Fontos díjat kapott a Pántlika a Nők Lapja Food Awards 2023-on

A tavalyi év sikerét megismételve újra az Eisberg egyik friss salátakeveréke nyert saját kategóriájában. A Nők Lapja második éve hirdette meg az áruházakban kapható élelmiszerek és italok rangadójának számító Food Awards pályázatot. A kényelmi ételek kategóriájában az előrecsomagolt saláták közül a Pántlika Mix kapta a legtöbb vásárlói szavazatot, talán nem véltelenül, hiszen az Eisberg eladásai szerint évek óta ez a salátakeverék a fogyasztók egyik kedvence.

Az idei versenyre három közkedvelt salátával nevezett az Eisberg Hungary Kft. Az egyadagos Az Én Salim+Te Salid páros volt az egyik, amelyet hamar megkedveltek a tudatos salátafogyasztók. A másik versenyző a Red Drink saláta- és zöldségkeverék volt, amelyből ízletes smoothie készíthető. A harmadik termék a pályázaton a magyaros csomagolásban kínált Pántlika friss saláta- és zöldségkeverék volt.

Bár mindhárom salátakeveréket szeretik és keresik az egészséges életmódot követő fogyasztók, a Pántlika hozta a formáját: a kényelmi ételek, azon belül is az előrecsomagolt saláták között idén erre a termékre érkezett a legtöbb szavazat a vásárlóktól.

A Pántlika Mix

A friss saláta- és zöldségkeverék 190 grammos csomagolásban kerül a hűtőpultokba. Az endívia salátából, frizé salátából, céklából és sárgarépából álló keverék népszerűsége egyszerűségében rejlik. Jól variálható, önálló fogásként, köretként is tökéletes, emellett a vitamintartalma sem elhanyagolható. A céklának köszönhetően bőven tartalmaz A-, B1-, B2- és C-vitamint, valamint hozzájárul a szükséges mennyiségű folsav, magnézium, kálium és vas beviteléhez is. 190 grammos kiszerelésének köszönhetően nagy segítség lehet a háziasszonyok számára, hiszen családi ebédeken, baráti összejöveteleken, grillpartikon is azonnal bevethető.

Hogy mennyire kedvelik a vásárlók az Eisberg konyhakész salátáit, azt a tavalyi Food Awards eredménye is visszaigazolta, hiszen 2022-ben is a vállalat egyik terméke lett a legjobb a kényelmi ételek, azon belül is az előrecsomagolt saláták között. Akkor az endíviából, céklából és frizé salátából álló Bolero Mix kapta a legtöbb vásárlói szavazatot.



További hírek

16

NOV.

Idén is teljesítette küldetését a rózsaszín csomagolású saláta

Október világszerte a mellrák elleni küzdelem hónapja. Ennek jegyében alkotta meg három évvel ezelőtt az Eisberg Hungary Kft. a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket, amellyel a vállalat a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A rózsaszín csomagolású saláta minden évben októberben kerül a boltokba, hogy hírét vigye a mellrákszűrés fontosságának, hiszen a korai stádiumban felismert betegség az esetek többségében ma már gyógyítható.

Tudjon meg többet
03

OKT.

Marketing és kommunikációs vezetőt neveztek ki az Eisbergnél

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett vezetői tapasztalattal, Spielmann Laura, korábbi marketing vezető pedig nemzetközi feladatokat kapott.

Tudjon meg többet
27

SZEPT.

Életre szóló tudást kaptak a munkatársak az Eisberg Egészségprogramban

Fél év alatt összesen 69 kilót veszítettek súlyukból azok a fogyni vágyók, akik jelentkeztek az Eisberg támogatásával januárban elindult egészségprogramba. A módszert a Táplálkozástudományért Alapítvány dolgozta ki, amelyben dietetikus, személyi edző és gyógytornász segítette a munkatársak életmódváltását. A program célja az volt, hogy támogassa az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozási szokások kialakítását, meglévő krónikus betegségek esetén a megfelelő étrend betartását, valamint ráirányítsa a figyelmet a megfelleő testsúly és vázizomzat fontosságára. Az Eisberg az első olyan vállalat, amely az Alapítvány által kidolgozott programot biztosította munkatársainak.

Tudjon meg többet
Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest