Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél
Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.
Gál Juditot nevezték ki az Eisberg Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetőjének, a vállalat menedzsmentjének tagjaként. Feladata, hogy integráltan vezesse a két területet a vállalat üzleti céljai mentén és hangolja össze az ügynökségek tevékenységét. A vezető korábban a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója, előtte az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója volt. Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. korábbi marketing vezetője nemzetközi feladatokat kapott az Eisbergnél, ahol öt ország marketing és kommunikációs feladatait támogatja nemzetközi marketing és kommunikációs menedzser pozícióban.
“Az Eisberg csoporton belül hazánkban legmagasabb az Eisberg piaci részesedése, és a brandtermékek aránya az értékesítésben messze kiemelkedik. A mostani változással − Judit csatlakozásával és Laura nemzetközi feladataival − azt remélem, hogy a márkaismertség még tovább fog erősödni, annak ellenére, hogy a sajátmárkák fókusza erősödik a kiskereskedelemben. A jövő évi rebrandinggel, az új csomagolással és új termékekkel lendületet adunk a márkának, megmutatjuk, hogy a friss, konyhakész saláta fogyasztása minden korosztályban népszerű. Igyekszünk tudatosítani a szülők felelősségét, hiszünk a példamutatás erejében, ezért hangsúlyozzuk, hogy a saláta, a zöldségek fontos szerepet töltenek be az egészséges táplálkozásban. Van tennivaló bőven, a hazai lakosság 65%-a elhízott vagy túlsúlyos, és ez alól sajnos már a gyermekek sem kivételek. A test és a szellem egy egységet képez, kiemelkedő, széles körű társadalmi szerepvállalásunk ezt a harmóniát igyekszik megmutatni. Köszönöm Juditnak és Laurának, hogy mostantól együtt segítik szakmai tapasztalataikkal vállalatunk és a márkánk erősödését” – mondta Gazsi Zoltán, a vállalat ügyvezetője.
Októbertől Gál Judit vette át a kommunikációval és marketinggel kapcsolatos teendőket a svájci Bell Food Group-hoz tartozó Eisberg Hungary Kft.-nél. A menedzsment tagjaként kiemelt feladata a vállalat üzleti céljainak támogatása, kinevezésével került a marketing és kommunikációs terület a vállalat vezetőségébe. A vezető feladatai közé tartozik a vállalat marketing és kommunikációs stratégiájának kialakítása, annak megvalósításához kapcsolódó rendezvények, kampányok, platformok menedzselése, a vállalati márkaépítés, valamint a vállalat külső és belső kommunikációs tevékenységének összehangolása. A vállalat szóvivői, reprezentációs feladatai, média- és partnerkapcsolatai, vállalati kapcsolatok és szakmai szövetségek munkájában való részvétel egyaránt hozzá tartoznak. Tréningjét 2023. június 1-jén kezdte a vállalatnál, a vezetői feladatokat október elejétől vette át.
Gál Judit 2022 év végétől a Sigma Technology Magyarország kommunikációs és employer branding stratégiai tanácsadójaként, előtte, 2019-től a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatójaként dolgozott. Irányítása alatt épült fel a Danubius Hotels integrált marketingkommunikációs csapata, újult meg az 50 éves, nemzetközi szállodaipari vállalat márkája. 2012-től 2019-ig vezette az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatójaként a kereskedelmi vállalat külső és belső kommunikációját, social media tevékenységét. Korábban 7 éven át az Mmd/Grayling, majd a Hill+Knowlton nemzetközi ügynökségeknél dolgozott kommunikációs tanácsadóként. A szakember az ELTE francia és kommunikáció szakán végzett, ezután szóvivői posztgraduális diplomát, majd MBA végzettséget szerzett a Lyon 3 egyetemen.
Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. korábbi marketing vezetője nemzetközi szinten folytatja munkáját az Eisberg vállalatcsoportnál, ahol öt ország (Svájc, Románia, Lengyelország, Ausztria, Magyarország) marketing tevékenységét támogatja nemzetközi marketing és kommunikációs menedzser pozícióban. Az Eisberg Csoport nemzetközi marketing vezetője, Katrin Geisthardt irányítása alatt dolgozik, feladatai közé tartozik a csomagolásfejlesztés, weboldal fejlesztés, az országok közötti marketing stratégiák összehangolása, szakmai kiállítások, online marketing, márkaépítés és rebranding koordinációja. Emellett segíti a magyarországi marketing és kommunikációs vezető, Gál Judit munkáját a csomagolásfejlesztés, weboldalfejlesztés, vállalaton belüli események szervezése és belső kommunikáció terén.
Spielmann Laura a Budapesti Gazdasági Egyetem kereskedelem és marketing szakán végzett, gyakornokként került az Eisberghez. A szakmai gyakorlat után a vállalatnál kereskedelmi területen dolgozott. 2019-től az értékesítési tevékenység mellett marketing feladatokat is ellátott, 2021-ben lett a vállalat marketing vezetője. Munkája során aktívan részt vett a termékfejlesztésben, kiépítette a cég online megjelenését több platformon. A rendezvények, B2B és B2C kommunikáció, termékbevezetési kampányok, vállalati márkaépítés és a csomagolásfejlesztés is a feladatai közé tartozott. Részt vett több CSR-projektekben és dolgozott az employer branding területén is. Tevékenysége alatt számos marketing kampánnyal kapcsolatos díjjal gyarapodott a vállalat.
Az Eisbergről
Az Eisberg vállalatcsoport több mint 50 éve foglalkozik konyhakész saláták előállításával, napjainkra Európa egyik vezető vállalata – Közép- és Kelet-Európában, valamint Svájcban pedig első – a konyhakész saláták előállítása terén. A cégcsoport – 2016 óta a svájci Bell Food Group részeként – közel 1900 munkatársat foglalkoztat Svájcban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Spanyolországban. Az Eisberg 12 országban látja el színes, friss termékkínálatával a kis- és nagykereskedelem valamint az élelmiszer-szolgáltatási ágazat képviselőit.
A magyar leányvállalat, az Eisberg Hungary Kft. 1992-ben alakult, több mint 200 fő dolgozik az 5000 négyzetméteres gyáli üzemben, ahol profi osztályozó-, mosó-, szárító- és csomagolóberendezésekkel állítják elő a konyhakész csomagolt salátákat szigorú minőségbiztosítási kontroll mellett. A cég a kezdetektől piacvezető szerepet töltött és tölt be a konyhakész saláták hazai piacán, emellett kiemelkedő szereplő a dresszingek piacán is. Magyarországon elsőként vezette be a tartósítószer nélküli salátaönteteket, és folyamatosan bővíti széles kínálatát konyhakész salátatálakkal, szezonális salátakeverékekkel. A vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenysége egyedülálló: számos olyan területet támogatnak, ahol a cég filozófiájának megfelelően az ember áll a középpontban.