Gazsi Zoltán


GAZSI ZOLTÁN
ügyvezető igazgató

„A frissesség művészet – talán ez a szlogenünk írja le legjobban az Eisberg mindennapjait. A természet szeszélyes, évről évre újabb, egyre növekvő kihívásokkal szembesíti profi nyersanyag-beszállítóinkat is. Szigorú minőségbiztosítási követelményeink, a rendelkezésre álló modern technológia és motivált csapatunk összhangjával azonban biztosítani tudjuk vevőink számára a megszokott kiváló minőségű, ropogós salátákat az év minden napján.

Motiváció terén Csíkszentmihályi Mihály elveit vallom: dolgozni jó. A cég minden munkatársa a feladatköréhez szükséges nagyfokú tudással és nagyszerű készségekkel rendelkezik, ez azonban nem azt jelenti, hogy nem kell új kihívásokkal szembenézniük. Ezek kezelését a cég vezetése folyamatos képzésekkel segíti, aminek köszönhetően megmarad a munka jó értelemben vett izgalma, ugyanakkor negatív stressz nélkül oldhatók meg a komplex feladatok is. A fenntarthatóságra törekszünk, minden területen.”

CÉGTÖRTÉNET


Az Eisberg vállalatcsoport története több mint negyven évvel ezelőtt kezdődött egy svájci családi földműves üzemmel, amelyből napjainkra Európa egyik vezető vállalata lett, Közép- és Kelet-Európában első a konyhakész saláták előállítása terén. A magyar leányvállalat, az Eisberg Hungary Kft. 1992-ben alakult, 200 fő dolgozik a 5000 négyzetméteres gyáli üzemben, ahol profi osztályozó-, mosó-, szárító- és csomagolóberendezésekkel állítják elő a konyhakész csomagolt salátákat szigorú minőségbiztosítási kontroll mellett. A cég a kezdetektől piacvezető szerepet töltött és tölt be a konyhakész saláták hazai piacán, emellett kiemelkedő szereplő a dresszingek tekintetében is. Magyarországon elsőként vezette be a tartósítószer nélküli salátaönteteket, és folyamatosan bővíti széles kínálatát konyhakész salátatálakkal, szezonális salátakeverékekkel és grill zöldségtálakkal. Az Eisberg cégcsoport – 2016 óta a svájci Bell Food Group részeként – közel 1400 munkatársat foglalkoztat Svájcban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Spanyolországban. A Bell Food Group termékválasztéka különböző hústermékeket, felvágottakat, tenger gyümölcseit és komforttermékeket foglal magába olyan márkanevekkel, mint a Bell, az Abraham, a Zimbo, a Môssieur Polette, Hilcona, Hugli. A Bell ügyfelei között tudhatja mind a kis-és nagykereskedelem, mind az élelmiszer-szolgáltatási ágazat és az élelmiszer-feldolgozó ipar képviselőit. A Bell Csoportot jegyzik a svájci tőzsdén, 2017-ben a cégcsoport 10 578 alkalmazottja 45 gyártóegységben összesen 3,6 milliárd svájci frank árbevételt termelt.

Logo Facebook Logo Instagram Logo Youtube Logo Pinterest