Segített a rózsaszín saláta

A segítség célba ért

Az Eisberg októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában új, egyedi csomagolású és összetételű salátakeverékkel jelentkezett, amelyhez egy adománygyűjtő kampány is kapcsolódott. A Pink Mix rózsaszín tasakján felirat hirdette a nemes célt: “Támogasd te is a mellrák elleni küzdelmet!”

Szíves támogatás

A szív alakúra vágott répát is tartalmazó Pink Mix hamar népszerű lett a zamatos ízeknek és a szemet gyönyörködtető csomagolásnak köszönhetően, no meg annak, hogy segíteni mindenki szeret. Az Eisberg minden megvásárolt csomag árából 5 Ft-ot a mellrák elleni küzdelem támogatására ajánlott fel a Mellrák Info Egyesületnek. A kampány október végén zárult. Bár még nincsenek pontos számok, az Egyesület elnöke nagyon elégedett.

– Egészen fantasztikus októbert zártunk, és bár még folyamatban van az adományok beérkezése, már most elárulhatom, hogy összegyűlt a pénz a vénascanner megvásárlására, amit a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktatókórház onkológiai osztályának adományozunk. Ezúton is hálásan köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult ehhez – mondja Halom Borbála, a Mellrák Info Egyesület vezetője.

Bori hozzáteszi, idén nőtt az adakozási kedv, hat cég kereste meg őket azzal, hogy szeretnének együttműködni az adománygyűjtésben, felvilágosításban, ami elképesztő növekedés a korábbi évekhez képest.

– Az egyik állandó partner az Eisberg, amely évek óta nagyvonalúan támogatja az egyesület munkáját, minden évben kaptunk tőlük salátát az országos találkozónkra, amit érintetteknek szerveztünk, idén pedig még ennél is nagyobb és komolyabb együttműködésünk volt, amiért nem győzök elég hálás lenni! – utalt Halom Bori az adománygyűjtő kampányra.

– Kedvesek, empatikusak és rugalmasak, voltak – mondja az Egyesület vezetője, aki reméli, hogy a jövőben folytatódhat a közös munka, mert meggyőződése, hogy közösen több nő figyelmét tudják ráirányítani a megelőzés fontosságára.

– Halom Borival öröm volt a kampány alatti egyeztetés, nagyon kedves és vagány nőt ismertem meg benne, aki főállás mellett elképesztő dolgokat visz véghez minden októberben! Nem volt kérdés, hogy örömmel támogatjuk törekvéseit” – mondta Spielmann Laura, az Eisberg marketing vezetője.

A segítség célba ért

A rózsaszín masnival, a mellrák elleni küzdelem világszerte ismert szimbólumával díszített salátacsomagok nem kizárólag a boltokban tündököltek, több eseményre is elvittük őket a kampány hónapjában. Ott voltunk a Spar Maratonon, ahol a versenyzők nagy örömmel fogyasztották a többféle, vitamindús salátakeverék között a Pink Mixet is, ahol a helyszíni vásárlással ők is hozzá tudtak járulni az adományozáshoz, ráadásul szívesen is tették - mondta a marketing vezető.

Október közepén, az Élelmezési Világnap alkalmából a Bethesda gyermekkórház betegeit és dolgozóit leptük meg a különleges salátacsomaggal. Itt a Tungsrammal közösen vettünk részt a jótékony akcióban.

Nagy sikere volt a salátának a HR-Festen is, amely Magyarország legnagyobb humán erőforrással foglalkozó szakmai rendezvénye. Az előadások szüneteiben a résztvevők szívesen kóstolták az ízletes salátát, és pörgették a szerencsekereket a rózsaszín ajándékokért.

A Tesco is kivette a részét a kampányból, az áruházlánc évek óta kiemelten foglalkozik a mellrákhoz kapcsolódó figyelemfelhívással. Ennek keretében minden októberben megszervezi Go Pink kampányát, melyben a vásárlókkal és a szállítókkal – így az Eisberggel is – együttműködve támogatják a jó ügyet. A Tesco saját dolgozóit is meglepte egy-egy csomag salátával, amelyet az Eisberg munkatársai, Spielmann Laura marketing vezető és Győry Gábor kiemelt-ügyfél menedzser adtak át.

Összességében a gyűjtés sikerrel járt, hiszen az eladott PINK MIX csomagokból befolyó pénz is nagyban hozzásegítette a Mellrák Info Egyesületet az eredeti cél eléréséhez, amelyet az Eisberg is büszkén támogatott.

A PINK MIX salátával a cseh Billa üzletekben is találkozhattak a vásárlók, ott minden eladott csomag után 0,02€-t adományozott a vállalat a prágai Károly Egyetem és Egyetemi Kórház Onkológiai Osztályának a Projekt 35 nevű alapítványon keresztül, melynek célja, hogy a 35 év alatti, mellrákkal küzdő nőket támogassa.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest