Pink mix - Rózsaszín salátacsomaggal a mellrák ellen

Sikeres kampányt zárt az Eisberg Pink Mix salátája. Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében született meg tavaly a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék, amellyel a vállalat a Mellrákinfo Egyesület munkáját támogatja.  Az Egyesület célkitűzése, hogy minél több nő (és férfi) figyelmét hívja fel a szűrés fontosságára, hiszen az időben felismert mellrák 95 százalékban gyógyítható. Az ismeretterjesztő és adománygyűjtő kampányhoz évről évre egyre többen csatlakoznak.

Az Eisberg Hungary Kft. évek óta támogatja a Mellrákinfo Egyesület munkáját, az érintetteknek szervezett országos találkozóra eddig is rendszeresen szállítottak friss salátát. Tavaly tovább mélyült az együttműködés, amikor az Eisberg megalkotta a Pink Mix saláta- és zöldségkeveréket.  Megvásárlásával nemcsak az Eisberg, hanem maguk a fogyasztók is hozzájárulhattak a nemes célhoz. 

A szálak összeérnek

Az Eisberg minden eladott Pink Mix salátakeverék után 5 forintot adományozott a mellrákos betegek gyógyulásáért. Mindez két szálon történt: egyrészt a vállalat csatlakozott a Tesco Go Pink kampányához, így a Tesco üzletekben értékesített Pink Mix csomagok után összegyűlt összeget a Tesco által kiválasztott Szent János Kórház és Szakrendelő kapja.  Másrészt a partnerein keresztül értékesített Pink Mix csomagok után az Eisberg 5 forintot adományoz az általa kiválasztott Mellrákinfo Egyesületnek, mondta Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi vezetője. 

“Nagyon örültünk, hogy a tavalyi Pink promócióban valamennyi partnerünk (CBA Príma, kifli.hu, Reál, Spar és Tesco) idén is az ügy mellé állt, és nemcsak belistázta a Pink mixet, de extra megjelenést is biztosított a terméknek. Szeretnék köszönetet mondani azon partnereinknek is, akik idén újonnan csatlakoztak a kampányhoz (Auchan, Foodpanda, Intercontinental és Penny), hogy a termék értékesítésén keresztül támogatták azon törekvésünket, hogy minél több hölgyhöz jusson el a mellrák prevenció fontossága, minél többen menjenek szűrésre! A kampányt sikeresnek értékeljük, partnereink és fogyasztóink segítségével támogatást tudtunk adni a Mellrákinfo Egyesületnek, akik az októberi adományokból - a kemoterápiára járó érintettek életét megkönnyítendő - vénascannert vásárolnak vidéki kórházak onkológiai osztályainak.”

Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület alapítója is sikeresnek ítélte az idei kampányt, amelyhez évről évre többen csatlakoznak. Külön kiemelte az Eisberggel való együttműködés jelentőségét.

„Csak végtelen hálával tudok beszélni erről az egészről, ami az Eisberget illeti. A sokéves együttműködés után a Pink Mix megalkotása óriási gesztus volt felénk a cég részéről. Mindenkit másképp lehet elérni. Van, akit a salátával, van, akit mással. Összefonódnak a szálak, nagyon sok eseményünk volt októberben, és amikor az Intercontinental Szállóba mentem felvilágosítást tartani, örömmel láttam, hogy ott virít a Pink Mix saláta is az asztalon.” 

Máshol rózsaszín sütemények, ételek vagy koktélok készültek, amelyek eladásával az Egyesületet támogatták. A Pink Gasztro és „Pink Péntek a pékségekben” kampányhoz csaknem 30 helyszín csatlakozott. Volt olyan szálloda - a Gresham Palace -, amely külön gálaműsort szentelt a kampánynak, míg egy másik, a Hotel Intercontinental felvilágosító előadásra hívta meg a Mellrákinfo Egyesület Alapítóját. 

A szűrés életet menthet!

Az alapító azt mondja, örül a rengeteg médiamegjelenésnek is, hiszen így nagyon sok embert értek el üzenetükkel.

Magyarországon évente 8500 nőt diagnosztizálnak mellrákkal. Közülük kétezren belehalnak, annak ellenére, hogy a betegség a korai felismerést követően 95%-ban gyógyítható. Vagyis a szűrés életet menthet! Ez a fő üzenete a Mellrákinfo Egyesületnek, akik a tájékoztató kampány mellett évről évre gyűjtést is szerveznek, a befolyó összegből idén is eszközvásárlással támogatnak egy kiválasztott kórházat, amely az emlődaganatos nők kezelését és gyógyulását segítik.

Az Egyesület októberben számtalan eseményt szervezett, ezeken sok pozitív visszajelzést tapasztaltak, mesélte Bori. A margitszigeti sétán például volt, aki egy rádióban hallott interjú után csatlakozott hozzájuk. Érintettként úgy érezte, ott támogató közösségre talál. Egy másik hölgy az egyik céges előadáson ment oda hozzá azzal, hogy hallott a kampányról, ennek hatására kért időpontot a mammográfiás szűrővizsgálatra.

„Ezek fantasztikus visszajelzések arról, hogy van értelme beletenni a rengeteg munkát ebbe a kampányba. Ilyenkor érezzük, hogy mennyire hasznos volt a sok előadás és mindenféle egyéb tevékenység, mert ha csak egyetlen nőnek tudtunk segíteni az Egyesületen keresztül, akkor már megérte” - mondta Halom Bori.

A Pink mix teljesítette küldetését

A kampányban a Pink mix is nagy utat járt be. Nemcsak az üzletekben, hanem különböző eseményeken is találkozhattak az emberek a rózsaszín csomagokkal. Így a HR-Festen, Magyarország legnagyobb humán-erőforrással foglalkozó szakmai rendezvényén is megkóstolhatták a résztvevők a salátát. A Budapest Spar Maratonon is nagy sikert aratott a salátakeverék az Eisberg standjánál. A célba érkező futók pedig az érem mellé egy-egy csomag Pink mixet is kaptak. Az Eisberg A Bajcsy kórháznak két alkalommal is adományozott a rózsaszín csomagból. A Tesco dolgozóit a számukra szervezett egészségnapon lepték meg a salátával, amelyet az Eisberg munkatársai, Spielmann Laura marketing vezető és Győry Gábor kiemeltügyfél-menedzser adtak át.

„Az Eisberg idén szervezett először külön egészségnapot saját dolgozóinak, ezen nemcsak a kollégák, hanem szinte az egész üzem rózsaszínbe öltözött - mondta el Spielman Laura, az Eisberg marketing vezetője.

„Halom Bori, a Mellrákinfo Egyesület alapítója tartott számukra felvilágosító előadást, ahol a résztvevők információt kaphattak a mellrákkal és annak korai felismerésével kapcsolatban, valamint kötetlenül kérdezhettek az elterjedt tévhitekről. A Pink nap és a felvilágosító előadás kiegészült azzal, hogy dolgozóink körében szorgalmaztuk az októberi szűrést, amihez foglalt időpontokat és kedves kollégáink segítségével fuvart biztosítottunk a Bajcsy-Zsilinszky Kórház és Rendelőintézetbe. Hálánk jeléül a kórháznak és az aznap szűrésre érkezőknek két alkalommal szállítottunk Pink mix termékünkből, amit a Bio Fungi Kft.-vel közösen szerveztünk. Így a rózsaszín salátacsomag mellé rózsaszín tálcás friss gombák is érkeztek az egészség jegyében.” - számolt be a Pink mix útjáról a marketing vezető. 

 Bár a különböző akciókból érkező támogatások csak később folynak be, Halo Bori, a Mellrákinfo Egyesület alapítója szerint idén is összejön a tervezett mennyiségű pénz.  Tavaly közel 2 millió forint adomány gyűlt össze, amelyből vénascannert vásároltak a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktatókórház onkológiai osztályának. Idén is hasonló módon szeretnének hozzájárulni a mellrákkal küzdő betegek gyógyulásához, és megkönnyíteni számukra a vizsgálatokat, kezeléseket.  



 


További hírek

25

JÚL.

Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért

Ahogy a most hétvégén kezdődő Olimpiai Játékoknak, úgy az augusztus 28. és szeptember 8. között zajló Paralimpiai Játékoknak is Párizs ad otthont idén. A paralimpiára eddig 39 sportolónk kvalifikált. A magyar csapatot az Eisberg is támogatja: az új Sport Mix salátakeverék csomagolásán található matricával hívják fel a figyelmet a Magyar Paralimpiai Csapat változatos étrendjének támogatására és az egészséges táplálkozás, valamint a rendszeres testmozgás fontosságára.

Tudjon meg többet
10

JÚL.

Egészséges nyári táplálkozás: növényi zsírokkal a bikiniforma megőrzéséért

Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de a tévhitek ellenére nem szükséges teljesen mellőzni a zsírokat étrendünkből. A telített zsírok visszafogott fogyasztása ugyan jogos, de emellett előnyös a növényi zsírforrások, például olajos magvak, növényi olajok, valamint a halak beiktatása az étrendbe, mivel ezek telítetlen zsírsavakat tartalmaznak.

Tudjon meg többet
08

JÚL.

Harmadával több saláta fogyott a Salátázás Hónapján

A Salátázás Hónapja alatt 32%-kal nőtt az eladott Eisberg salátátakeverékek száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Az Eisberg idén harmadszor indította el egészséges táplálkozásra ösztönző Salátázás Hónapja kampányát, mely a magyar háztartásokat célozta meg azzal az üzenettel, hogy a kész, mosott saláták, amellett, hogy finomak és egészségesek, praktikus megoldásként színesíthetik a napi étkezést. 

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest