumban küldött jelentkezésével minket is levett a lábunkról. Külön örültünk, hogy a környezettudatosságot és az egészséget is képviselték a termékek, melyek abszolút megfelelnek a jelenlegi piaci trendek követelményeinek.”

Ötletes megoldásokban nem volt hiány

A SPOTI STUDIO new business managere, Kriston Petra is elárult nekünk pár izgalmas kulisszatitkot a beérkezett munkákról:

„Jó hír a hazai márkáknak, hogy a marketingesek igazán kitettek magukért, és talán nekünk is sikerült egy kis játékosságot, felszabadultságot csempészni ebbe a nehéz évbe. A legötletesebbek között olyan kitűnő termékek voltak, mint „CSAK Norris” pörgőrúgás erősségű chilikrémje, a kutyafacebook, az egyik cementgyártó vállalattól pedig még termékminta is érkezett hozzánk (postai úton), mert komolyan vették, hogy bemutassák: hogyan kerülhet tabletop reklámfilmbe a cement” – mesélte mosolyogva Petra, aki szerint az Eisberg méltán híres italai megérdemelten diadalmaskodtak a versenyben. A győzelemmel – az elismerésen túl – egy reklámfilmmel is gazdagodott az Eisberg Hungary Kft., amelyet – közel 30 éve – a friss és egészséges csomagolt salátáiról már jól ismerhetik a fogyasztók.

Értékes (és kreatív) győzelem

Spielmann Laura, az Eisberg kiemeltügyfél- és marketingmenedzsere örömmel mesélt a sikeres pályázatról, valamint a munkáról, ami mögötte állt: „Mivel régóta piacvezető szerepet töltünk be Magyarországon, ezért az első gondolatom nekem is az volt, hogy az egyik salátánkat nevezzük majd a versenyre – hiszen ez a fő profilunk. Azonban szerettük volna megmutatni az innovatív oldalunkat is, melyre jó példa az Eisberg Smoothie és Juice termékcsalád, ahol egy egészen más piacra törtünk be. Jelezve: van még bőven ötletünk, ha egészséges finomságokról van szó. Reméljük, hogy a SPOTI STUDIO elképesztő motion control technológiával készülő reklámfilmje segít majd nekünk abban, hogy új szintre emeljük az ambícióinkat. Bízom benne, hogy – az előnyöket látva – fogyasztóink is bátran választják majd ezeket a díjnyertes termékeket!” – osztotta meg velünk Laura, aki szerint az első helyet megszerző termékcsalád remekül illeszkedik a portfóliójukba, mert méltán hűek a simply fresh mottóhoz, ugyanis adalékanyag-, tartósítószer- és színezékmentesek, illetve hozzáadott cukrot sem tartalmaznak. Ezen kívül a palackok 100%-ban újrahasznosítottak, ami a szelektív hulladékgyűjtőbe dobva továbbra is körforgásban maradhat.

Biztos sokunkban ott motoszkál a kérdés: mi volt a győztes pályázat titka? Nos, Laura szerint az Eisbergnek nem kell a szomszédba mennie, ha kreativitásról van szó, melyre most is magabiztosan támaszkodhattak. „Igazán izgalmas kaland és kihívás volt ez a pályázat, aminek a megvalósításához a felhívás szövege adta az ihletet. Azt gondolom, hogy egy jó önéletrajz – ahogy egy jó termék is – kitűnik a többi jelentkező közül. Nem igazán szeretem az egyhangú dolgokat, ezért egyértelmű volt, hogy az önéletrajz formátum is a termékekhez passzoló színekben fog pompázni, és a fő előnyeiket is ehhez a játékossághoz fogom igazítani – avatott be Laura, aki izgatottan várja a reklámfilm forgatását és debütálását, melyet 2021-ben a közönség is megtekinthet majd.


További hírek

23

JAN.

Veganuár, sok salátával

Mikor lehetne igazán középpontban a saláta, ha nem januárban? Ebben a hónapban még a húsimádók is nagyobb kedvvel próbálnak ki egy-egy zöldséges fogást, hiszen a Veganuár épp erről szól: a növényi alapú táplálkozás népszerűsítéséről. A húsmentes étkezés egyre nagyobb teret hódít világszerte, a Veganuár program pedig arra ösztönzi a vállalkozó kedvűeket, hogy 30 napig próbálják ki az állati eredetű élelmiszerektől mentes étrendet, vagy legalább csökkentsék a húsfogyasztásukat. A zöldségfogyasztás növelésében segíthetnek a különböző salátafélék, amelyek változatossá és színessé varázsolhatják étkezéseinket.

Tudjon meg többet
20

DEC.

Az Eisbergre 2022-ben is lehetett számítani

Az Eisberg Hungary Kft. a nehéz gazdasági környezetet hozó 2022-es évben is megtalálta a módját annak, hogy miként segítsen számára fontos társadalmi ügyeket. Egészségügy, sport, kultúra – a közös értékrend mentén idén számos alapítvány, egyesület, sportoló és művész részesült a piacvezető salátaüzem támogatásában.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest