EISBERG „BEST PRACTICE „- AZAZ A JÓ GYAKORLATOK MEGOSZTÁSA

Keleti Marcell a Nemzeti Agrárkamara Élelmiszeripari igazgatója és Gazsi Zoltán az Eisberg Hungary Kft ügyvezetője
Keleti Marcell a Nemzeti Agrárkamara Élelmiszeripari igazgatója és Gazsi Zoltán az Eisberg Hungary Kft ügyvezetője

A Nemzeti Agrárkamara által elindított programsorozat első állomására az Eisberg Hungary üzemében került sor.

Keleti Marcell, az agrárkamara élelmiszeripari igazgatója és Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft ügyvezetője köszöntötte a látogatáson megjelent 26 cég képviselőit és a média munkatársait.

Gazsi Zoltán előadásában ismertette a konyhakész saláta előállítás minden fontos lépését, a szántóföldtől a fogyasztók asztaláig. A salátaelőállítás részletein túl számos olyan tapasztalatról beszélt, melyet a megjelentek vélhetően hatékonyan fel majd tudnak használni saját cégüknél: a vezetés, szervezetfejlesztés, kommunikáció mélységeibe igyekezett a résztvevőket elkalauzolni.

Elmondta, hogy a folyamatos megújuláshoz minden területen igyekeznek naprakész tudással rendelkezni. Kollegáik és folyamataik szakszerű fejlesztésébe bevonnak külső szakértőket is, ezzel is biztosítva a folyamatos fejlődést.

A LEAN módszertannal közel 10 éve foglalkoznak, tapasztalatuk szerint minden kihívásra kínál professzionális megoldást. Aki elkezdi alkalmazni a LEAN módszertant, sok pénzt fog találni a sokszor láthatatlan veszteségek folyamatos felismerése és kiküszöbölése nyomán. Lukács István folyamatfejlesztési vezető számos gyakorlati példát hozott előadásában.

A Lean fejlesztések elindítását érdemes megelőznie szervezetfejlesztési felmérésnek, hogy lássák, megvan-e a szükséges elkötelezettség, csapat és idő a fejlesztésekben rejlő lehetőségek kiaknázásához. Tapasztalataik szerint a cégeknél a kommunikáció fejlesztésében hatalmas tartalékok vannak. A motiválatlan embert szinte biztosan félreértik, vagy ő ért félre másokat. Természetesen a motivált dolgozó is hibázik, ennek oka pedig az emberi kommunikáció természetében keresendő. Amennyiben dolgozóinkkal megismertetjük a kommunikációs csapdákat, és empatikusabban fordulnak egymáshoz, megtanulnak egyértelműbben kérni és visszajelzést adni. Mindezek nyomán gyors pozitív változásoknak lehetünk tanúi-fogalmazott az ügyvezető.

A belső kommunikáció fókusza a legtöbb gyártó cégnél a céges emaillel rendelkező irodai és vezető (közép és csoportvezető) csapatra koncentrálódott az elmúlt években, és a vezetők abban bíztak, hogy az információ lecsorog minden szintre idővel, valahogy. A hatalmas munkaerőhiány miatt egyre nagyobb figyelem helyeződik a fizikai állományra - egy-egy kulcsember távozása is komoly fennakadást okozhat -, emiatt felértékelődött a szerepük. Nőnek a fizetések, de ez nem old meg mindent. Jó lenne, ha minden szinten, mindenkinél lenne naprakész, pontos információ. A fenti problémák kiküszöbölésére 2019 júniusban elindítottak egy új kommunikációs formát, a HR piacon jelenleg abszolút újnak számító technológiát, a „chatbot kommunikációt”. Minden okostelefonnal rendelkező dolgozó könnyen rá tud csatlakozni a rendszerre, és folyamatosan kap információt a céget és a dolgozókat érintő ügyekről. Naponta küldenek számukra aktuális üzeneteket: várható termelési mennyiségek, túlórák, parkolási rend változás, fizetés utalás napja, új kollegák beérkezése, új termékek bevezetése stb. A chatbot technológiát ajánljuk minden HR-es kollégának, aki hidat szeretne építeni a vezetőség és a fizikai dolgozók között.

A program üzemlátogatással végződött, ahol a résztvevők saját szemükkel láthatták a prezentációban említett eszközök, módszerek használatát a gyakorlatban. A programot friss, ropogós salátaebéd zárta.

„Bízunk abban, hogy jó gyakorlataink felkeltették érdeklődésüket, és segítenek Önöknél is hozzáadott értéket képezni”- búcsúzott a résztvevőktől az ügyvezető.

További hírek

SZEPT.

04

Eisberg, a Legbátrabb csapat!

A XIV. Coop Rally 2019-ben több újdonsága mellett, egy új különdíjjal is színesítette az elismerések listáját:Először adták át a „Legbátrabb csapat” különdíjat Hajdúszoboszlón, a nagysikerű verseny gálavacsorája előtti ceremónián, amit azonnal az Eisberg Hungary Kft. hölgycsapata vehetett át és amihez személyesen Dr. Nagy István agrárminiszter is gratulált.

MÁJ.

17

Keresztes Tamás kapta az Eisberg által támogatott Atipikus Tehetség Vándordíjat

A Katona József színház Jászai Mari-díjjal is kitüntetett kiváló művésze, Keresztes Tamás kapta elsőként az Eisberg Hungary által támogatott, tavaly bejelentett Atipikus Tehetség Vándordíjat a XV. Szóvivő bálon. A díjat minden évben azok a művészek, médiában, közéletben ismert személyiségek kaphatják, akik munkásságukkal, több éves szakmai eredményeikkel bizonyították, hogy „láthatatlan zavaruk ellenére” magas szinten képviselik a hivatásukat.

MÁJ.

04

Fradi bajnoki győzelem, avagy salátás Zöld-derbi a Groupamában

A téli hangulatú mérkőzések után, az „aranyat érő” tavaszi esőben érkezett el a magyar labdarúgás egyik legrégibb, már-már ősi rangadónak minősülő Ferencváros-Újpest mérkőzés. A meccsen megdőlt a hazai nézőcsúcs, több mint 20 ezer szurkoló előtt került sor a várva várt találkozóra, az Eisberg 30 munkatársa is a teltházas arénában szurkolt. A 30. bajnoki címét bezsebelő Fradi már bajnokként lépett pályára, helyzetekben végig bővelkedett a derbi, végül 2-1-re a Ferencváros nyert a nagy rivális Újpest ellen.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube