Győry Gábor - kiemeltügyfél-menedzser

Gábor számára meghatározó az ügyfél-elégedettség, mint mondja, ez felsőfokú vendéglátóipari végzettsége miatt jön, key account manager-ként is ez a legfontosabb a munkájában. Ma már úgy érzi, eleve elrendeltetett, hogy az Eisbergnél dolgozzon, mert itt tudja legjobban kibontakoztatni képességeit. 

Előző munkahelyén, egy nemzetközi multinál nem találta meg az előrelépés lehetőségét. Munkaközvetítőn keresztül találkozott az Eisberg ajánlatával, és bár kissé szkeptikus volt a multikkal kapcsolatban, elment az első interjúra, mert jókat hallott a svájci tulajdonú vállalatról.

Barátok közt

Voltak már tapasztalatai, ezért néhány szituációs gyakorlatra, klasszikus kérdéssorra készült, ám meglepetésére egy már-már baráti hangulatú beszélgetésbe csöppent. Szalai Judittal, az Eisberg kereskedelmi igazgatójával találkozott elsőként. Úgy érezte, mintha már ezer éve ismernék egymást. Ugyanez volt az tapasztalata, amikor behívták a második körre. Akkor már Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője várta. A cégvezető leginkább a személyiségére, szemléletmódjára, problémamegoldó képességére volt kíváncsi. Gábor beszélt édesapjáról, akire egyfajta mentorként tekint, tőle jött az az értékrend, amely - mint utóbb kiderült -, döntő szempontnak bizonyult, amikor őt választották a pozícióra.  Úgy érezte az interjú során, hogy maximálisan figyelmet kap.

„Azt éreztem az elejétől fogva, hogy egymásra vagyunk hangolódva, és ez az egymásra hangoltság azóta sem változott. Napról napra bebizonyosodik, hogy abszolút jó helyen vagyok itt.”

Számított az is, hogy felvidéki származása miatt kapcsolatot tud tartani szlovák partnerekkel, és az is jó pont volt, hogy igazi csapatjátékos, hiszen korábban 12 éven át vízilabdázott.

Az emberközpontúság, a bizalomra épülő kapcsolatok – a munkában ezek a legfontosabbak Gábor számára is. Persze a számok dominálnak és a terveket hozni kell, mondja, de az Eisbergnél mindez olyan pozitív légkörben történik, amiben jó részt venni nap mint nap.

Nehezített pályán

Pedig Gábor nehezített pályán indult, 2020 februárjában, a Coviddal együtt érkezett az Eisberghez. Munkájának lényege a kapcsolatépítés, az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartás, és éppen ez vált nagyon nehézzé a járvány idején. Azt mondja, még nem sikerült megtapasztalnia, hogyan működik az Eisberg „békeidőben”, hiszen a koronavírus után jött az infláció, az orosz-ukrán háború, az infláció, ám ebben a helyzetben is fel kellett találnia magát.

Úgy látja, a Covid alatt az emberek nyitottabbak lettek az egészséges életmódra, a tudatos táplálkozásra. Ez az Eisberg termékeivel kapcsolatban is tapasztalható. Felértékelődött a termékbiztonság, az, hogy a vásárlók tudják, ezek a frissen csomagolt saláták minőségi, higiéniai szempontból mindig kifogástalanok.  Azt látja, egyre nagyobb a kereslet az általa forgalmazott termékek iránt, és szerinte ebben az Eisberg sokrétű társadalmi felelősségvállalása és támogatási tevékenysége is közrejátszik.

„Ez a hosszú távú gondolkodás lenyomata. Tulajdonképpen befektetünk a jövőbe, és nemcsak az anyagi dolgokra gondolok, hanem arra, hogy ha egy vállalat jó dolgokhoz adja a nevét és a szociális felelősségvállalás terén ennyi mindent tesz, azt a fogyasztók is meg fogják hálálni, hiszen látják, hogy ez egy szerethető cég. Másrészt azt gondolom, hogy akinek van miből adakoznia, annak kötelessége ezt megtenni.”

Gábor számára az is sokat számít, hogy olyan termékcsoportot képviselhet, amelyben ő is hisz. Fontos számára az egészséges életmód, de húsimádóként korábban nem gondolta volna, hogy ennyi salátát fog enni. Két kedvence a Bio bébilevél mix és a Verona mix. Gábor szabadidejében szívesen utazik, szeret jókat enni, de fontos számára az egészséges életmód, ezért rendszeresen fut.

Gábor az Eisbergről:

- Azért jó az Eisbergnél dolgozni, mert megélhetem az „alkotói szabadságom”, és mindebben bizalmat, támogatást, szabad kezet kapok. Mindezek mellett jót teszünk a világgal a termékeinkkel és CSR aktivitással.

- Azt szeretem a legjobban a munkámban, hogy a cégen belül kollégáimmal és cégen kívül a partnereimmel nap mint nap azon dolgozunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a csapatból, az együttműködésünkből.

- Akkor érzem magam sikeresnek, amikor boldoggá teszek valakit, legyen az bármilyen apróság.



További hírek

22

DEC.

2023-ban is számtalan jó ügyet támogatott az Eisberg

A 2023-as év mindannyiunknak sok kihívást tartogatott, ám a vállalat ezek mellett is figyelmet fordított a számára fontos ügyekre és az ezeket képviselő szervezetekre. Az egészségmegőrzés, a kiegyensúlyozott táplálkozás vagy épp a fenntarthatóság olyan témák, amelyeket a vállalat a mindennapi működése során is szem előtt tart. Ezen értékek mentén több szervezet, alapítvány, sportoló és művész részesült támogatásban, hogy folytathassa munkáját, amellyel kicsit élhetőbb hellyé teszik a világot.

Tudjon meg többet
07

DEC.

Terézanyu újra színre lép

Különleges együttműködés jött létre az Eisberg Magyarország és Rácz Zsuzsa író között. Az „Állítsátok meg Terézanyut!” című regénnyel ismertté vált szerző hosszú évek óta sokat tesz azért, hogy Magyarországon javuljon a nők társadalmi elismertsége. Ezt a célt szolgálta az írónő által 10 éve létrehozott Terézanyu majd Aranyanyu díj is. A Terézanyu pályázat több év kihagyás után most az Eisberg támogatásával indul újra, ezt Rácz Zsuzsa új regényének bemutatóján jelentették be.

Tudjon meg többet
16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest