A mályvavirág szirmai védik a nőket

Sallai Krisztina
Sallai Krisztina

2013-ban indította útjára a Mályvavirág Alapítványt Nagy-Tóth Ildikó (Tóth Icó) azért, hogy segítséget nyújtson azoknak a sorstársainak, akik nőgyógyászati daganatokkal küzdenek, ugyanakkor a megelőzésre is kiemelt figyelmet fordítanak. Szeptember 20-án, vasárnap a World GO Day eseményhez kapcsolódva számos edukációs programmal készülnek az érdeklődőknek – a koronavírushoz igazodva –, ezúttal online formában. A jó ügyhöz pedig az Eisberg Hungary Kft. is csatlakozott. Sallai Krisztina, az esemény hazai projektvezetője több izgalmas részletet is megosztott velünk.

Nemes ügyért harcolnak

Sallai Krisztina szinte a kezdetek óta segíti a Mályvavirág Alapítvány munkáját több területen is, melyek közül most, mint a World GO Day magyarországi eseményének projektvezetőjét, szervezőjét szólítottuk meg.

„Az ESGO ENGAGe által életre hívott World GO Day (Nőgyógyászati Daganatok Világnapja) eseményéhez már nem először csatlakozunk. Azokat a nőket támogatjuk, akik méhnyak-, petefészek-, méhtest-, szeméremtest- vagy hüvelyrákkal küzdenek, és azon túl, hogy nem engedjük el a kezüket, igyekszünk felhívni a figyelmet a megelőzés lehetőségeire is. A pandémia viszont számunkra is új kihívásokat támasztott, melyekre igyekszünk reagálni. A GO DAY keretében rengeteg sportprogrammal készültünk, mert a mozgást kiemelten fontosnak tartjuk a betegségek elleni küzdelemben (és a prevencióban is), ezeket viszont most lehetetlen megtartani – mesélte Krisztina, akit bár rosszul érintett a folyamatos újratervezés, mégsem aggódik a rendezvény sikeréért.

Virtuális támogatás

Bár személyesen nem, de az online térben semmi akadálya annak, hogy megrendezzék az eseményt, ahol igazi szaktekintélyek várják, hogy edukációs felszólalásaikkal hasznos információkat és jótanácsokat adhassanak az érdeklődőknek. Sallai Krisztina pedig azt is elárulta nekünk, hogy milyen színt viseljünk vasárnap, ha támogatni szeretnénk a kezdeményezést.

„Az alapítványunk szimbóluma a lila színű mályvavirág, ami kitartásáról és szívósságáról ismert. A mályvavirág több színben pompázik, a GO DAY ebből a lilát kapta, hiszen ez jelképezi az összes nőgyógyászati daganatot. Szeretnénk, ha ezen a napon minél többen viselnék valamilyen formában – rúzs, körömlakk, kiegészítő, ruházat – a lilát, kifejezve ezzel támogatásukat. Az online program reggel 8 órakor indul, 11 órakor pedig élőben jelentkezünk Salgótarjánból, ahol elindítjuk a stafétát a helyi Mályvavirág Pontunkon. Ezt követően egész nap orvosok és egészségügyi szakértők szólalnak fel a HPV-megelőzésről, valamint a különböző nőgyógyászati daganatok tüneteiről” – osztotta meg velünk Krisztina, aki nagy örömmel mesélte el, hogy milyen sokan álltak idén is a kezdeményezés mögé.

A salátaóriás is besegít

Az Eisberg Hungary Kft. számára nem idegen terület a segítségnyújtás, amit a World GO Day alkalmával is újra bebizonyított. A társadalmi felelősségvállalás pedig a női egészségre is vonatkozik. A koronavírus miatt azonban idén egy kicsit más formában érkezik a támogatás, mint azt megszokhattuk.

„Szerencsére számos partnerrel dolgozunk együtt azért, hogy megvalósulhasson a World GO Day. Az Eisberg Hungary Kft.-vel is több ponton kapcsolódtunk már egymáshoz. Idén is sok ötlet volt, a salátaosztástól a különböző mozgásformák támogatásáig, de azzal, hogy online térbe költözünk, a lehetőségeink is korlátozódnak. Az Eisberg értékesítési vezetője, Szalai Judit egy virtuális üzenet formájában fog hozzájárulni az eseményhez. Az ő gondolatait is meghallgathatják, ha vasárnap velünk tartanak” – árulta el nekünk Sallai Krisztina.

További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest