Az Év Céges Lépcsőfordulója

Csöppet sem szokványos kihívással jelentkezett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője, amikor meghirdette az Év céges lépcsőfordulója” versenyt. Az ötlet az Év Irodája verseny kapcsán jött. A vállalatvezető szerint is fontos a környezet, de ugyanannyira számít az is, hogy kik töltik meg azt, hiszen egy teret a dolgozók közössége varázsol élővé. 

Nem nevezett az Év Irodája versenyre az Eisberg Hungary Kft. Ezt egy különleges felhívással egybekötve osztotta meg a közösségi oldalán a vállalat vezetője, amit azóta több, mint 30 ezren olvastak. A bejegyzéshez az Eisberg dolgozóinak csoportképét mellékelte, ami az irodaház lépcsőfordulójában készült. Gazsi Zoltán kihívása így szólt:

“Az Év irodája versenyen gyönyörű irodák képeit osztják meg a jelentkező cégek. Nem kell hozzá túl éles szem és kifinomult esztétikai érzék, hogy felismerjem: a versenykiírás szerint az Eisberg irodával esélyünk sincs. Szépek vagyunk, de hát vannak más szintek.
Kreativitásban viszont nálunk sosincs hiány, és hát a piaci verseny arról is szól, hogy tudni kell versenyszámot és hozzá megfelelő versenyzőket választani:
1. Zöldségversenyen a salátákkal nem súly, hanem esztétika kategóriában indulunk.
2. A „Zöld legszebb árnyalatai” versenyben nem indítunk sárgarépát, -habár az is zöldség.
Innoválunk: „out of the box” kilépünk a keretekből, elhagyjuk a kitaposott ösvényt, és új kategóriát teremtünk: ezennel elindítom az ÉV CÉGES LÉPCSŐFORDULÓJA versenyt!” – írta  közösségi média oldalára az Eisberg ügyvezetője.

Hamarosan özönleni kezdtek a kreatív fotók a legkülönbözőbb munkahelyekről és csapatokról, lépcsővel vagy lépcső nélkül.

„Függetlenül az eredménytől, mi már biztosan nyertünk azzal, hogy ennek a játékos kihívásnak köszönhetően kicsit félretéve a munkát még jobban összekovácsolódtunk, és emlékezetes pillanatokat élhettünk át együtt” - állt az egyik kép kísérőszövegeként.

Minden jelentkező nyert

Az Eisberg ügyvezetője valamennyi fotó számára önálló kategórát hozott létre, és LinkedIn-oldalán jelentette be a kategória győzteseket.

A Lollipop vízimentő brigádja „A legdizájnosabb lépcsőforduló” kategória díját kapta.

A HR –RENT csapatáé a „ Heringek a lépcsőfordulóban” díj.

Bánki Tamás nyerte el az Én a lépcsőfordulómban, kackiás bajusszal” díjat.

A Boreális consulting csapata „A lépcsőfordulóról enni is lehet” díjat érdemelte ki.

A Com-Forth kapta a „Láthatatlan mókusos lépcsőforduló” díjat.

A Business Coach Kft érdemelte ki a „Boldog jövő-menő lépcső” díjat.

A Trenkwalder stábja „Az év virtuális lapos lépcsője” kategória díját nyerte el.

A Philip Morris  „Az év vidám lépcsős vészkijárata” cím birtokosa.

A Flavorchem Corporation egyéni csoportképe „Az év összekovácsoló lépcsője” díjat érdemelte ki.

A Flow-é az „Év családbarát lépcsője” kategória díja.

Az Embassy of Switzerland in Hungary - azaz Svájc magyarországi nagykövetségének stábja vitte el  a „Kis ország, nagy ablak, nagykövet” díjat.

A Budai Perinatális Központ  „A legháborítatlanabb megduplázódás lépcsőfordulója” díj birtokosa lett.

Fröhlich Georgina eMbeRközelI lépcsőfordulója az „AZ ÉLET LÉPCSŐJE különdíjat kapta.

A Hiflylabs a „Legegészségesebb lépcsőforduló” kategória díját, és egyben a fődíjat is evitte: a csapatot az Eisberg konyhájában látja vendégül Gazsi Zoltán, aki ebédet készít nekik. 

Kategóriától függetlenül minden jelentkező csapat nyert, méghozzá egy ingyenes egészségnapot, amelyen az Eisberg salátáit kóstolhatják majd. A vitamindús, saláta-alapú turmixokkal, a Green és a Red drinkkel pedig akár koccinthatnak is!


Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest