A Green Factory véglegesítette az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlását, így a korábban bejelentett magyarországi és romániai tranzakciókat követően mostantól az Eisberg lengyelországi üzeme is hivatalosan a Green Holding csoport tagjaként működik tovább. A felvásárlásnak köszönhetően a Green Factory árbevétele meghaladja az 1,3 milliárd zlotyt (kb. 120 milliárd forintot), és a vállalat nyolc gyárból szolgálja ki vásárlóit napi szinten, 12 országban, több mint 1500 munkavállalóval. A mostani lépés tovább erősíti a cég jelenlétét a közép- és kelet-európai régióban, a friss zöldségek, salátakeverékek és kész saláták piacán.

 

A lengyel családi tulajdonban lévő Green Factory közel három évtizede építi integrált „farmtól az asztalig” üzleti modelljét. Saját termőterületei (Green Crops), innovatív hidropóniás rendszerei (Smart Vegetables Innovations) és logisztikai hálózata (GFL) lehetővé teszik a minőség, az ellátásbiztonság és a rugalmasság teljes körű kontrollját, mindezt a legnagyobb kiskereskedelmi és vendéglátóipari partnerekkel együttműködve. A vállalat Fit&Easy és Primavega márkái, valamint saját márkás (private label) megoldásai révén ma már számos közép-európai piacon meghatározó szereplő.

„Közel három évtizede fejlesztjük a Green Holdingot a „farm-to-table” modell alapján. A tranzakció lezárása lehetővé teszi számunkra, hogy túllépjünk a határokon, és olyan méretet érjünk el, amiről pár évvel ezelőtt még nem is álmodtunk. A friss zöldségek, salátakeverékek és kész saláták kategóriájában a közép-kelet-európai régió egyik vezető vállalatává válunk. Ez egy mérföldkő az egész csoport számára és egy újabb növekedési szakasz kezdete, amely a minőségre, az innovációra és a felelősségvállalásra épül.” – mondta Artur Rytel, a Green Holding tulajdonosa és vezérigazgatója.

„A tranzakció lezárása természetes lépés a Green Factory évek óta követett növekedési stratégiájában. Az elmúlt néhány évben helyi gyártóból több közép-kelet-európai piacon működő regionális vezetővé nőttünk. Ez nem lett volna lehetséges sok ember kemény munkája nélkül, akik nap mint nap építették a Green Factory és fogyasztói márkáink erejét és hitelességét. Hatékonyan bővítjük tevékenységünket, egyensúlyt keresve a már jól működő tevékenységek optimalizálása és az új piacok, technológiák és termékek feltárása között, amelyek új növekedési lehetőségeket nyújtanak számunkra.” – mondta Michał Wólczyński, a Green Factory CEE vezérigazgatója.

A Green Factory hosszú távú célja, hogy vezető szerepet töltsön be a friss, feldolgozott zöldségek és kényelmi készételek piacán Közép- és Kelet-Európában. Az akvizícióval az Eisberg lengyelországi (Legnica), valamint a korábban bejelentett magyarországi (Gyál) és romániai (Pantelimon) üzemei is teljes körűen beépülnek a Green Factory gyártási és ellátási rendszerébe. Az egyesített erőforrások révén a vállalat szélesebb termékportfóliót, rugalmasabb működést és még magasabb szintű ellátásbiztonságot kínál partnereinek, mindezt fenntartható és felelős működés mellett.